سیم و کابل سیمکان

سیم و کابل سیمکان از بزرگترین تولیدکنندگان سیم و کابل

1025 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

شرکت صنایع شایان سیمکان (سهامی‌خاص) تولید کننده سیم و کابل سیمکان طی حضور دو دهه‌ای خود در صنعت‌ هادی‌های رسانا توانسته است نتایج قابل قبولی را کسب نماید. در حال حاضر این برند با توان تولیدی ده هزار تن ‌هادی‌های مسی و آلومینیومی‌ در سال، به عنوان یکی از تأمین کننده‌های اصلی سیم و کابل صنایع بزرگ کشور شناخته می‌شود. به همین دلیل می‌توان نام این سیم و کابل سیمکان را در اغلب وندورلیست‌های شرکت‌های توزیع برق ایران و برخی دیگر از صنایع وابسته به‌ هادی‌های مس و آلومینیوم مشاهده نمود. مدیران این واحد صنعتی به منظور افزایش سهم خود از بازار ایران و سایر کشور‌های منطقه بر سه اصل بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص و متعهد، استفاده از ماشین آلات روز دنیا و ارتقاء رضایت مشتریان از طریق شناسایی و تامین نیاز‌های آن‌ها اتکا کرده‌اند.

محصولاتی که توسط این واحد تولیدی به بازار عرضه می‌شود بیش از 1200 نوع سیم و کابل مختلف را شامل می‌شود. تمامی‌ نمونه‌های ارائه شده با برند سیم و کابل سیمکان دارای نشان استاندارد ملی ایران و همچنین مورد تأیید توانیر می‌باشند. این واحد صنعتی طی یک دهه گذشته موفق به اخذ گواهینامه‌های ایزو 9001، ایزو 10002، ایزو 50001 و همچنین تأیید استاندارد اتحادیه اروپا CE  شده است. موارد ذکر شده، درجه کیفی بالای محصولات سیم و کابل سیمکان و امکان استفاده از این برند در پروژه‌های حساس را نشان می‌دهد.

تنوع بالای محصولات سیم و کابل سیمکان

تاریخچه و معرفی بیشتر شرکت سیم و کابل سیمکان

برند سیم و کابل سیمکان در سال 1376 به بازار صنایع الکتریکی ایران معرفی شد و از آن زمان تا کنون حضور موفقی را تجربه می‌کند. کمی ‌بیشتر از دو دهه پیش شرکت صنایع شایان سیمکان (سهامی‌خاص) پس از دریافت مجوز‌های لازم واحد تولیدی سیم و کابل سیمکان را در زمینی به مساحت 33 هزار متر مربع و زیر بنای 12 هزار متر مربع در شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان راه‌اندازی نمود. با صدور پروانه بهره‌برداری در سال 1377 تولید و عرضه سیم و کابل سیمکان به صورت رسمی ‌آغاز گردید که در همان ابتدا با استقبال مشتریان در سطح استان و سایر نقاط کشور مواجه شد.

محصولات متنوع سیم و کابل سیمکان

با توجه به کیفیت بالای محصولات سیمکان و رعایت اصول استاندارد در ساختار این واحد صنعتی، فرایند اخذ گواهینامه‌های تأیید کیفیت از موسسه تحقیقات صنعتی و استاندارد ایران و همچنین مدیریت تولید، توزیع و انتقال نیروی برق (توانیر) چندان طول نکشید. با دریافت گواهینامه‌های داخلی و بالا رفتن توان رقابتی سیم و کابل سیمکان، پروسه راه‌اندازی آزمایشگاه در دستور کار قرار گرفت. پس از راه‌اندازی واحد آزمایشگاه و تجهیز آن به دستگاه‌های تست و ارزیابی مدرن، شرایط دریافت گواهینامه‌های بین المللی و حضور در بازار‌های فرامرزی فراهم شد. امروزه محصولات سیمکان با نشان‌های استاندارد ملی ایران، VDE،BS  وIEC  در بازار‌های داخلی و کشور‌های همسایه عرضه می‌شوند. آزمایشگاه سیم و کابل سیمکان نیز با استقرار سیستم مدیریت آزمایشگاه ISO/TEC 17025 و اخذ گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه آکرودیته (همکار) از موسسه استاندارد، به طور مستمر بر کیفیت محصولات تولید شده نظارت دارد.

تولید سیم و کابل با کیفیت مطابق با استاندارد‌های جهانی

محصولات شرکت سیم و کابل سیمکان

محصولات شرکت

محصولات شرکت

تکنولوژی‌ها یا نحوه ساخت

نحوه ساخت محصولات

افتخارات

  • تجلیل به عنوان واحد برتر استاندارد استان اصفهان
  • حضور در نمایشگاه بین المللی عراق – بغداد
  • تندیس زرین پیشکسوت صنعت استان اصفهان
  • تندیس زرین واحد نمونه خانه صنعت و معدن استان اصفهان
  • تندیس زرین واحد نمونه صنایع الکتریکی
  • تندیس زرین واحد تولیدی نمونه استاندارد دو دوره متوالی در سال‌های 1386 و 1387
  • تندیس زرین واحد تولیدی نمونه استاندارد در سال‌های 1392 و 1394
  • پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری انواع سیم‌ها با عایق PVC و ولتاژ 450/750
  • پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری انواع کابل اتصالات محرک با عایق PVC و ولتاژ 450/750
  • پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری انواع کابل‌های غیر قابل انعطاف با عایق PVC و ولتاژ 450/750
  • پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری انواع کابل‌ها و بند‌های قابل انعطاف با عایق PVC و ولتاژ 450/750
  • گواهینامه تأیید صلاحیت آزمایشگاه اکرودیته استاندارد ایران
  • استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015
  • استاندارد سیستم مدیریت شکایت مشتریان ISO 10002:2014
  • استاندارد سیستم مدیریت انرژی ISO 50001:2011
  • گواهینامه تأیید استاندارد اتحادیه اروپا CE
  • گواهینامه‌های تأییدیه شرکت نفت فلات قاره
  • گواهینامه‌های تأییدیه شرکت تولید، توزیع و انتقال نیروی برق (توانیر)
  • حضور در وندور لیست توانیر، شرکت‌های توزیع برق استان آذربایجان شرقی، اردبیل، ارومیه، استان اصفهان، البرز، تهران، خوزستان، سمنان، فارس، قم، کرمان، گیلان، شهرستان شیراز، شهرستان اهواز، استان بخش شمال، استان کرمان بخش جنوب، استان مرکزی یک و دو، شهر مشهد یک و دو

آدرس و شماره تلفن

اصفهان – شهرک صنعتی مورچه خورت – خیابان شیخ بهایی – خیابان رازی – پلاک 105

تلفن: ۱-۴۵۶۴۳۱۲۰-۰۳۱

فکس: ۴۵۶۴۴۱۸۶-۰۳۱

ایمیل: info@simkancable.com

ارتباط با مدیریت: manager@simkancable.com

ارتباط با واحد فروش: sales@simkancable.com

علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای دسترسی به لیست کامل کارخانجات سیم و کابل ایران و اطلاعات مربوط به آن‌ها، به لینک زیر مراجعه کنید تا از بین ده‌ها شرکت سیم و کابل، مجموعه مورد نظر خود را پیدا کنید.

کارخانجات سیم و کابل ایران، از گذشته تا کنون

1025 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط