شرکت سیم و کابل سهند دامغان

سیم و کابل سهند دامغان از 1375 تاکنون

756 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

همزمان با گسترده شده صنعت برق، نیاز به سیم و کابل در سطح گسترده نیز افزایش می‌یابد. امروزه به جرات می‌توان گفت تمام امور چه مصرفی و چه تولیدی با مصرف برق همراه است و مسلماً برای تحقیق این رفاه و آسایش باید برق رسانی خیلی سریع صورت بگیرد. به این منظور باید سیم و کابل‌ها بیشتر با کیفیت بالاتر تولید شود. در این راستا شرکت‌های متعددی در کشور فعالیت می‌کنند و شرکت سیم و کابل سهند دامغان یکی از موفق‌های این عرصه می‌باشد. در این مقاله با این شرکت معتبر و محصولات آن آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

تاریخچه شرکت سیم و کابل سهند دامغان

شرکت سیم و کابل سهند دامغان در سال 1375 مجوز لازم را از سازمان صنایع استان سمنان در شهر دامغان دریافت کرد و تاسیس شد. علامت تجاری این شرکت، دامغان است. هدف شرکت سیم و کابل سهند دامغان تولید سیم و کابل برق و مخابرات و همچنین تولید سیم جوش سودرونیک مخصوص صنایع قوطی سازی در سطح وسیع و با بالاترین کیفیت بوده است. شرکت سهند دامغان با گسترده کردن فعالیت خود توانسته است مجوزهای تولید سیم و کابل فشار ضعیف و قدرت را از موسسه استان سمنان دریافت کند.

سهند دامغان در سال 1386 جهت سهیم شدن در بازار تهران، تولیدات خود را افزایش داد و کارخانه‌ای با وسعت بالاتر در شهرک صنعتی ایوانکی راه‌اندازی نمود.

پرسنل این شرکت تشکیل شده از مجرب ترین مهندسین و متخصصین سیم و کابل کشور هستند. 60 نوع سیم و کابل در این شرکت تولید می‌شود و در آینده نزدیک سیم‌های تخصصی شیلد دار در برنامه تولیدی قرار خواهد گرفت.

محیط کار شرکت سیم و کابل سهند دامغان

محصولات شرکت سیم و کابل سهند دامغان

شرکت سیم و کابل سهند دامغان، محصولات زیر را تولید می‌کند:

سیم جوش قوطی‌سازی (سودرونیک):

با توجه به اعتبار و کیفیت محصولات شرکت سهند دامغان، شرکت‌های بسته بندی و قوطی سازی درخواست سیم جوش قوطی سازی به عنوان مواد اولیه داشتند. شرکت سهند نیز اقدام به خرید دستگاه‌های روز و مدرن جهت تولید سیم‌های مسی 1.50 و 1.38 سودرونیک با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت نموده است. این شرکت توان تولید سالانه 6000 تن سیم مسی سودرونیک را برای پاسخ به نیاز مشتریان دارا می‌باشد.

در سال 1391 و 1394، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مجموعه تولیدی سیم و کابل سهند دامغان را به عنوان تعاونی برتر انتخاب کرد و اکنون سهند دامغان با شرکت‌های مختلف در زمینه‌هایی مانند پتروشیمی، قوطی سازی، مواد غذایی و صنایع وابسته در حال همکاری است.

سیم جوش قوطی‌سازی (سودرونیک)

مفتول‌های مسی:

مجموعه صنعتی سهند دامغان بیش از 30 سال است که در تامین مفتول‌های مسی در تمامی سایزها برای صنایع سیم و کابل سازی و سایر صنایع مرتبط فعالیت می‌کند و می‌تواند نیاز مشتریان و بازار روز به این کالاها را برطرف کرده و محصولاتی با بهترین کیفیت، طبق استانداردهای جهانی و با مناسب‌ترین قیمت‌ها در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد. مفتول‌های مسی خاصیت نرمی و انعطاف پذیری بالا دارند و کاملا پاسخگوی نیازهای مشتریان هستند.

مفتول‌ مسی در مقایسه با مفتول‌های آلومینیومی رسانای بالاتری دارد و در موارد متعدد و بیشتر می‌توان از آن استفاده کرد. به همین دلیل مفتول آلومینیومی جایگزین مناسبی برای مس نیست.

مواد اولیه آبکاری:

فرآیند آبکاری مس، فرآیندی است که طی آن یک لایه از فلز مس بر روی سطح اجسام دیگر قرار می‌گیرد. فلز مس خاصیت نرمی و رسانایی الکتریکی بالایی دارد و می‌تواند تنش‌های گرمایی را جذب کند به همین دلیل در صنایع مختلف عموماً به عنوان لایه زیرین به کار می‌رود. شرکت سیم و کابل سهند دامغان، مواد اولیه برای آبکاری را تامین و در اختیار صنایع مربوطه قرار می‌دهد.

آبکاری مسی

افتخارات شرکت سیم و کابل سهند دامغان

مجموعه سهند دامغان در سال 1391 و 1394 از طرف وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به عنوان تعاونی برتر کشور معرفی شده است و پرقدرت به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

آدرس و شماره تلفن شرکت سیم و کابل سهند دامغان

آدرس دفتر تهران: خيابان فدائيان اسلام جنوب، بعد از پل آزادگان، كوچه سوم، پلاك ٣٨

شماره تماس:

02136808025

02136806471

فکس:

02136808035

ایمیل:

info@sahand-damghan.com

سخن آخر

در این مقاله با شرکت سیم و سهند دامغان آشنا شدیم. این شرکت در حوزه تولید سیم و کابل برق و مخابرات و تولید سیم جوش سودرونیک مخصوص صنایع قوطی سازی در سطح وسیع و با بالاترین کیفیت فعالیت می‌کند. نزدیک به 3 دهه از فعالیت سهند دامغان می‌گذرد و به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین برندهای تولید سیم و کابل در کشور شناخته شده است. تولید بیش از 60 نوع کابل در رزومه این شرکت ثبت شده و پاسخگوی نیاز شرکت‌های مختلف در زمینه بسته بندی و قوطی سازی نیز است. اگر سوال یا نظری دارید در قسمت نظرات با تکه کابل به اشتراک بگذارید، پشتیبانی تکه کابل به شما پاسخ خواهد داد. اگر این مقاله برای شما مفید بود، با دوستان و افرادی که به آن نیاز دارند، به اشتراک بگذارید.

علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای دسترسی به لیست کامل کارخانجات سیم و کابل ایران و اطلاعات مربوط به آن‌ها، به لینک زیر مراجعه کنید تا از بین ده‌ها شرکت سیم و کابل، مجموعه مورد نظر خود را پیدا کنید.

کارخانجات سیم و کابل ایران، از گذشته تا کنون

756 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط