سیم و کابل فرامرز

سیم و کابل فرامرز از 1388 تاکنون

709 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

امروزه صنایع تولیدی سیم و کابل زیادی به وجود آمده است که یکی از آنها سیم و کابل فرامرز است. امروز در این مطلب قصد داریم در این مطلب از تکه کابل بیشتر درباره آن صحبت کنیم.

تاریخچه و معرفی بیشتر شرکت سیم و کابل فرامرز

این شرکت تولیدی، فعالیت خود را در سال ۱۳۸۸ با ثبت شرکت در بندر گناوه استان بوشهر آغاز کرد. پس از سالها تلاش بی‌وقفه مدیران و پرسنل حرفه‌ای، هم‌اکنون موفق شده تنوعی بالغ بر ۲۰ محصول در زمینه سیم و کابل تولید کند.

این شرکت دارای سیستم مدیریت کیفیت است و توانسته خود را در زمره شرکت‌های پیشگام و موفق در صنعت تولید سیم و کابل قرار دهد.

معرفی محصولات شرکت سیم و کابل فرامرز 

۱. سیم افشان

این محصول دارای استاندارد ایزو ۶۰۷ با ولتاژ اسمی سیصد تا پانصد وات است. ساختمان هادی آن از جنس مس بهم تابیده شده است و همچنین عایقی از جنس پی وی سی با حداکثر دمای هادی ۷۰ درجه سلسیوس دارد. این نوع سیم برای سیم‌کشی داخلی به کار گرفته می‌شود.

۲. سیم بند تخت (نایلونی)

این نوع سیم دارای استاندارد ایزو ۶۰۷ و ولتاژ اسمی سیصد ولت است. ساختمان هادی آن از جنس مس درهم تابیده شده با قابلیت انعطاف پذیری بالا است. جنس عایق سیم بند تخت پی وی سی است و برای ارتباط وسایل الکتریکی قابل حمل در محل‌هایی که فشار مکانیکی کمی وجود دارد، به کار گرفته می‌شود. حداکثر دمای هادی ۷۰ درجه سلسیوس است.

۳.  کابل دو رشته

این کابل دارای استاندارد ایزو ۶۰۷ و با ولتاژ اسمی ۳۰۰ تا ۷۰۰ وات است. ساختمان هادی آن از جنس مس تابیده شده و عایق آن از پی وی سی است که حداکثر دمای هادی ۷۰ درجه سلسیوس است. کابل دو رشته برای مصارف عمومی به کار گرفته می‌شود.
سیم و کابل فرامرز

۴. کابل سه رشته

این نوع از کابل دارای استاندارد ایزو ۶۰۷ و ولتاژ اسمی سیصد تا پانصد است. نوع ساختمان هادی آن از جنس مس در هم تنیده شده و عایق آن از پی وی سی است. این کابل نیز در مصارف عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۵. کابل چهار رشته

این کابل دارای استاندارد ایزو ۶۰۷ و ولتاژ اسمی ۳۰۰ الی ۵۰۰ وات است. ساختمان کابل چهار رشته از هادی جنس مس تابیده شده و عایق پی وی سی است. حداکثر دمای هادی ۷۰ درجه سلسیوس است و برای مصارف عمومی به کار گرفته می‌شود.

۶. کابل پنج رشته

این کابل تولیدی برند فرامرز دارای استاندارد ایزو ۶۰۷ و ولتاژ اسمی ۳۰۰ الی ۵۰۰ وات است. ساختمان آن از هادی جنس مس درهم تنیده شده و عایق آن از پی وی سی است که قابلیت تحمل دمای حداکثر ۷۰ درجه سلسیوس را دارد. این کابل برای مصارف عمومی به کار می‌رود.

۷. کابل‌های مخابراتی هوایی با عایق پلی اتیلن و روکش پی وی سی

این کابل دارای استاندارد شرکت مخابرات ایران است و از ولتاژ اسمی ۲۰۰ ولت برخوردار است. هادی آن از جنس مس آنیل شده و یا مس Ccam به قطر ۰.۶۰ میلی‌متر پوشش حفاظ الکترواستاتیک کابل از یک نوار پلی استر است. عایق آن از جنس پلی اتیلن و غلاف آن از جنس پی وی سی است. از این کابل به صورت ثابت در زیر یا روی دیوار استفاده می‌شود.

۸. کابل‌های تلفنی

هادی این نوع از کابل از مس مفتولی کلاس ۱، عایق و روکش آن از جنس پی وی سی است. این نوع کابل برای انتقال و ارتباط خطوط تلفن و آیفون در داخل ساختمان به کار گرفته می‌شود.

۹. کابل کواکسیال

هادی این کابل از جنس مس نرم شده با یا بدون حفاظ الکترواستاتیک یک نوار آلومینیوم و پلی استر است. عایق آن از جنس پلی اتیلن و غلاف آن از جنس پی وی سی است. کابل کواکسیال برای اتصال آنتن تلویزیون و ارسال سیگنال‌های رادیویی و مصارف عمومی به کار گرفته می‌شود.

۱۰. سیم تلفنی معمولی Y

این سیم دارای ولتاژ اسمی ۴۰۰ وات و هادی مسی نرم است. همچنین عایقی از جنس پی وی سی برای مصارف سیم کشی تأسیسات تلفن، داخل ساختمان به طور آزاد یا داخل لوله قرار می‌گیرد.

۱۱. سیم تلفنی معمولی YY

این سیم دارای ولتاژ اسمی ۴۰۰ وات با هادی از جنس مفتول مسی نرم است. عایق آن از جنس پی وی سی و مناسب برای سیم‌کشی تأسیسات ساختمانی است.

۱۲. کابل‌های افشان ۰.۶ تا ۱ کیلو ولت 

این نوع از کابل‌ها از ۱،۲،۳،۴ یا ۵ رشته هادی از جنس مس است و دارای عایق و غلاف پی وی سی است. این کابل‌ها در محل‌های خشک برای مصارف عمومی الکتریکی در فشار متوسط مکانیکی به کار گرفته می‌شود.

اهداف و خط مشی

شرکت سیم و کابل فرامرز پاسدار حقوق مشتریان بوده و اولویت دادن به کیفیت و توجه به نیازها و انتظارات مشتریان را در اولویت خود قرار داده است. همچنین این سازمان با رعایت استانداردها و حفظ و گسترش ارتباطات با پیشروان این صنعت اقداماتی انجام می‌دهد و در این راستا تلاش می‌کند.

آدرس و شماره تلفن شرکت سیم و کابل فرامرز

استان بوشهر – بندر گناوه

۰۹۱۷۰۱۷۳۳۷۹

۰۹۱۷۱۷۱۱۳۳۷

سخن پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم به توضیح شرکت سیم و کابل فرامرز بپردازیم. این شرکت دارای محصولات متنوعی است که هر کدام را به صورت کلی توضیح دادیم. شما می‌توانید نظرات خود را در زمینه این شرکت در قسمت دیدگاه‌ها با ما و مخاطبان عزیزمان به اشتراک بگذارید.

علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای دسترسی به لیست کامل کارخانجات سیم و کابل ایران و اطلاعات مربوط به آن‌ها، به لینک زیر مراجعه کنید تا از بین ده‌ها شرکت سیم و کابل، مجموعه مورد نظر خود را پیدا کنید.

کارخانجات سیم و کابل ایران از گذشته تا کنون

709 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط