شرکت لامپ نور

شرکت لامپ نور

244 بازدید تولید و تامین کنندگان لامپ در ایران

شرکت لامپ نور (سهامی خاص) به‌صورت کلی فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینۀ ساخت انواع لامپ‌های رشته‌ای و با هدف ارائه بهترین خدمات و گسترش فعالیت‌های تولیدی، در سال 1363 شروع کرد. این شرکت با نزدیک به 40 سال سابقه اثربخش، به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین و معتبرترین شرکت‌ها و برندهای تولید لامپ در کشور معرفی ‌شده است.

شرکت لامپ نور از ابتدای تأسیس، مولفه‌هایی ازجمله کیفیت بسیار بالا در ساخت محصولات و تولید براساس فناوری‌های روز دنیا را در دستور کار خود قرار داده و در حال حاضر نیز با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه، در این زمینه پیشتاز است. کلیه محصولات تولید شده توسط این شرکت، غالباً در نمایندگی‌های مختلفی در سطح کشور توزیع می‌شوند.

اعتبارات شرکت لامپ نور

 شرکت لامپ نور عموماً از بهترین رویکردهای مدیریتی به‌منظور فراهم نمودن بسترها و تجهیزات موردنیاز (برای عملکرد مطلوب و رقابتی) برخوردار بوده و این امر سبب شده تا این شرکت موفق به کسب انواع پروانه‌ها و گواهینامه‌های معتبر شود؛ از جمله آنان می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

1- کسب پروانه کاربرد علامت استاندارد لامپ سدیم و لامپ گازی بخار جیوه در کشور

2- کسب گواهینامه کاربرد علامت استاندارد فلورسنت تک کلاهک

3- کسب پروانه کسب کاربرد علامت استاندارد متال هالید

4- کسب گواهی‌نامه تولید انواع لامپ‌ها (ISO 9001:2008)

5- کسب گواهینامه ساخت انواع لامپ‌های HID (ISO 9001:2008)

6- گواهینامه تائید صلاحیت آزمایشگاه همکار

اعتبارات شرکت لامپ نور

محصولات و خدمات شرکت لامپ نور

شرکت لامپ نور عموماً در حوزه‌ی ساخت و تولید انواع محصولات روشنایی کار می‌کند؛ البته تنها به تولید اکتفا نکرده و در ارائه خدماتی از قبیل پشتیبانی‌های پس از فروش و ضمانت‌نامه‌های معتبر، روزبه‌روز در حال پیشرفت و سرآمد است. قیمت محصولات روشنایی شرکت لامپ نور در مقایسه با دیگر رقبا بسیار مناسب بوده و توامان محصولات آن از کیفیت بسیار مطلوبی نیز برخوردار هستند.

شرکت لامپ نور افزون بر تولید و عرضه لامپ‌های رشته‌ای به بازار، محصولات روشنایی دیگری مثل لامپ‌های گازی بخار جیوه مستقیم و پرفشار، لامپ‌های بخار سدیم و متال هالید را نیز به‌طور گسترده تولید می‌کند؛ البته از بروزترین و پرطرفدارترین محصولات این شرکت می‌توان به انواع لامپ‌های ال ای دی در انواع و اقسام رنگ نورها اشاره داشت.

تولیدات تخصصی

همچنین شایان ذکر است شرکت لامپ نور درزمینۀ تولید و عرضه انواع لامپ‌های تخصصی نیز فعالیت داشته و محصولاتی از قبیل لامپ ماورا بنفش، لامپ مادون‌قرمز، لامپ گیاهی و حتی وسایل الکترونیکی جانبی مثل بالاست، ایگنیتور و فازمتر را تولید و به بازار توزیع می‌نماید.

همکاری با شرکای بین‌المللی معتبر

این شرکت در زمینۀ تولید انواع لامپ، با دیگر شرکت‌های معتبر مانند شرکت اسرام آلمان همکاری‌های طولانی‌ مدت داشته و براساس این همکاری‌ها، محصولاتی از قبیل لامپ‌های رشته‌ای، لامپ‌های بخار جیوه و بخار سدیم با اسم تجاری شرکت اسرام ایران تولید نموده است؛ به‌صورت کلی همکاری با شرکت اسرام آلمان جزء یکی از دستاوردی مهم شرکت لامپ نور در زمینۀ پیشرفت و افزایش کیفیت محصولات به‌شمار می‌رود.

شرکت لامپ نور

لامپ‌های تولیدی لامپ نور

در این بخش به معرفی لامپ‌های تولیدی شرکت لامپ نور می‌پردازیم تا به‌واسطه این اطلاعات، در زمان خرید بتوانید انتخابی هدفمند داشته باشید:

لامپ متال هالید

این لامپ‌ها نور بالایی داشته و برای نورپردازی و روشنایی در محیط‌های باز، فروشگاه‌ها، ورزشگاه‌ها و ساختمان‌های بزرگ، از آن‌ها استفاده می‌شود.

لامپ بخار سدیم

لامپ‌های بخار سدیم بازدهی نور بالایی داشته و در معابر شهری مانند ، خیابان، اتوبان، جاده و تونل‌ها به‌کار می‌روند. عمر بالای این لامپ‌ها سبب کاهش هزینه‌های تعویض و نگهداری آنان خواهد شد.

لامپ بخار جیوه

نور لامپ بخار جیوه، نور حاصل از ادغام تکنولوژی‌های لامپ رشته‌ای و لامپ جیوه‌ای است که از ویژگی های آن‌ها، می‌توان به طول عمر زیاد، نور زیاد و بهره‌وری بالا آن اشاره داشت.

لامپ ال ای دی

لامپ‌های ال ای دی، نسل جدیدی از لامپ‌ها بوده که طول عمر و بازده بالاتری نسبت به لامپ‌های فلورسنت و رشته‌ای دارد؛ بنابراین این لامپ توانسته جایگزین بسیار بهتری برای لامپ‌های رشته‌ای قدیمی باشد.

 حال که با شرکت لامپ‌ نور و محصولات آن آشنا شدیم، شما عزیزان می‌توانید قیمت کلیه محصولات اورجینال شرکت لامپ نور را در سایت تکه کابل مشاهده کنید و متناسب با نیاز خود، انواع لامپ‌های این شرکت را در بهترین قیمت‌ها خریداری کنید.

244 بازدید
نویسنده این مقاله
تکه کابل
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط