سیم راد سما

سیم راد سما را بیشتر بشناسید

2112 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

صنعت سیم و کابل جایگاه بسیار بزرگی در سطح جهان دارد. بر همین اساس یکی از شرکت‌های موفق در کشور عزیزمان ایران شرکت سیم راد سما است که این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرده و تا به امروز موفق به جلب اعتماد افراد بسیار زیادی شده است؛ امروز در این مقاله قصد داریم با این شرکت آشنا شویم، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

شرکت سیم راد سما را بیشتر بشناسید

 سیم راد سما

این شرکت از تولیدکنندگان موفق انواع مفتول با سایزهای مختلف و متنوع، سیم و کابل آلومینیومی مطابق با استانداردهای ایزو 9001:2015 است که توانسته با اتخاذ رویکردهای مدیریتی دقیق و تولید محصولات با کیفیت رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند. همان‌طور که گفتیم شرکت سیم راد در سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را آغاز کرد؛ در ادامه باید خاطر نشان کنیم که با گذشت زمان آنها موفق به تجهیز ماشین ‌آلات صنعتی مدرن شدند و شروع به ذوب مداوم آهن‌ کردند تا بتوانند محصولات خالص و آلیاژی را تأمین کنند.

مؤسس این شرکت «حاج مصطفی شیشه ‌گر» و مدیر عامل سیم راد «مجتبی شیشه ‌گر» است؛ بر اساس گفته مدیر عامل هدف اصلی سیم راد سما تولید محصولات با کیفیت و با زیرساخت‌های لازم است و تمامی سیستم مدیریت یکپارچه محصولات بر اساس الزامات استاندارد خواهد بود. هدف اصلی سیم راد افزایش سطح رضایت مشتریان، کیفیت محصولات و توان رقابتی عادلانه در سطح کشور است و در آخر باید یادآوری کنیم که شعار این شرکت «قدرت در جریان است» می باشد.

تاریخچه برند سیم راد سما

  • شروع فعالیت در سال ۱۳۷۵؛
  • تجهیز با ماشین آلات صنعتی بسیار مدرن در سال ۱۳۸۸؛
  • دریافت تأییدیه از شرکت توانیر برای تولید سیم و کابل در سال ۱۳۹۰؛
  • دریافت گواهینامه حصول کیفیت در سال ۱۳۹۹.

نقاط قوت شرکت سیم راد سما

۱. قابلیت ارتباط با کارشناس فروش در کم ترین زمان ممکن با راحت‌ترین روش ارتباطی؛

۲. ارائه مشاوره و راهنمایی‌ های لازم و شفاف به مشتریان در زمینه قیمت و کیفیت محصولات؛

۳. تولید انواع کابل و سیم آلومینیومی دقیقا مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی بر اساس برآورده کردن خواسته‌ها و نیازهای مشتریان؛

۴. توانایی و قابلیت تولید انواع مفتول‌های آلومینیومی در قطر، سایز، گرید متنوع بر اساس نیاز صنایع فولاد سازی؛

۵. تعهد لازم برای بهبود و اعتماد به اثربخشی سیستم مدیریت کیفی.

اهداف و خط مشی‌های شرکت سیم راد سما

۱. افزایش رضایت کارکنان برای افزایش روحیه و انگیزه کاری در جهت ارتقاء برند سیم راد سما؛

۲. توانایی افزایش توان رقابتی البته رقابت عادلانه و صحیح؛

۳. قابلیت افزایش کیفیت تمامی محصولات برای بهبود کیفیت آنها در جهت انطباق با الزامات مربوطه؛

۴. توانایی افزایش سطح رضایت و جلب اعتماد مشتریان؛

۵. قابلیت توسعه زمینه‌های متنوع شرکت برای تولید محصولات منحصربه‌فرد در جهت حضور در بازارهای داخلی و خارجی؛

۶. تأکید بسیار زیاد برای نگرش به سیستم مدیریت کیفی؛

۷. قابلیت ارتقاء سطح صلاحیت و آگاهی کارکنان در کلیه سطوح سازمان.

محصولات سیم راد سما

برند سیم راد سما محصولاتی همچون انواع کابل، اکسیژن‌ زدا، هادی هوایی و مفتول آلومینیوم در حال فعالیت است؛ در ادامه به توضیح محصولات این شرکت می‌پردازیم.

۱. کابل خود نگهدار سه رشته

این کابل معمولا در خطوط انتقال و توزیع برق، شبکه‌های فشار قوی، کارخانه‌جات و روشنایی معابر به کار گرفته می‌شود. کابل خود نگهدار سه رشته باعث افزایش ایمنی و کاهش هزینه‌ها در سطوح ولتاژی می‌شود. مزیت ویژه آن این است که به جای مس از آلومینیوم استفاده می‌شود و در نتیجه هزینه‌ها به طرز شگفت‌آوری کاهش پیدا می‌کند.

۲. کابل خود نگهدار پنج رشته

این کابل از جنس آلومنیوم ساخته می‌شود و برای کاهش قطع برق، تداوم انرژی رسانی، کاهش انرژی‌های توزیع نشده استفاده می‌شود. این کابل قابلیت استفاده در معابر باریک برای افزایش بهره‌برداری و کاهش استفاده غیر مجاز از برق معابر را دارد؛ همچنین این کابل باعث کاهش خسارت‌های ناشی از آتش سوزی در مناطق پر درخت می شود. از بهترین مزایای این کابل می‌توان به اقتصادی بودن آن اشاره کرد.

۳. بریکت اکسیژن زدا

از محصولات پر کاربرد در صنعت فولادسازی می‌توان به بریکت اشاره کرد؛ این محصول به عنوان اکسیژن‌زدا مورد استفاده قرار می‌گیرد. برند سیم راد سما بریکت اکسیژن زا را به صورت کیسه‌های جامبونگ و در وزن ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ کیلوگرم ارائه می‌دهد و در صورتی که مشتری سفارش وزن دیگری از این محصول را درخواست کند، مقدار این محصول تغییر خواهد کرد.

۴. کابل‌های خود نگهدار فشار ضعیف

این کابل از سه رشته با سطح مقطع یکسان به عنوان فاز، نول، رشته سیم به عنوان روشنایی و سیم نگهدارنده تشکیل می‌شود. جنس داخلی این کابل از آلومینیوم و جنس نگهدارنده از فولاد گالوانیزه است. این کابل تحمل تمامی نیروهای مکانیکی را دارد و می تواند در جهت بهبود مواد الکتریکی، مکانیکی تأثیر به سزایی ایفا کند.

۵. کابل‌های خود نگهدار آلیاژی (AAAC)

سیم راد سما

این کابل از سه رشته سیم فاز و نول، روشنایی و نگهدانده از جنس آلومینیوم تولید می‌شود و باعث کنترل فشار بالا و دمای وارد شده بر محیط می‌شود. بسته‌ بندی این محصول بر اساس سفارش مشتری متغیر است.

۶. کابل خود نگهدار شش رشته

این کابل از چند رشته تشکیل می شود که رسانای رشته فاز و نول از جنس آلومینیوم است و سیم نگهدارنده معمولا از جنس فولاد گالوانیزه است و عایق داخلی آن به طور کلی پلی اتیلن کراسلینک شده است. این کابل می‌تواند بسیاری از نیازهای مهم کاربران را رفع کند.

۷. نیم کره آلومینیوم

از محصولات منحصربه‌ فرد برند سیم راد سما می‌توان به نیم کره آلومینیومی اشاره کرد؛ این محصول برای اکسیژن زدایی در صنعت فولادسازی به کار گرفته می‌شود. این محصول در بسته‌ بندی ۱۰۰۰ تا ۱۸۰۰ کیلوگرم به فروش می‌رسد که بر اساس خواست مشتری مقدار و نوع بسته‌ بندی آن قابل تغییر است.

۸. مفتول آلومینیوم

یکی دیگر از محصولات مهم در صنعت فولاد «مفتول آلومینیوم» است. این محصول با قطر ۹ الی ۱۲ میلی‌متر تولید می‌شود و به عنوان اکسیژن زدا به کار گرفته می‌شود؛ مشتریان عزیز می‌توانند بر اساس نیاز خود اقدام به سفارش کنند.

۹. گرانول آلومینیوم (چیپس)

چیپس‌های آلومینیومی یکی دیگر از انواع محصولات اکسیژن زدا در صنعت فولادسازی است. این محصول در برند راد سما در بسته بندی ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ کیلوگرم به فروش می‌رسد که این وزن بر اساس نیاز مشتریان قابل تغییر است.

۱۰. هادی هوایی آلومینیومی تقویت شده با فولاد و روکش XLPE

یکی از محصولات بی‌نظیر دیگر که قابلیت استفاده در معابر باریک را دارد و باعث کاهش قطعیهای موقت برق می‌شود و باعث حفظ محیط زیست است و در کاهش حریم، احتمال آتش‌سوزی نیز به کار گرفته می‌شود؛ هادی هوایی است.

۱۱. هادی آلومینیومی تقویت شده با فولاد AW(ACSR/AW)

تقویت کننده یکی از محصولات سیم و کابل است و در خطوط انتقال برق با مسافت‌ها و سطوح مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول در بسته‌ بندی ۲۰۰۰ متر تا ۴۰۰۰ متر به فروش می‌رسد که بر اساس نیاز مشتری قابل تغییر است.

۱۲. هادی آلومینیومی تقویت شده با فولاد ACSR/GA

این نوع از هادی برای انتقال خطوط هوایی است که برای رسیدن به مقاومت مکانیکی مشخص از مغزی فولادی استفاده می‌کند؛ هسته اصلی آن از کابل گالوانیزه شده است و این کابل با چندین رشته فولاد به یکدیگر متصل شده‌اند. این محصول در بسته ‌بندی مورد نیاز مشتری ارائه می‌شود.

گواهینامه‌ ها و استانداردهای شرکت

این شرکت در تاریخ ۲۹/ ۰۲/ ۱۳۹۹ از طرف شرکت مدیریت تولید، توزیع و انتقال نیروی برق ایران بر اساس احراز حصول استانداردهای تولید موضوع بند ۳ بخش الف ماده ۷ آئین اجرایی، بند الف ماده ۲۶ قانون برگزاری مناقصات و با توجه به ماده ۲۷ آئین نامه اجرایی، بند ج ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات مبنی بر احراز حداقل استانداردهای الزامی موفق به دریافت گواهینامه حصول کیفیت در چارچوب قوانین و مقررات دولت جمهوری اسلامی ایران شد.

چطور با شرکت سیم راد سما ارتباط برقرار کنیم؟

این شرکت در بستر فضای مجازی وب‌سایت اختصاصی با آدرس simrodsama.com دارد که می‌توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما فرم تماس را پر کنید و پیام‌تان را برای شرکت ارسال کنید، کارشناسان در اولین فرصت پاسخ را برای شما به صورت ایمیل ارسال خواهند کرد. در صورتی که مایل به مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی هستید می‌توانید با اطلاعاتی که در ادامه مطرح می‌شود تماس حاصل نمایید.

  • دفتر مرکزی: تهران، ابتدای خیابان فردوسی جنوبی، پلاک 8- ساختمان سیم راد سما؛
  • آدرس کارخانه: تهران، جاده خاوران، شهرک صنعتی ایوانکی، خیابان آزادی؛
  • تلفن دفتر مرکزی: 02166760000؛
  • فکس دفتر مرکزی: 02166761655؛
  • تلفن کارخانه: 02334583232؛
  • فکس کارخانه:02334583233.

در آخر

ما در این مطلب سعی کردیم به صورت تمام‌ و کمال به بررسی شرکت موفق سیم راد سما بپردازیم و در زمینه آن اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم؛ امید است با معرفی این شرکت و محصولات خارق‌العاده و با کیفیتش توانسته باشیم در صنعت فولاد کشور و رشد شرکت‌های کشورمان سهمی هرچند اندک را ایفا کنیم. اگر این مقاله را دوست داشتید می‌توانید آن را برای دوستان‌تان هم ارسال کنید و در قسمت دیدگاه‌ها، نظرات و تجربیات خود را با ما و مخاطبان‌مان به اشتراک بگذارید. اگر قصد خرید محصولات این شرکت را دارید می توانید با فروشگاه الکترو روناک در لاله زار تماس بگیرید

2112 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط