شرکت پارسیان توانیر سپهر

شرکت پارسیان توانیر سپهر؛ شرکتی جوان اما کارآزموده

262 بازدید راهنمای خرید / معرفی محصولات صنعت برق

یکی از شرکت‌هایی که در حوزه تهیه و فروش انواع تجهیزات برقی و به خصوص تابلو برق فعالیت می‌کند، شرکت پارسیان توانیر سپهر است. این شرکت یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده و عرضه‌کننده تابلو برق در کشور است که در حدود 15 سال سابقه فعالیت و کار در این حوزه دارد. از این رو، در این مقاله قصد داریم به بررسی شرکت پارسیان توانیر سپهر پرداخته و محصولات تولیدی آن‌ را به شما معرفی کنیم.

شرکت پارسیان توانیر سپهر

شرکت پارسیان توانیر سپهر

تهیه و خرید لوازم و تجهیزات برقی همواره یکی از دغدغه‌های افراد فعال در حوزه برق و ساخت و ساز به شمار رفته و بسیار مهم است. در واقع تهیه این تجهیزات از شرکت‌های معتبر و همچنین مکان‌هایی که در آن‌ها کیفیت و قیمت محصولات از تنوع بالایی برخوردار است، اهمیت بسیار زیادی داشته و خرید را برای افراد راحت‌تر کرده است که این موضوع می‌تواند باعث اطمینان‌بخشیدن به مشتری شده و او را از خرید خود راضی کند. در ضمن، هر چه خدمات گارانتی و پس از فروش شرکت مربوطه بهتر و ممناسبتر باشد، محصول مورد نظر ارزش خود را بیشتر نشان داده و معتبرتر است.

شرکت پارسیان توانیر سپهر یکی از بهترین شرکت‌های فعال در حوزه تهیه، تولید و توزیع انواع وسایل و تجهیزات برقی در کشور است که با پیشرفت چشمگیری و روز افزونی که در این زمینه داشته، توانسته است نام خود را در حوزه برق و تجهیزات الکتریکی و برقی سر زبان‌ها انداخته و در این زمینه در بازار شناخته شود. این شرکت علاوه بر تهیه و توزیع تجهیزات برقی، در حوزه تولید و پخش تابلوهای برق نیز بسیار فعال بوده و محصولات زیادی روانه بازار کرده است.

شرکت پارسیان توانیر سپهر در سال 1388 شمسی و تاسیس شد و بیش از یک دهه است که از فعالیت مستمر این شرکت در حوزه تولید و عرضه وسایل و تجهیزات مختلف برقی در کشور می‌گذرد. از جمله ویژگی‌های این شرکت می‌توان به مدیریت تکنولوژی، کیفیت بالای محصولات، بهره‌گیری از کارشناسان متخصص و مجرب داخلی و … اشاره کرد. این شرکت با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها و دانش روز دنیا توانسته است محصولاتی استاندارد و متناسب با نیاز مصرف‌کننده تولید کرده و در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

بسیاری از افراد فعال در حوزه وسایل و تجهیزات برقی شرکت پارسیان توانیر سپهر را صرفا به دلیل تولید و عرضه تابلو برق‌های صنعتی این شرکت شناخته و از آن یاد می‌کنند. در واقع باید گفت، شرکت پارسیان توانیر محصولات متعدد و مختلفی تولید می‌کند که در قسمت‌های بعدی به بررسی کامل آن‌ها خواهیم پرداخت اما در این بین، تابلو برق‌های این شرکت محصولی متفاوت تلقی شده و بخش زیادی از فروش این شرکت را به خود اختصاص داده‌اند. تهیه تجهیزات برقی از این شرکت فواید بسیار زیادی همچون تنوع زیاد در نوع کالا، قیمت، کیفیت و در نتیجه انتخاب بهترین محصول با کیفیت با نازل‌ترین و مناسب‌ترین قیمت را به همراه دارد.

در این راه، شرکت توانیر سپهر مفتخر به کسب و دریافت عناوین و افتخارات مختلف و متعددی نایل آمده است. از جمله مهم‌ترین افتخارات این شرکت می‌توان به کسب تأییدیه برق منطقه‌ای و همچنین دریافت عضویت رسمی سندیکای صنعت برق ایران اشاره کرد.

همین موضوع نشان‌دهنده کیفیت بالا و مرغوب محصولات تولیدی این شرکت است که تمامی این محصولات با کیفیت نیز نشان از وجود و فعالیت پرسنل مجرب و کارآزموده در این شرکت دارد. هدف مدیریت این شرکت از همان ابتدای تأسیس، ارائه خدمات مناسب و با کیفیت بالا در حوزه صنعت برق بوده و همواره در این راستا ثابت قدم بوده و سعی کرده است تا محصولات خود را با بهترین و مناسب‌ترین کیفیت و قیمت تولید کرده و به بازار داخلی عرضه کند.

محصولات اصلی پارسیان توانیر سپهر

برخی از محصولات شرکت پارسیان توانیر سپهر

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، یکی از اصلی‌ترین زمینه‌های فعالیت شرکت پارسیان توانیر سپهر، در حوزه تولید و عرضه تابلو برق در کشور است. از جمله مهم‌ترین فعالیت‌ها و محصولات این شرکت می‌توان به طراحی و تولید تابلوها برق‌های PLC، MV، LV، تهیه و کنترل قطعات و تجهیزات صنعت برق، ساخت و تولید کلیه تجهیزات مربوط به تاسیسات برق شامل انواع سینی و نردبان کابل، تولید و ارائه انواع تجهیزات ابزار دقیق و ضد انفجار و … اشاره کرد.

مهم‌ترین و اصلی‌ترین فعالیت این شرکت را می‌توان تولید و عرضه تابلو برق‌های گوناگون صنعتی به شمار آورد. در تولید این تابلو برق‌ها از باکیفیت‌ترین قطعات استفاده شده و بهره‌گیری از خط تولید پیشرفته و مهندسین مجرب و متخصص باعث ایجاد کیفیت بسیار بالا و مرغوب در این محصولات و قطعات شده است. لازم به ذکر است که فعالیت این شرکت در حوزه تولید و تأمین تجهیزات حوزه برق خلاصه نشده و این شرکت در حوزه تهیه و اجرای کلیه پروژه‌های صنعت برق و خطوط انتقال نیز فعال بوده و به ارائه خدمات می‌پردازد.

نتیجه‌گیری

شرکت پارسیان توانیر سپهر یکی از بهترین شرکت‌های فعال در حوزه تهیه، تولید و توزیع انواع تجهیزات برقی و به ویژه تابلو برق است که با پیشرفت چشمگیری و روزافزونی که در این زمینه داشته است، توانسته نام خود را در حوزه برق سر زبان‌ها انداخته و شناخته شود. از جمله مهم‌ترین محصولات پارسیان توانیر سپهر می‌توان به طراحی و تولید تابلوها برق‌های PLC، MV، LV، تهیه و کنترل قطعات و تجهیزات صنعت برق، ساخت و تولید کلیه تجهیزات مربوط به تاسیسات برق شامل انواع سینی و نردبان کابل، تولید و ارائه انواع تجهیزات ابزار دقیق و ضد انفجار و … اشاره کرد.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی شرکت پارسیان توانیر سپهر پرداخته و محصولات تولیدی آن‌ را به شما معرفی کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون می‌شویم اگر نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در سایت تکه‌ کابل در میان گذاشته و ما را از مباحث مورد نیازتان مطلع سازید.

262 بازدید
نویسنده این مقاله
احسان شوکتی
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط