بخاری برقی آبسال

بخاری برقی آبسال؛ معرفی و ویژگی‌ها

118 بازدید تولیدکنندگان تاسیسات ساختمان / آموزش در صنعت برق

برند آبسال را می‌شناسید؟ تا به حال از بخاری برقی آبسال برای گرمایش محل زندگی خود استفاده کرده‌اید؟ با آمدن فصول سرد سال نیاز به یک سیستم گرمایشی کارآمد بیش از هرچیزی مهم می‌شود. بخاری‌ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن‌ها به یک طریق مشخصی اقدام به انتشار گرما می‌کنند. در این راهنما تمرکز اصلی ما بر روی نوع برقی بوده که به واسطه تبدیل انرژي برق به گرما موجب گرمایش محیط می‌شود.

بخاری برقی آبسال چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

بخاری برقی آبسال

معرفی برند آبسال

برند آبسال یکی از برندهای پرطرفدار در زمینه تولید لوازم خانگی بوده که فعالیت خود را از سال 1335 و تحت عنوان شرکت سهامی لعاب ایران با سرمایه حدوداً سه میلیون ریال آغاز کرد. این شرکت لوازم خانگی ایرانی در زمینه تولید و توزیع انواع کولرهای آبی، بخاری‌های برقی و گازسوز، اجاق گاز، ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی فعالیت کرده و توانسته است با عرضه محصولاتی فوق‌العاده کاربردی و باکیفیت در بازار جایگاه بسیار خوبی برای خود کسب کند.

بخاری برقی آبسال تنها یکی از محصولات این شرکت بوده که می‌توان با قیمتی مقرون به صرفه آن را خریداری نمود. اما بیایید پیش از این که به سراغ معرفی بخاری برقی آبسال برویم، نگاهی بر چیستی این وسیله گرمایشی بیندازیم:

معرفی بخاری برقی

این روزها به لطف پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن روش‌های جدید برای تأمین گرما، می‌توان از تجهیزات گرمایشی نوین هم‌چون بخاری برقی استفاده کرد. بخاری برقی برای گرم کردن محیط از یک سیستم گرمایش الکتریکی بهره برده که با کمک المنت‌هایی که در ساختارش تعبیه شده می‌تواند این انرژي را دریافت نماید.

در نهایت این انرژی را به انرژی حرارتی تبدیل کرده و موجب گرم شدن محیط اطراف می‌شود. از آن‌جایی که دستگاه مذکور برای گرم کردن محیط به سوخت فسیلی هم‌چون گاز و نفت نیازی نداشته، احتمال آتش سوزی توسط آن به نسبت سایر تجهیزات گرمایشی بسیار کم‌تر بوده و این یک مزیت عالی برای بخاری‌های برقی نظیر بخاری برقی آبسال به شمار می‌رود.

ویژگی‌های بخاری برقی آبسال

بخاری برقی آبسال

بخاری برقی‌های ارائه شده توسط برند آبسال در ساختار خود از برترین و باکیفیت‌ترین متریال بهره می‌برند؛ به همین خاطر کیفیت نهایی آن‌ها بسیار بالا بوده و می‌توان از مدل‌های مختلفی که از این محصول در بازار موجود بوده در فصول سرد سال به منظور گرمایش خانه یا محل کار بهره برد. به عنوان مثال بخاری برقی مدل  330Fرا در نظر بگیرید. این محصول با توان 1450 ولت یکی از بخاری‌های برقی منحصربه‌فرد در بازار به حساب می‌آید؛ چرا که این کالا از لحاظ ظاهری و همچنین عملکردی که داشته می‌تواند در مقایسه با سایر دستگاه‌های هم‌رده برای گرمادهی در محیط‌های نسبتاً کوچک گزینه‌ای مقرون به صرفه و مناسب تلقی شود.

ناگفته نماند که این محصول از جمله بخاری‌های برقی فن دار به حساب آمده و مجهز به سیستم قطع حرارتی اتوماتیک است؛ به این معنا که اگر میزان حرارت بیش از اندازه افزایش پیدا کند، بخاری برقی آبسال مدل  330Fبه صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد. میزان گرمادهی بخاری مذکور به واسطه فن بسیار کم صدا بوده و سبب برهم زدن آسایش در محیط نمی‌شود. همچنین امکان تنظیم این بخاری و نوع گرمادهی آن در سه حالت مختلف برای مصرف‌کنندگان فراهم است.

از دیگر ویژگی‌هایی که می‌توان برای بخاری برقی آبسال مدل  330Fبرشمرد، کلید قطع کن بخاری در حالت واژگونی، سیستم محافظ ضد یخ زدگی و همچنین حمل و نقل بسیار ساده آن است. در حالت کلی، اگر قصد خرید یک بخاری برقی منحصربه‌فرد و مناسب برای محیط‌های کوچک را داشته باشید، این محصول می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد.

توجه داشته باشید که ویژگی‌های بخاری برقی‌های آبسال تنها محدود به مواردی که برای یک محصل خاص برشمردیم، نمی‌شود. این دستگاه‌ها در کنار گرمادهی عالی که داشته سبب تولید آلودگی نمی‌شوند و در کنار آن ظاهری جذاب و سازگار با دکوراسیون داخلی منزل شما دارند. همان‌طور که اشاره شد، این محصول از نوع فن دار است؛ در ادامه با ویژگی‌های بخاری‌های برقی فن دار عرضه شده توسط آبسال بیش‌تر آشنا خواهیم شد:

بخاری برقی فن دار آبسال

بخاری‌های برقی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن‌ها یک سری ویژگی منحصربه‌فرد و کارآمد دارند. اگر بخواهیم یک دسته‌بندی کلی برای این محصولات در نظر بگیریم می‌توانیم بگوئیم که این بخاری‌ها در دو دسته بدون فن و فن دار قابل خرید هستند. بخاری‌های برقی فن دار به عنوان به روزترین و مفیدترین نوع بخاری برقی در بازار وجود دارند.

همان‌طور که از نام این محصول مشخص بوده، در ساختار خود از یک فن بهره می‌برد و با استفاده از آن گردش و انتقال هوای گرم به محیط را به بهترین شکل ممکن به انجام می‌رساند. در حقیقت می‌توان گفت که یکی از بارزترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های بخاری‌های برقی فن دار، تولید و انتشار گرمایی متعادل و یکنواخت به محیط اطراف است. همین ویژگی سبب شده است که بخاری‌های برقی فن دار در مقایسه با سایر نمونه‌ها بیش‌تر مورد استقبال مصرف‌کنندگان قرار گیرند.

در حالت کلی، بهره‌گیری از بخاری‌های برقی فن دار نسبت به سایر وسایل گرمایشی مزیت‌ها و برتری‌های بیش‌تری دارد؛ از جمله اصلی‌ترین مزیت‌ها برخورداری از قابلیت جابه‌جایی محسوب می‌شود. این مدل از بخاری‌ها عمدتاً ابعاد و اندازه کوچکی داشته و بدون این که نیازی به لوله بخاری یا لوله کشی گاز داشته باشند، امکان انتقال و جابه‌جایی آن‌ها فراهم است. در کنار توزیع یکنواخت گرما در محیط، این مدل از بخاری‌ها هزینه خرید مناسبی داشته و صرفه اقتصادی را نیز به همراه خواهند داشت.

سخن پایانی

بخاری برقی نمونه‌ای از بهترین و پرطرفدارترین تجهیزات گرمادهی در محیط‌های مختلف به حساب می‌آید که می‌توانیم با استفاده از انواع مختلف آن در روزهای سرد پاییزی و زمستانی، محیطی گرم و ایده‌آل داشته باشیم. بخاری برقی آبسال یکی از محصولات با کیفیت ارائه شده توسط برند آبسال است که در این راهنما به بررسی ویژگی‌های آن پرداختیم. آیا تجربه استفاده از این مدل بخاری برقی را دارید؟ به نظر شما بخاری برقی عملکرد بهتری دارد یا بخاری گازی؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون بخاری برقی آبسال با ما و کاربران محترم وب سایت تکه کابل در قسمت ارسال دیدگاه در میان بگذارید.

118 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط