سیم و کابل نوید

سیم و کابل نوید برند محبوب و پر طرفدار در بازار لوازم و کالای برق

776 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

سابقه طولانی، مشتری مداری، کیفیت بالا و تنوع محصولات تمام مواردی است که به صورت یک جا در سیم کام نوید قابل دستیابی است. در معرفی شرکت سیم و کابل نوید باید بدانید که این مجموعه همواره در تلاش است تا مرغوب ترین محصولات را برای عرضه در بازار فراهم کند. به همین منظور مجموعه تولیدی نوید همواره از متریال با کیفیت و درجه یک برای تولید سیم و کابل استفاده می‌کند و بنابراین ایمنی، کیفیت و کارایی در محصولات این برند مشاهده می‌شود. تمامی سیم و کابل‌های برند نوید مورد تأیید شرکت توانیر و موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران هستند، بنابراین با استفاده از محصولات این شرکت خطراتی مانند آتش سوزی و احتمال برق گرفتگی به حداقل می‌رسد. تنوع محصولات ارائه شده به شما کمک خواهد کرد تا تمامی نیاز‌های تأسیسات برقی خود را در کمترین زمان ممکن برطرف نمایید. این مجموعه انواع مختلفی از سیم و کابل‌های افشان، مفتولی، سیم تخت، کابل زمینی و کابل آلومینیومی را در دسترش مشتریان قرار داده است.

با توجه به تولید انبوه سیم و کابل نوید و استفاده از تجهیزات پیشرفته و به روز، قیمت گذاری مناسب یکی از سیاست‌های حمایت از مشتری در مجموعه تولیدی سیم و کابل نوید است. شما می‌توانید انواع محصولات عرضه شده توسط این شرکت را نسبت به تولیدی‌های دیگر و با کیفیتی مشابه، با قیمتی کاملاً مناسب و پایین‌تر تهیه نمایید. قیمت محصولات این مجموعه از نمونه‌هایی با کیفیت مشابه کمتر است. علاوه بر این موضوع، ارائه خدمات غیر حضوری مانند خرید‌های آنلاین نیز یکی از سیاست‌های این مجموعه برای حمایت از مصرف کنندگان و حفظ زمان گرانبهای آن‌ها است. کارشناسان فعال در حوزه فروش و مشاوره این مجموعه در تمام طول هفته از ساعت 9 الی 18 در دسترس شما هستند. شما می‌توانید ضمن تماس با آن‌ها، از انواع خدمات ارائه شده به صورت آنلاین بهره مند شوید.

تاریخچه و معرفی بیشتر سیم و کابل نوید

مجموعه سیم و کابل نوید بیش از دو دهه است که حضور فعال در بازار لوازم و کالای الکتریکی را تجربه می‌کند. بهره گیری از نیروی متخصص و با تجربه، استفاده از متریال اولیه با کیفیت و مرغوب و به کارگیری تیم فروش حرفه‌ای، سه ضلع مثلث موفقیت سیم و کابل نوید در بازار را تشکیل می‌دهد. این مجموعه تولیدی به پشتوانه موارد ذکر شده و همچنین بهره گیری از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته تولید توانسته است در مدت 20 سال اخیر جایگاه مناسبی را برای خود ایجاد کند. امروزه برند نوید پا به پای برند‌های قدیمی تر داخلی و برخی از نمونه‌های خارجی به رقابت سازنده ادامه می‌دهد.

تنوع بالای محصولات سیم و کابل نوید

گروه تولیدی نوید با تولید انواع سیم و کابل‌ها در اندازه و سایزهای مختلف با بهترین کیفیت، توانسته است تا به خوبی نیاز مشتریان خود را برطرف کند. در همین راستا می‌توانید برای تمامی مصارف صنعتی، ساختمانی، مخابراتی و الکترونیکی، محصول مورد نظر خود را از بین گزینه‌های عرضه شده انتخاب نمایید. با این حال پرفروش ترین محصول سیم و کابل نوید را در حال حاضر سیم‌‌های شماره ۱ در ۱.۵ یا ۲.۵ در ۱ تشکیل می‌دهند. با توجه به این که سیم‌های فوق عمدتاً در صنایع ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توان نتیجه گرفت، بخش بزرگی از مشتریان برند نوید را پیمانکاران ساختمانی، معماران و انبوه سازان تشکیل می‌دهند. سایر تولیدات این مجموعه شامل انواع سیم ارت، سیم مفتول، سیم نایلون، سیم کیسه‌ای و سیم کولری مخصوص می‌شود، که به نوبه خود توانسته اند رضایت مشتریان را جلب نمایند.

معرفی محصولات سیم و کابل نوید

محصولات تولید شده توسط سیم و کابل نوید بر اساس کارکرد و مشخصات ساختاری به چند گروه کلی تقسیم می‌شود. این گروه‌ها را در زیر ملاحظه می‌فرمایید. توجه داشته باشید که هر کدام از محصولات معرفی شده در ادامه دارای مدل‌ها و اندازه‌های متفاوت هستند.

  • کابل مفتولی نوید جزء محصولات محبوب در بین مشتریان است. تنوع کابل‌های مفتولی برند نوید، مهندسان برق را قادر می‌سازد تا برای پروژه‌های مختلف انواع مختلف این محصول را انتخاب کنند. به طور کلی کابل مفتولی در مواردی که هدف کاربر استفاده از کابل به صورت نصب ثابت است کاربرد بیشتری دارد.
  • کابل افشان نوید در دو حالت نرم و سبک عرضه می‌شود. این گروه از محصولات سیم و کابل نوید دارای کیفیت بسیار بالا و تأیدیه‌های معتبر از سازمان‌ها و موسسات ناظر است. تنوع محصولات در این گروه نیز بسیار بالا می‌باشد. ویژگی بارز این گروه از کابل‌ها، افزایش تنوع در تعداد هسته‌های مرکزی کابل است.
  • کابل فشار قوی نوید برای مواقعی که هدف کاربر مصارف ولتاژ بالا است، گزینه بسیار مناسبی می‌باشد. این کابل‌ها قادرند عبور جریان‌های فشار قوی را بدون خطر آتش سوزی و برق گرفتگی تحمل کنند. سیم و کابل نوید، کابل‌های فشار قوی را با روکش عایق PVC و در سه مدل معمولی، سرب دار و زره دار عرضه می‌کند.
  • سیم ارت نوید با کیفیت بسیار بالای خود می‌تواند ایمنی را در هنگام استفاده از تجهیزات برقی سبک و سنگین برای شما فراهم کند. به کمک این دسته از محصولات سیم و کابل نوید می‌توان از وقوع حوادث ناشی از اتصال کوتاه بین سیم‌های فاز در تأسیسات سیم کشی ساختمان جلوگیری کرد. این نوع سیم‌های با دو جنس‌هادی مس و آلومینیوم در دسترس قرار داده شده اند.

کابل افشان نوید

جنس محصولات

جنس هادی در سیم و کابل نوید از نوع مس، مس اندود با نیکل، مفتول نرم شده و آلومینیوم است که با روکش عایق PVC مهار می‌شود. محصولات کابل افشان این برند در انواع دو رشته‌ای، سه رشته‌ای، چهار رشته‌ای و پنج رشته‌ای تولید می‌شوند و بسته به استفاده از غلاف سربی در آن و نوع رشته‌ها در دو گروه نرم و سخت قرار می‌گیرند. هادی به کار رفته در این کابل‌ها از نوع مس است و می‌تواند ولتاژ 300 الی 450 ولت را را از خود عبور دهد. توان ولتاژی براورد شده در آن‌ها نیز معادل 16 آمپر است. البته برخی از نمونه‌های کابل نوید نیز وجود دارد که می‌تواند تا جریانی با ولتاژ 20 آمپر را نیز بدون هیچ مشکلی از خود عبور دهد.

افتخارات سیم و کابل نوید

محصولات سیم و کابل نوید مورد تأیید شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر) و همچنین موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران هستند. علاوه براین گواهینامه‌های استاندارد CE اروپا و ISO9001 نیز برای محصولات برند نوید صادر شده است.

  • دارای تاییدیه کشوری و بین المللی
  • دارنده گواهینامه بین المللی ملی ایران
  • دارنده گواهینامه بین المللی آکسفورد
  • بیش از یک دهه سابقه درخشان در بازار
  • عضو انجمن صنفی سیم و کابل ایران
  • دارای پروانه نظام مهندسی ساختمان

آدرس و شماره تلفن

021-66172248

021-66172368

0912-5971067

0912-6352657

لاله زار نو، بالاتر از منوچهری، مجتمع تجاری ایرانیان، طبقه اول، پلاک 118

ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای دسترسی به لیست کامل کارخانجات سیم و کابل ایران و اطلاعات مربوط به آن‌ها، به لینک زیر مراجعه کنید تا از بین ده‌ها شرکت سیم و کابل، مجموعه مورد نظر خود را پیدا کنید.

کارخانجات سیم و کابل ایران از گذشته تا کنون

776 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط