اینترنت با هدف متصل کردن تمامی افراد دنیا به وجود آمد. این همبستگی رفته رفته فضای گسترده‌ای به خود گرفت و امروزه شاهد وابستگی شدیدمان به اینترنت هستیم؛ تاکسی‌ها آنلاین شده‌اند، بانک‌ها آنلاین شده‌اند، فروشگاه‌های اینترنتی باعث حذف ساعت‌ها پاساژگردی برای پیدا کردن محصول مورد نظرمان شده است و این امکانات روزبه‌روز در حال پیشرفت و افزایش چشمگیر است.
دیگر زمان آن فرا رسیده که شغل و برند خود را وارد بستر فضای اینترنت کنید و با سرمایه گذاری بر روی بهینه سازی در موتورهای جستجو مثل گوگل، درآمد خود را به طرز شگفت‌آوری افزایش دهید.
شاید همه این موارد زمانی فقط یک رویا بود ولی فراموش نکنید که حتی انیشتین معتقد است تخیل همه چیز است؛ دنیای اطراف ما محصول رویا و تخیل گذشته ماست. امروزه نمی‌توان پتانسیل تبلیغاتی اینترنت را دست کم گرفت چرا که تعداد کاربران آن هرروز بیشتر می‌شپذ و تجارت الکترونیکی یکی از بهترین حوزه برای رشد و توسعه اقتصادی محسوب می‌شود.
اگر صاحب کسب و کار هستید باید هرچه سریعتر اقدام به مشارکت با مخاطبان در دنیای دیجیتال کنید چرا که در غیر این صورت محکوم به حذف دائمی از فضای سنتی نیز خواهید بود!
شما در اینترنت فقط کافیست با هدف‌گیری مخاطبان مناسب، شروع به تولیدمحتوا در حوزه کاری خود کنید و با کمک کارشناسان سئو شاهد پیشرفت کارتان در فضای اینترنت شوید.

پس معطل چی هستید؟ هرلحظه که دیر کنید بیشتر از قافله عقب خواهید ماند!!

حتما برای شما هم پیش اومده که درباره تبلیغات اینترنتی فکر کنید و اینکه چطور برند و محصول و یا خدماتتون رو در بستر اینترنت منتشر و گسترش بدید و مشتری های این شبکه گسترده و کارآمد رو به سمت خودتون بکشید.
شما با کمک قابلیت‌های گسترده‌ای که اینترنت در اختیارتون گذاشته خیلی راحت می‌تونید شاهد رشد و پیشرفت برند خودتون باشید. خب بریم سراغ معرفی رایج‌ترین تبلیغات در بستر فضای آنلاین

(یه فردی که داره از طریق ابزارها و قابلیت های خوب و اصلی که تو بستر فضای آنلاین وجود داره، به تبلیغات اینترنتی و مشتری هایی که دارن هر لحظه به سمتش میان و سود و فروش بیشتر ایجاد میکنن. یعنی در واقع دارن یه تبدیلی رو انجام میده (استفاده از ابزارها و قابلیتهای زیاد وب که در نهایت خروجی اون منجر به مشتری های بیشتر، فروش بیشتر و رشد بالاتر میشه)

۱. تبلیغات بنری
شما با استفاده از این تبلیع یک تصویر ثابت و متحرک را در وبسایت‌هایی که کاربران زیادی دارند به نمایش می‌زارید تا خودتون رو بیشتر معرفی کنید؛ افرادی که جذب بنر شما بشند حتما به سراغتون میان.
(یه بنر از وبسایتی رو نشون بده که مخاطب های زیادی در حال جذب به سمت اون بنر هستن و در نهایت به مشتری تبدیل میشن)

۲. افیلیت مارکتینگ
این مورد همون بازاریابی مشارکتی محسوب میشه؛ یعنی اگر فردی هستید که عاشق بازاریابیه خیلی راحت می‌تونید با فروش محصولات دیگران شروع به کسب درآمد کنید البته این بخش یه شمشیر دو لبه‌است؛ اگر شما صاحب برند و کسب و کار باشید می‌تونید این نوع بازاریابی رو برای محصولات خودتون فعال کنید و از دیگران بخواید که با دریافت پورسانت در فروش محصولات شما سهیم باشند.

 

۳. بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی
این روزها شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و فیس بوک و توییتر از جمله پلتفرم‌های تاثیرگذاری محسوب میشه که به لطف کاربران زیادی که داره شما خیلی راحت می‌تونید شروع به تبلیغات برندتون کنید.

 

۴. بازاریابی در موتورهای جستجو یا سئو
این گزینه یکی از سرمایه گذاری های بلندمدت برای کسب و کارهای اینترنتی محسوب میشه، شما نتیجه کارتون رو قراره بعد از ماه‌ها ببینید ولی ارزشش رو داره! چون به مرور زمان وارد رتبه‌های برتر گوگل میشید و کاربران با یک جستجوی ساده می‌تونن شما رو پیدا کنند.

۵. تبلیغات ویدیویی
امروزه یکی از تاثیرگذارترین نوع تولیدمحتوا ویدیو است. شما با استراتژی‌های خاص می‌تونید ویدیوهای جذاب تولید کنید و خیلی راحت در ذهن مخاطبا اثر بزارید.
امیدوارم این ویدئو بتونه در رونق کسب و کارتون کمک کنه و دقت داشته باشید در تبلیغات اینترنتی فاصله مشتری با شما فقط یک کلیکه
بازارتون پر رونق و ایام به کام