شرکت آذر سیم ماهان

شرکت آذر سیم ماهان، از 1393 تاکنون

432 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

می‌دانیم که شرکت‌های تولید سیم و کابل در حال گسترش است. امروز در این مقاله از تکه کابل قصد داریم بیشتر با شرکت آذر سیم ماهان آشنا شویم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تاریخچه و معرفی بیشتر شرکت آذر سیم ماهان

شرکت آذر سیم ماهان از شرکت‌های معتبر در حوزه تولید سیم و کابل استاندارد برای رفع نیازهای کشور را می‌توان شرکت آذر سیم ماهان دانست. این شرکت در سال ۱۳۹۳ تأسیس شد و هم اکنون تمامی محصولات تولیدی آن دارای استانداردهای مورد تایید داخل کشور است. فرآیند ساخت تمامی محصولات این واحد تولیدی مثل کشش، آنیل، بانچ، روکش و بسته‌بندی به دست متخصصان فنی تولید و آزمایشگاه مجهز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معرفی محصولات شرکت آذر سیم ماهان

۱. سیم میله‌ ای تک لایه

از این نوع سیم برای مصرف عمومی در اتاق‌های خشک، تجهیزات الکتریکی، کلیدها، تابلو توزیع، داخل لوله دفن شده زیر گچ و روی گچ که توسط بست عایقی جلوی آنها گرفته شده است، استفاده می‌شود. این سیم توانایی تحمل ولتاژ تا ۷۵۰ ولت را دارد و نباید به صورت مستقیم زیر گچ از آن استفاده کرد.

۲. سیم نیمه افشان

این نوع از سیم قابلیت تحمل ولتاژ از ۴۵۰ ولت تا ۷۵۰ ولت را دارد. به صورت کلی این سیم دارای قسمت‌های متفاوتی از جمله هادی و روکش است. روکش آن از جنس پی وی سی است و قابلیت مقاومت در مقابل مواد شیمیایی، مواد اسیدی، حرارت و آتش و تغییرات آب و هوایی را دارد.

شرکت آذر سیم ماهان

۳. سیم افشان

این سیم بسیار انعطاف پذیر است و عایق آن از جنس مس است. به صورت کلی رشته عایق‌هایی که باعث تولید سیم افشان می‌شوند خیلی نازک هستند و به همین دلیل از آن‌ها در صنایع صوتی و تصویری و صنعت برق و الکترونیک استفاده می‌کنند. این سیم دارای سایزهای متنوع است.

۴. سیم خودرویی

از سیم‌های پر استفاده در تولید خودرو را می‌توان سیم خودرویی نام برد. مواد اولیه به کار گرفته شده در این سیم دارای دقت بالا بوده و در برابر لرزش، گرما و مواد هیدروکربن از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. این سیم باعث کاهش وزن اتومبیل می‌شود و به صورت کلی ساختاری از پی وی سی، پلی پرپلین، پلی اتیلن و پلیمر دارد.

۵. کابل افشان انعطاف‌ پذیر

از این کابل در صنعت عمران و ساختمان، سیستم کنترل اتوماسیون، صنعت هوافضا، برنامه ارتباطی، برنامه نظامی، برنامه حمل و نقل و تجهیزات الکترونیکی در سیستم‌های ولتاژ بالا به کار گرفته می‌شود. از مزایای استفاده از این نوع کابل می‌توان به صرفه جویی در فضا، استقامت بسیار بالا، مقاومت در برابر ساییدگی و خوردگی، عمر و دوام بالا اشاره کرد.

۶. کابل نیمه افشان انعطاف‌ پذیر

این نوع کابل دارای هادی از جنس مس یا آلومینیوم، عایق از جنس پی وی سی و روکشی از جنس پلی اتیلن دارد. از مزیت خوب این کابل می‌توان به تنوع در سطح مقطع آن اشاره کرد.

۷. کابل قدرت مسی

این نوع کابل دارای سطح ولتاژ متوسط تا رو به بالا است و به صورت کلی در حوزه نقل و انتقال الکتریکی به کار گرفته می‌شود. این کابل انتقال انرژی را آسان کرده است و به کمک آن به راحتی می‌توان روشنایی لامپ محیط را تضمین کرد. هادی اصلی این کابل از جنس مس یا آلومینیوم است.

شرکت آذر سیم ماهان

۸. کابل قدرت AL

این نوع کابل وظیفه انتقال جریان الکتریکی را به عهده دارد. از این کابل در زیر آب، زیر خاک، تأمین انرژی الکتریکی فضای باز، کانال کابل کشی، نیروگاه، مصارف صنعتی استفاده می کنند. در ساختار این کابل از مس استفاده می‌شود و به همین دلیل از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند.

۹. کابل کنترل و ابزار دقیق

از این کابل در سیستم کنترل و پردازش اطلاعات استفاده می‌شود. این کابل در مقابل نویز، تداخلات و تأثیرپذیری از کابل‌های هم جوار خود بسیار مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد.

۱۰. کابل بالابر و اتصالات متحرک

از این کابل در انواع اتصالات متحرک مثل ماشین لباسشویی، یخچال، وسایل گرمایشی و بالابرهای ساختمانی اسفاده می‌کنند.این کابل از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای دارند.

اهداف و خط مشی

از اهداف مهم این شرکت می‌توان تولید محصولات با کیفیت بر اساس استانداردهای داخلی و خارجی اشاره کرد که با رعایت اصل مشتری‌مداری قصد رسیدن به موفقیت‌های زیادی را دارد.

گواهینامه و افتخارات شرکت سیم و کابل آذر سیم ماهان

۱. گواهینامه استاندارد تولید داخلی

۲. پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری

۳. گواهینامه استاندارد ایزو ۹۰۰۱

۴. گواهینامه استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱

آدرس و شماره تلفن

دفتر فروش تبریز
خیابان فردوسی-روبروی خیابان امین -کوچه گنجی-بازرگانی ماهان

دفتر فروش تهران
لاله زار جنوبی- مجتمع بوشهری-طبقه همکف-پلاک ۱۸/۲

دفتر کارخانه
تبریز-کیلومتر ۳۵ جاده آذرشهر-شهرک شهید سلیمی-۲۰ متری ۲۸ ام-آذر سیم ماهان

تماس
۰۴۱۳۵۵۵۱۰۶۶
۰۲۱۳۳۱۱۲۸۳۹
۰۴۱۳۴۳۲۸۴۱۴

سخن پایانی

شرکت آذر سیم ماهان در حوزه تولید و عرضه سیم و کابل در صنعت برق در حال افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان ایران است. این گروه تولیدکننده به‌طور مداوم و با رعایت استانداردهای داخلی و بین‌المللی به عنوان بهترین تولیدکننده انتخاب شده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این مجموعه با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای دسترسی به لیست کامل کارخانجات سیم و کابل ایران و اطلاعات مربوط به آن‌ها، به لینک زیر مراجعه کنید تا از بین ده‌ها شرکت سیم و کابل، مجموعه مورد نظر خود را پیدا کنید.

کارخانجات سیم و کابل ایران از گذشته تا کنون

432 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط