چسب برق شیلد

شرکت چسب برق شیلد؛ برترین برند تولیدکننده چسب برق

316 بازدید معرفی محصولات صنعت برق

امروزه با توجه به پیشرفت صنعت و ساختمان‌سازی، برق‌کشی ساختمان‌ها دست‌خوش تغییرات موثری در بخش برق‌کشی شده است. یکی از مهم‌ترین ابزار و وسایل کاربردی در این حوزه چسب برق می‌باشد. شرکت چسب برق شیلد یکی از برترین و باکیفیت‌ترین برندهای تولیدکننده چسب برق در بازار بوده که این محصولات را ضمن کیفیت بالا با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه می‌کند. چسب برق شیلد تحت عنوان چسب لنت نیز مشهور بوده و کاربرد عمده آن در بخش سیم‌کشی ساختمان است. جالب است بدانید کیفیت پایین چسب برق می‌تواند سبب آتش‌سوزی یک ساختمان یا مجتمع شود؛ چرا که چسب برق‌های بی‌کیفیت حاوی مواد اولیه نامرغوب بوده و عایق حرارت نیستند. همین موضوع سبب می‌شود هنگام بالا رفتن ولتاژ سیم‌ها گرم شده و آتش‌سوزی یا حتی انفجار رخ دهد.

چسب برق چیست؟

چسب برق یا لنت برق نوعی نوار چسب غیر شفاف بوده که به منظور عایق‌سازی سیستم‌های برق و انواع رساناهای الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که هیچ ماده‌ای صد در صد نارسانا نمی‌باشد؛ در نتیجه با در نظر گرفتن ولتاژ و جریان برق حتی نوارهای عایق نیز می‌توانند خطرساز باشند. عموماً چسب برق‌های باکیفیت همانند محصولات شرکت چسب برق شیلد از جنس پلاستیکی تحت عنوان «وینیل» تولید شده که از قابلیت کشسانی بالا برخوردار می‌باشند و برای سیم‌های برق عایق بسیار خوبی به حساب می‌آیند.

چسب برق شیلد

ویژگی‌های محصولات شرکت چسب برق شیلد

همان‌طور که گفته شد، استفاده از چسب برق بی‌کیفیت در نقاط اتصال الکتریکی می‌تواند منجر به حوادث ناگواری هم‌چون آتش‌سوزی و انفجار شود؛ در نتیجه ضمن بهره‌گیری از بهترین چسب برق در سیم‌کشی ساختمان‌ها به منظور اتصال سیم‌ها به یک‌دیگر و همچنین کنتور و جعبه فیوز در وهله اول سیم‌ها را به یک‌دیگر تابانیده و بعد توسط نوار چسب برق آن‌ها را عایق می‌کنند. از آن‌جایی که چسب برق شیلد ساخته شده از پلاستیک و وینیل است، بر روی سطح خود نیز دارای چسب می‌باشد؛ از این رو در حالت عادی قابلیت چسبندگی داشته و برای اتصال به ماده چسبناک اضافی نیازی ندارد. همین ویژگی مثبت محصولات شرکت شیلد سبب کاربری ساده آن‌ها شده و می‌توان از این چسب در اماکن مختلف استفاده کرد.

مزایای استفاده از محصولات شرکت چسب برق شیلد

استفاده از چسب برق شیلد برای اتصال در نقاط الکتریکی مزیت‌های زیادی برای ساختمان و مصرف‌کنندگان به دنبال دارد. در ادامه با این مزایا آشنا خواهیم شد:

قدرت چسبندگی بالا

اولین مزیت استفاده از چسب برق شیلد میزان چسبندگی زیاد آن است. علاوه بر این، برای چسب مذکور حلال خاصی وجود ندارد. البته گاهاً چسبندگی قدرتمند شیلد می‌تواند مشکل‌ساز باشد؛ چرا که پس از نصب برای باز کردن آن نیاز به چاقو یا هر وسیله تیز دیگری به منظور پاره کردن نوار چسب خواهید داشت.

تحمل حرارت بالا

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های چسب برق شیلد توان بالای آن برای تحمل حرارت زیاد است. همان‌طور که گفته شد، نوار چسب برق‌های بی‌کیفیت عموماً در برابر حرارت مقاومت خوبی از خود نشان نمی‌دهند و همین موضوع می‌تواند سبب آتش‌سوزی یا انفجار شود. چسب برق شیلد در صورت بالا رفتن ولتاژ سیم‌ها و حرارت، خطر آتش‌سوزی را به حداقل می‌رساند.

ویژگی‌های محصولات شرکت چسب برق شیلد

تنوع بالا با کاربری‌های متفاوت

شرکت چسب برق شیلد این محصولات را در تنوع بالا با کاربری‌های متفاوت تولید می‌کند؛ از این رو نوار چسب‌های شیلد با طول و عرض‌های مختلف متناسب با نیاز شما موجود هستند. ناگفته نماند که کلیه نمونه‌های چسب برق شیلد مطابق استانداردهای لازم تولید شده و از ایمنی بالایی برخوردار می‌باشند.

 کاربرد چسب برق شیلد

چسب برق شیلد به منظور اتصال سیم‌ها به هم‌دیگر و یا عایق‌سازی سیم‌ها و کابل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله کاربردهای محصولات مذکور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاربرد در سیم‌کشی ساختمان‌ها و مجتمع‌ها
  • ایجاد پوشش در سطوح مختلف
  • برق‌کشی اتومبیل‌ها
  • عایق‌سازی سطوح گوناگون
  • سیم‌کشی صنایع
  • لوله‌کشی و بستن موقت لوله‌ها

رنگ‌بندی محصولات شرکت چسب برق شیلد

شرکت چسب برق شیلد برای محصولات خود رنگ‌بندی‌های مختلف در نظر می‌گیرد تا مصرف‌کنندگان بتوانند بر حسب نیاز خود بهترین چسب برق را خریداری نمایند. در ادامه ضمن آشنایی با رنگ‌بندی چسب برق شیلد با کاربرد هر یک از این رنگ‌ها نیز آشنا خواهیم شد:

  • چسب برق شیلد مشکی: قابل استفاده برای استاندارد دو فاز
  • چسب برق شیلد قرمز: قابل استفاده برای مشخص کردن پوسته یا برق ۴۱۵ ولت
  • چسب برق شیلد آبی: قابل استفاده برای تعیین ولتاژ ۲۳۰ ولت خنثی
  • چسب برق شیلد قهوه‌ای: قابل استفاده برای تعیین ولتاژهای کم و پایین

سخن پایانی

استفاده از چسب برق باکیفیت و مرغوب که از میزان چسبندگی بالایی برخوردار باشد و برای سیم و کابل عایق مناسبی محسوب شود، در سیستم برق ساختمان‌ها بسیار حائز اهمیت است. شرکت چسب برق شیلد یکی از معتبرترین تولیدکنندگان نوار چسب برق بوده که این محصولات را با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین متریال تولید می‌کند. به منظور خرید چسب برق شیلد می‌توانید وب سایت تکه کابل را مورد بررسی قرار دهید.

316 بازدید
نویسنده این مقاله
تکه کابل
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط