صنایع الکتریکی مهسان

معرفی صنایع الکتریکی مهسان

623 بازدید تولید کنندگان و تامین کنندگان کلید و پریز

یکی از بزرگترین و برترین شرکت‌ها در زمینه تولید لوازم برقی و الکتریکی ساختمان، شرکت صنایع الکتریکی مهسان می‌باشد. این شرکت با سابقه دیرینه و موفق خود توانسته است گامی بزرگ در صنعت برق و ساختمان برداشته و خود را به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان لوازم برقی ساختمان، مانند کلید، پریز، آیفون تصویری و… در ایران و خاورمیانه مطرح کند. در این مقاله قصد داریم به بررسی صنایع الکتریکی مهسان پرداخته و محصولات شاخص و برتر این شرکت را بررسی کنیم.

شرکت صنایع الکتریکی مهسان

شرکت صنایع الکتریکی مهسان در سال 1354 هجری شمسی شروع به فعالیت در زمینه تولید لوازم برق و ساختمان کرد. هدف این شرکت از همان ابتدا حل و رفع کردن نیاز مشتریان و سازندگان و پیمانکاران با تکیه بر دانش فنی مدرن و استفاده از نیروی کار داخلی و ایجاد اشتغال روز افزون بود.

این شرکت با نزدیک به نیم قرن تجربه کاری همیشه سعی کرده است نیازها و انتظارات مشتریان را در اولویت قرار داده و در رفع و حل نیازهای مشتریان خود قدم بردارد. شرکت صنایع الکتریکی مهسان موفق به کسب گواهی‌نامه ISO 9001:2008 از مجامع کنترل کیفیت محصولات گشته است.

از جمله افتخارات این شرکت می‌توان به برگزیده کشوری از سوی وزارت صنعت و معدن و تجارت در سال 1392، تولیدکننده برتر شرق تهران در سال 1390، دریافت نشان کارآفرین برتر در سال 1389 و دریافت لوح تقدیر از وزارت صنایع کل کشور در 24 نمایشگاه بین‌المللی تهران، اشاره کرد.

علت اصلی تمامی این افتخارات را می‌توان در کیفیت بالای محصولات این شرکت و به خصوص محصولات محبوب آن (محبوب‌ترین محصولات این شرکت کلید، پریز و آیفون تصویری مهسان است) جست‌وجو کرد. از این رو به بررسی محصولات شاخص شرکت الکتریکی مهسان می‌پردازیم.

شرکت صنایع الکتریکی مهسان

محصولات شرکت الکتریکی مهسان

همان طور که گفته شد، شرکت الکتریکی مهسان از سابقه‌ای بالا برخوردار بوده و دلیل پایداری و سربلندی این شرکت را می‌توان در کیفیت بالای محصولاتش پیدا کرد. در این قسمت به ذکر محصولات شاخص و برتر این شرکت پرداخته و کیفیت آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

  • کلید مهسان: یکی از محبوب‌ترین محصولات شرکت الکتریکی مهسان، کلیدها و صفحه کلیدهای این شرکت می‌باشد. شرکت مهسان یکی از باسابقه‌ترین تولیدکنندگان کلید و پریز در سطح کشور بوده و کلید و انواع صفحه کلیدهای ساختمانی از اصلی‌ترین محصولات این شرکت است.
  • پریز مهسان: یکی دیگر از محصولات محبوب شرکت الکتریکی مهسان، پریزهای دیواری مهسان می‌باشند. همان طور که گفته شد، پریزهای شرکت مهسان، همانند کلیدها، از کیفیت و دوام بالایی برخوردار بوده و یکی از محصولات ثابت شرکت الکتریکی مهسان، هستند.

کلید و پریز مهسان

  • آیفون تصویری مهسان: شاید نتوان آیفون تصویری مهسان را در یک لیست با کلید و پریز قرار داد زیرا آیفون تصویری بسیار پیشرفته‌تر و پیچیده‌تر از کلید و پریز برق بوده و نمی‌توان آن را در یک طبقه با کلید و پریز قرار داد اما از آنجایی که آیفون تصویری مهسان یکی از محصولات شاخص و نسبتا جدید این شرکت است و از کیفیت و تنوع منحصر به فردی برخوردار است، در این قسمت به بررسی آن پرداختیم.

آیفون‌ تصویری مهسان یکی از محصولات جدید اما باکیفیت شرکت الکتریکی مهسان است که به علت کیفیت مناسب توانسته است جای خود را در بازار پیدا کند. آیفون‌های تصویری مهسان را می‌توان در انواع رنگی، سیاه و سفید، اندازه صفحه نمایشگرهای متفاوت، حافظه‌دار یا بدون حافظه، لمسی یا غیرلمسی (کلیدی) و… طبقه‌بندی کرد.

این آیفون‌ها فاقد خرابی‌های کلی و جزئی مانند نداشتن صدا، خرابی دهنی آیفون، خرابی و قطعی سیم دهنی، خرابی میکروفون و بلندگو، قطعی صدای پنل، یک‌طرفه شدن صدا و تصویر و قطعی و مخدوشی تصویر بوده و از کیفیت بالایی برخوردارند.

آیفون تصویری مهسان

نتیجه‌گیری

شرکت صنایع الکتریکی مهسان یکی از با سابقه‌ترین شرکت‌های ایرانی در زمینه  تولید لوازم و تجهیزات الکتریکی ساختمان است. این شرکت با استفاده از توان داخلی و به کارگیری روش‌های مدرن تولید، موفق به کسب جایگاهی مشخص در صنعت برق و ابزار کشور شده است.

از شاخص‌ترین و محبوب‌ترین محصولات این شرکت می‌توان به کلید، پریز و آیفون تصویری مهسان اشاره کرد که از سردمداران محصولات این شرکت بوده و کیفیت بالا و مناسبی دارند. برای اطلاع بیشتر از جزئیات و قیمت محصولات شرکت الکتریکی مهسان (به خصوص آیفون‌های تصویری مهسان) می‌توانید به سایت تکه‌کابل مراجعه فرمایید.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی شرکت الکتریکی مهسان پرداخته و محصولات برتر این شرکت را مورد بررسی قرار دهیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. در صورتی که سوال، انتقاد، پیشنهاد و یا درخواستی از تیم تکه‌کابل دارید، در قسمت نظرات برای ما کامنت کنید.

623 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط