شرکت همیار صنعت رستاک

شرکت همیار صنعت رستاک؛ شرکتی فعال در تولید و عرضه انواع تابلو برق

485 بازدید راهنمای خرید / معرفی محصولات صنعت برق

یکی از برترین شرکت‌های فعال در حوزه تجهیزات الکتریکی و برقی که محصولات آن از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند، شرکت همیار صنعت رستاک است. از این رو، در این مقاله قصد داریم به بررسی شرکت همیار صنعت رستاک پرداخته و محصولات آن را بیان کنیم.

شرکت همیار صنعت رستاک

تابلو برق فشار ضعیف

تهیه و خرید لوازم و تجهیزات برقی مناسب همواره یکی از دغدغه‌های افراد فعال در حوزه برق و ساخت‌ و ساز به شمار رفته و بسیار مهم است. در اینگونه مواقع، بیشتر افراد سراغ شرکت‌هایی می‌روند که عرضه‌کننده انواع تجهیزات و محصولات برقی در کنار یکدیگر بوده و اصطلاحا، پک و مجموعه کاملی از محصولات الکتریکی و برقی را ارائه می‌کنند. تهیه تجهیزات الکتریکی و برقی مورد نظر از شرکت‌های تولید و توزیع تجهیزات برقی مزایای بسیار زیادی به همراه دارد. از جمله مهم‌ترین این مزایا می‌توان به تنوع محصولات، مقایسه کیفیت و قیمت، انتخاب محصول باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه و … اشاره کرد.

در کشور ما نیز شرکت‌های بسیاری در این حوزه فعال بوده و به عرضه محصولات الکتریکی و برقی می‌پردازند اما در این بین، تنها برخی از این شرکت‌ها و برندها محصولات با کیفیت، قیمت مناسب و متنوع تولید کرده و به بازار داخلی و حتی جهانی عرضه می‌کنند. یکی از شناخته‌شده‌ترین و باسابقه‌ترین شرکت‌ها در حوزه تولید و عرضه انواع وسایل و تجهیزات برقی و الکتریکی در کشور، شرکت همیار صنعت رستاک است که به تأمین انواع تجهیزات مورد نیاز در حوزه برق پرداخته و آن‌ها را ر بازار عرضه می‌کند.

همچنین این شرکت در زمینه تولید و ساخت انواع تابلو برق‌های صنعتی نیز فعال بوده و با محصول تابلو برقی نیز در بازار تجهیزات برقی کشور شناخته می‌شود. تنوع محصول در این شرکت بسیار زیاد و متنوع بوده و متخصصین آن همواره با بهره‌گرفتن از تکنولوژی برندهایی همچون Schneider Electric، Siemens، Abb، Hyundai و … سعی کرده‌اند تا استاندارد محصولات خود را مانند محصولات خارجی ارتقا داده و آن‌ها را به سطح استانداردهای جهانی برسانند.

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، شرکت همیار صنعت رستاک  یک شرکت داخلی است که بیش از دو دهه در حوزه تأمین، تولید، طراحی و نصب تابلوهای برق سابقه فعالیت داشته و برندی شناخته شده در این بازار در داخل کشور است. این شرکت همواره از مواد اولیه بسیار باکیفیت در ساخت انواع تابلو برق‌ها استفاده نموده و پس از نصب نیز با خدمات پس از فروش قوی و صحیح، سعی در کسب رضایت مشتری دارد. دفتر مرکزی این شرکت در تهران واقع شده و تاکنون بیش از 593 پروژه موفق را در کشور به انجام رسانده است.

برند همیار صنعت رستاک با بیش از 27 سال سابقه در بسیاری از حوزه‌های صنعت از جمله نیروگاه‌های برق، صنایع خودروسازی، ساخت و ساز و انبوه‌سازی، صنایع نفت و گاز، خدمات درمانی و بیمارستان‌ها، مراکز داده و دیتاسنترها و … به انجام خدماتی همچون مشاوره، طراحی دقیق، ساخت و تولید تجهیزات باکیفیت، نصب و راه‌اندازی تجهیزات برقی و الکتریکی و پشتیبانی طولانی مدت از پروژه‌ها و … می‌پردازد. این شرکت طیف وسیعی از محصولات را شامل می‌شود که در ادامه به بررسی و ذکر هر کدام خواهیم پرداخت.

محصولات همیار صنعت رستاک

تابلو برق فشار متوسط

همان‌طور که گفته شد، شرکت همیار صنعت رستاک طیف مختلفی از محصولات را به بازار عرضه می‌کند اما مهم‌ترین محصول این شرکت با سابقه، انواع تابلو برق‌های صنعتی، تجاری و خانگی هستند. از جمله اصلی‌ترین محصولات همیار صنعت رستاک می‌توان به تابلو برق‌های فشار ضعیف، تابلو تابلو فشار متوسط و انواع سینی‌های کابل اشاره کرد. هر یک از این محصولات مانند تابلو برق‌ها، خود شامل قطعات و انواع گوناگونی هستند که برند همیار صنعت رستاک در زمینه تولید تمامی قطعات آن‌ها نیز فعال بوده و اصطلاحا، شرکتی خودکفا است.

از جمله انواع تابلو برق‌ها و تجهیزات تولیدی این برند می‌توان به Main Ups Panel، Mv-Compact، Main Ups Panel & External، Cooling Panel، C.B Panel، Feed Udp A & B، مانیتورینگ برد، تابلو دیواری EMDP، تابلوی توزیع 630A، بانک خازن CBP، NORMAL & UPS، تابلو توزیع 2500 آمپر، AS NO BREAK، Structer و … اشاره کرد که هر کدام کاربرد و موارد استفاده مخصوص به خود را داشته و پرکاربرد هستند.

نتیجه‌گیری

یکی از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید و عرضه تجهیزات برقی و به ویژه انواع تابلوهای برق، شرکت همیار صنعت رستاک است که به تأمین و عرضه انواع تجهیزات مورد نیاز در حوزه برق می‌پردازد. این برند در بسیاری از حوزه‌های صنعت از جمله نیروگاه‌های برق، صنایع خودروسازی، ساخت‌وساز و انبوه‌سازی، صنعت نفت و گاز و خدمات درمانی و بیمارستان‌ها فعال بوده و به ارائه خدمات مشغول است. از جمله اصلی‌ترین محصولات تولیدی برند همیار صنعت رستاک می‌توان به انواع تابلو برق‌های فشار ضعیف، تابلو برق‌های فشار متوسط و انواع سینی‌های کابل اشاره کرد.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی شرکت همیار صنعت رستاک پرداخته و محصولات آن را بیان کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون می‌شویم اگر نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در سایت تکه‌ کابل در میان گذاشته و ما را از مباحث مورد نیازتان مطلع سازید.

485 بازدید
نویسنده این مقاله
احسان شوکتی
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط