بخاری برقی سانفورد

معرفی بخاری برقی سانفورد و ویژگی‌های آن

330 بازدید راهنمای خرید / تولیدکنندگان تاسیسات ساختمان

آیا می‌دانید بخاری برقی سانفورد چیست و کدام مدل آن بهتر است؟ با برند سانفورد و محصولات آن آشنایی دارید؟ بخاری برقی نمونه‌ای از تجهیزات گرمایشی پیشرفته به حساب آمده که می‌توان با استفاده از آن محل زندگی یا محیط کار را به گرمای مطلوبی رساند. در ادامه این راهنما ضمن آشنایی بیش‌تر با بخاری مذکور، به معرفی ویژگی‌ها و مزایای استفاده از آن نیز خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید درباره بخاری برقی سانفورد بدانید!

بخاری برقی سانفورد

نگاهی بر سیستم گرمایش الکتریکی

قبل از این که بخواهیم به سراغ معرفی بخاری برقی سانفورد برویم، بیایید سیستم گرمایش الکتریکی را مورد بررسی قرار دهیم. منظور از گرمایش الکتریکی در حقیقت فرآیندی بوده که در طی آن جریان الکتریکی به انرژي گرمایی تبدیل خواهد شد. عنصر گرمایش درون دستگاه‌های حرارتی تحت عنوان مقاومت الکتریکی نامیده شده و هنگامی که جریان الکتریکی از مقاومت عبور کند، گرما ایجاد خواهد شد. فرآیند مذکور عمدتاً در طیف گسترده‌ای از کارها در سراسر خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ از پخت و پز روی اجاق برقی گرفته تا آب جوش در کتری و مواردی از این دسته به کمک همین فرآیند انرژي گرمایی تولید خواهند کرد.

انواع شومینه‌های برقی، رادیاتورهای برقی، بخاری‌های برقی دقیقاً مثل رادیاتورهای گرمایش مرکزی لوله کشی کار می‌کنند، با این تفاوت که این دستگاه‌ها به منظور انتقال گرما به دیگ بخار و شبکه‌ای از لوله‌ها وابسته نیستند و به همین خاطر امکان کنترل بیش‌تر بر دمای هر واحد فراهم است. از سوی دیگر این روند اطمینان بیش‌تری نیز دارد؛ چرا که اگر دیگ بخار دچار آسیب و خرابی شود، سیستم گرمایش کل محیط قطع نشده و همچنان گرم باقی خواهد ماند. اکنون که با سیستم گرمایش الکتریکی کمی بیش‌تر آشنا شدیم، در قسمت بعد بررسی خواهیم کرد که بخاری برقی سانفورد چیست.

معرفی بخاری برقی سانفورد

بخاری برقی سانفورد

بخاری برقی نوعی سیستم گرمایشی محبوب بوده که به واسطه المنت‌های تعبیه شده در ساختار خود، قادر به دریافت انرژی الکتریکی است. در وهله بعد، انرژی الکتریکی دریافت شده را به انرژي حرارتی تبدیل کرده و آن را در محیط اطراف منتشر خواهد کرد. قابل ذکر بوده که احتمال آتش سوزی با بخاری برقی در مقایسه با سایر تجهیزات گرمایشی با سوخت‌های فسیلی گاز و نفت و… به مراتب کم‌تر بوده و این یک مزیت برای دستگاه گرمایشی مذکور به حساب می‌آید.

افزون بر این، بخاری برقی سانفورد هم‌چون سایر بخاری‌های برقی درجه یک در حین کارکرد سبب ایجاد آلودگی نشده و با استفاده از آن‌ها نگرانی بابت گاز گرفتگی وجود نخواهد داشت. همچنین، در این بخاری نیازی به لوله برای خروج کربن دی اکسید وجود نخواهد داشت.

بخاری‌های برقی در ابعاد و اندازه‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند که برخی از آن‌ها قابل حمل هستند و برای فضاهای مسکونی و اتاق‌های اداری کارایی بیش‌تری دارند. اگر قصد خرید بخاری برقی را داشته باشید باید بدانید که این محصولات هر اندازه ابعاد بزرگ‌تری داشته باشند، قادر به گرم کردن مساحت بزرگ‌تری خواهند بود.

بخاری‌های برقی با در نظر گرفتن عملکرد، ابعاد، طراحی ظاهری، فناوری ساخت، توان مصرفی، نوع نصب، محل استفاده، درجه حرارت و… قابل دسته‌بندی هستند؛ به عنوان مثال بخاری‌های قارچی، بخاری‌های مناسب فضای باز، گرماتاب و بخاری‌های صنعتی چهار نوع بخاری برقی به حساب آمده که از لحاظ ظاهری، توان مصرفی و همچنین محل نصب با یک دیگر تفاوت دارند.

معرفی بخاری برقی سانفورد مدل SF1222

اکنون که با چیستی بخاری برقی کمی بیش‌تر آشنا شدیم، در این بخش می‌خواهیم برای درک بهتر ویژگی‌های محصولات عرضه شده توسط سانفورد یکی از مدل‌های پر طرفدار این برند را به شما عزیزان معرفی کنیم. قابل ذکر است که برند سانفورد دارای بیش از 1000 کالا در حیطه لوازم خانگی بوده و جزو برندهای مطرح و معتبر در آسیا و اروپا محسوب می‌شود. فن هیتر دیواری طرح اسپلیت سانفورد مدل SF1222 تنها یکی از چندین مدل کالای عرضه شده توسط این برند است که برای تأمین گرمایش منزل و محل کار و هر مکان دیگری مناسب است.

ویژگی‌های فن هیتر دیواری طرح اسپلیت سانفورد مدل SF1222

  • فن هیتر مذکور قابلیت تنظیم اتوماتیک حرارت را دارد و می‌تواند دمایی که توسط کاربر تعیین شده را بر روی پنل دستگاه نیز نمایش دهد.
  • این بخاری در دو توان 1000 و 2000 وات قابل تنظیم است.
  • تایمر 8 ساعته از دیگر ویژگی‌های این محصول بوده که این امکان را به کاربر می‌دهد که بعد از ساعت مشخصی دستگاه را به صورت خودکار خاموش کند.
  • فرآیند نصب این دستگاه بسیار ساده بوده و امکان نصب آن بر روی دیوار چوبی یا هر نوع دیوار دیگری با استفاده از دو پیچ فراهم است.
  • امکان کنترل تنظیمات دستگاه با استفاده از ریموت کنترل فراهم است.
  • از جمله امکانات ایمنی این مدل بخاری برقی سانفورد می‌توان به سیستم حفاظتی قطع اتوماتیک آن در اثر افزایش دما اشاره داشت.
  • پس از خاموش کردن دستگاه، فن آن بدون گرمایش به مدت 30 ثانیه کار کرده تا حرارت باقی مانده در قطعه گرم کننده به طور کامل از دستگاه خارج گردد.

مزایای استفاده از بخاری برقی

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که معتقدید در استفاده از منابع گرمایی باید صرفه‌جویی شود، بخاری برقی می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. گرمای الکتریکی صد در صد کارآمد خواهد بود؛ به این معنا که کل توان به انرژي گرمایی تبدیل خواهد شد و میزان هدر رفت انرژی بسیار ناچیز است. در مقابل گاز طبیعی و سایر سیستم‌های گرمایشی احتراقی چنین بازدهی نداشته و در طی گذشت زمان کارایی آن‌ها کاهش پیدا خواهد کرد. خوشبختانه گرمای الکتریکی چنین ویژگی نداشته و می‌توان با استفاده از بخاری برقی اقدام به انتشار گرما در محل کار، اتاق و… کرد.

سخن پایانی

بخاری برقی یکی از برترین و محبوب‌ترین تجهیزات گرمایشی به حساب آمده که این روزها به دلیل تقاضای زیاد بازار توسط برندهای متعددی طراحی، تولید و عرضه می‌شود. برند سانفورد یکی از برندهای مذکور بوده که توانسته با عرضه بخاری‌هایی با کیفیت عالی در بازار این محصول خوش بدرخشد و رضایت مشتریان زیادی را جلب کند. آیا تجربه استفاده از بخاری برقی سانفورد را دارید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون بخاری برقی سانفورد و ویژگی‌های آن با ما و کاربران گرامی وب سایت تکه کابل در قسمت ارسال دیدگاه به اشتراک بگذارید.

330 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط