معرفی شرکت ابتکار شبکه توس رعد

ابتکار شبکه توس رعد تأمین کننده نیاز شرکت‌ها و صنایع وابسته به توزیع و انتقال برق

324 بازدید تولید کنندگان یراق آلات شبکه های توزیع برق

شرکت ابتکار شبکه توس رعد با برند ESTO پس از اخذ تأییدیه‌های وزارت نیرو و توانیر اقدام به تأمین نیاز‌های صنایع و همچنین شرکت‌های فعال در زمینه توزیع و انتقال برق نموده است. شمار محصولات تولید شده در این واحد صنعتی فراتر از 40 قلم می‌باشد. کلیه یراق آلات برند ESTO توسط شرکت‌های توزیع برق تهران بزرگ، خراسان رضوی، مازندران و اصفهان به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر این شرکت‌ها، برخی از صنایع بزرگ کشور نیز در زمره مشتریان شرکت ابتکار شبکه توس رعد قرار دارند. در این مطلب قصد داریم تا معرفی شرکت ابتکار شبکه توس رعد بپردازیم. با ما همراه باشید.

شینه اتصال زمین(ارت باکس) شرکت ابتکار شبکه توس رعد

تاریخچه و معرفی شرکت ابتکار شبکه توس رعد

شرکت ابتکار شبکه توس رعد در سال 1394 با شماره ثبت 56369 در استان خراسان رضوی به ثبت رسید. اما فعالیت حرفه‌ای این مجموعه در زمینه تولید یراق آلات مورد استفاده برای صنایع توزیع و انتقال برق از سال 1385 آغاز شد. کلیه محصولات این مجموعه مطابق با استاندارد‌های منطقه‌ای و مورد تأیید وزارت نیرو و مدیریت تولید، توزیع و انتقال نیروی برق (توانیر) می‌باشند. همین مسئله زمینه‌ساز حضور شرکت ابتکار شبکه توس رعد در وندور لیست شرکت‌های توزیع برق استان‌های کشور شده است. بازاری که با برنامه‌های توسعه‌ای مدیران این مجموعه در حال گسترش است.

معرفی محصولات شرکت ابتکار شبکه توس برق

1. کاور کات اوت پلیمری ابتکار شبکه توس رعد (ESTO)

هرگاه در شبکه‌های توزیع نیاز به کوتینگ نمودن فیوز‌های کات اوت باشد، از این یراق آلات استفاده می‌کنیم. کاور کات اوت پلیمری که در شرکت ابتکار شبکه توس رعد تولید می‌شود با طول عمر و ماندگاری بالا، پایداری مناسبی در برابر اشعه خورشید از خود نشان می‌دهد. از ویژگی‌های پوشش کات اوت با برند ESTO می‌توان به سختی بیشتر نسبت به کاور‌های سیلیکونی و همچنین قابلیت حفظ شکل در گذر زمان اشاره کرد. اما از نظر آب گریز بودن، کاور کات اوت شرکت ابتکار شبکه توس رعد و کاور‌های سیلیکونی تقریباً هم سطح هستند.

2. کاور کلمپ انتهایی20 کیلو ولت مشهد (ESTO)

در خطوط هوایی توزیع برای پوشاندن کلمپ‌های 70 و 120 (3 پیچ و 4 پیچ) از پوشش کلمپ انتهایی استفاده می‌کنند تا ضمن ممانعت از بروز اتصال‌های ناگهانی بتوانند سلامت شبکه و ایمنی سیمبان‌ها را تضمین نمایند.

کاور کلمپ انتهایی20 کیلو ولت شرکت ابتکار شبکه توس رعد

3. کاور کراس آرم (ESTO)

یکی از مشکلاتی که در نتیجه آن خاموشی‌های ناگهانی و بی برنامه رخ خواهد داد، مشکل پرنده زدگی است. این پدیده اغلب در خطوط هوایی فشار متوسط بروز می‌کند. شرکت ابتکار شبکه توس رعد برای جلوگیری از اتفاق افتادن این حوادث، کاور کراس آرم ESTO را طراحی و تولید نمود. معمولاً سیمبان‌های اتفاقات و عملیات، این یراق آلات را روی کراس آرم خطوط سرد و یا فرمان از راه دور خط گرم نصب و مونتاژ می‌کنند.

کاور کراس آرم ESTO

4. باندینگ (ESTO)

باندینگ‌های شرکت ابتکار شبکه توس رعد در شبکه توزیع هوایی بسیار پر کاربرد هستند. مونتاژ آن‌ها بدون نیاز به ابزار خاصی انجام پذیر است. از آن‌ها برای قرار دادن و ثابت نگه داشتن سیم و کابل‌های روکش دار روی مقره‌ها استفاده می‌شود. نمونه‌های مختلف باندینگ ESTO را در ادامه ملاحظه می‌فرمایید.

  • باندینگ (سیم اصلی روکشدار) مقره سرامیکی نمره120 (ESTO)
  • باندینگ (سیم اصلی روکشدار) مقره سرامیکی نمره 70 (ESTO)
  • باندینگ (سیم اصلی روکشدار) مقره سرامیکی نمره 35 (ESTO)
  • باندینگ (سیم اصلی روکشدار) مقره پلیمری نمره 120 (ESTO)
  • باندینگ (سیم اصلی روکشدار) مقره پلیمری نمره 70 (ESTO)

نمونه‌های مختلف باندینگ ESTO

5. نیم بوش آلومینیومی‌(ESTO)

نیم بوش آلومینیومی‌ESTO در امتداد یک خط توزیع یا اتصال آن به شبکه دیگر کاربرد دارد. در چنین مواقعی به کمک نیم بوش آلومینیومی ‌می‌توان جمپر‌های دو خطوط توزیع هوایی را به هم متصل نمود. این گروه از یراق آلات شرکت ابتکار شبکه توس رعد به مفصل‌های آلومینیوم نیم بوش جمپر یا بوش جمپر نیز معروفند. تفاوت آن‌ها با بوش‌های اسپلایس در طول کمتر نیم بوش آلومینیومی‌ESTO است.

  • نیم بوش آلومینیومی ‌جامپر 120 میلی‌متر مشهد (ESTO)
  • نیم بوش آلومینیومی ‌جامپر 120 میلی‌متر (ESTO)
  • نیم بوش آلومینیومی‌ جامپر 70 میلی‌متر مشهد (ESTO)

6. جرقه گیر شاخکی روکشدار مشهد (ESTO)

جرقه‌گیر شاخکی روکشدار ESTO به منظور جلوگیری از تأثیر صاعقه روی مقره‌های سیلیکونی در خطوط فشار متوسط هوایی استفاده می‌شود. نکته بسیار مهم در زمان استفاده از آن‌ها، رعایت فاصله بیشتر از شصت سانتی‌متر بین جریان‌های فاز و مونتاژ آن‌ها روی مقره‌های سیلیکونی است (نمی‌توان روی مقره‌های پلیمری استفاده کرد).

جرقه گیر روکشدار

7. بست تسمه استیل ابتکار شبکه توس رعد (ESTO)

به منظور نصب و ثابت نگه داشتن لوله‌ها یا برخی از تجهیزات الحاقی به تیر‌های بتنی، از تسمه‌های عدل بندی استفاده می‌شود. به کمک بست تسمه استیل شرکت ابتکار شبکه توس رعد، می‌توان بست‌های عدل بندی را محکم نمود. نیروی کششی لازم در دو سمت تسمه‌ها با سفت کردن پیچ روی این بست‌ها ایجاد می‌شود. در نمونه‌های جدید به جای پیچ از سیستم پرس استفاده می‌شود که در این صورت دیگر نمی‌توان با گذشت زمان بست‌ها را باز یا مجدداً سفت کرد.

8. کاور بوش جامپر (ESTO)

در خطوط هوایی توزیع برای پوشاندن کلمپ‌های 70 و 120 (3 پیچ و 4 پیچ) از پوشش بوش جمپر استفاده می‌کنند تا ضمن ممانعت از بروز اتصال‌های ناگهانی بتوانند سلامت شبکه و ایمنی سیمبان‌ها را تضمین نمایند. استفاده از این یراق آلات تا حد زیادی در ارتقاء ایمنی سیمبان‌ها، کاهش تلفات و همچنین پایداری شبکه‌های توزیع تأثیر گذار است. شرکت ابتکار شبکه توس رعد این پوشش را برای بوش‌های جامپر 70 و 120 طراحی و تولید می‌نماید.

کاور بوش جمپر

9. کانکتور ارت موقت مشهد (ESTO)

در شبکه‌های توزیع هوایی بنا به دلایل متفاوتی نیاز است تا از سیستم ارت موقت استفاده نماییم. گرفتن ارت موقت از شبکه فشار متوسط در تخلیه بار خطوط پس از رخ دادن خاموشی‌ها، حفظ ایمنی در زمان‌های صاعقه زدگی و یا بروز خطای فردی بسیار مهم است. کانکتور ارت موقت محصول شرکت ابتکار شبکه توس رعد برای برقراری ارتباط کابل ارت موقت با‌ هادی‌های روکش‌دار هوایی به کار می‌رود. این یراق آلات را در فواصل معینی روی خطوط هوایی فشار متوسط نصب می‌کنند تا سیمبان‌ها در هنگام انجام عملیات قبل و بعد از محیط عملیات را به صورت موقت ارت نمایند.

کانکتور ارت موقت محصول شرکت ابتکار شبکه توس رعد

10. سایر محصولات (ESTO)

  • شینه اتصال زمین (ارت باکس) ابتکار شبکه توس رعد (ESTO)
  • مهره قلابدار 16 ابتکار شبکه توس رعد (ESTO)
  • تسمه استیل ابتکار شبکه توس رعد (ESTO)

آدرس و شماره تلفن

  • آدرس 1: مشهد خیابان ایثارگران انتهای ایثارگران 23 سمت راست درب سوم جنب تعویض روغن سعید، کد پستی: 9168673515
  • آدرس 2: خراسان رضوی شهر مشهد، نوید، کوچه کشاورز3/9، خیابان کشاورز 3، پلاک 135، طبقه همکف، کد پستی: 9196944804
  • تلفن همراه: 09159157060
  • فروش بازرگانی : 05136911000
  • مدیریت: 05136912000
  • شماره فکس‌های مجموعه : ۰۵۱۳۶۹۰۵۱۳۱
  • وب سایت: estr.ir
  • ایمیل: esto.co@gmail.com
324 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط