سیم و کابل سیمند

سیم و کابل سیمند از 1386 تاکنون

308 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

شرکت سیم و کابل سیمند یکی از شرکت‌های معتبر ایرانی در زمینه تولید انواع سیم و کابل‌ بوده که در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد و با پشتکار و تلاش فراوان توانست که در مدت زمان کوتاهی به موفقیت‌های بسیار زیادی دست یابد و جزو شرکت‌های برتر سیم و کابل قرار گیرد.

این شرکت در ابتدا با مساحتی کم وبا ظرفیت تولید محدود فعالیت خود را آغاز کرد اما امروزه با پیشرفت و گسترش مساحت و کارکنان و تجهیزات، تولیدات خود را به  میزان زیادی افزایش داده است. این واحد تولیدی انواع سیم و کابل‌های ضروری و مورد نیاز را با بالاترین کیفیت تولید کرده و نیاز بازارهای داخلی و بازار برخی از کشور های خارجی را تامین می‌ نماید.

زمینه فعالیت و تولیدات شرکت سیم و کابل سیمند

شرکت سیم و کابل سیمند تنوع بسیار زیادی در محصولات خود دارد و آن‌ها را در ضخامت‌ و ظرفیت های مختلف تولید می‌کنند که در موارد زیادی کاربردی و قابل استفاده هستند. برخی از انواع محصولاتی که در این شرکت تولید می‌شوند عبارت‌اند از:

  • سیم و کابل افشان و نیمه افشان
  • کابل مفتولی
  • کابل SWR
  • سیم و کابل ساختمانی
  • کابل قدرت
  • کابل‌های ابزار دقیق
  • و…

محصولات مجموعه سیمند از جمله تولیدات شرکت سیم و کابل هستند که با استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین فلزات و روش ها و تجهیزات تولید می‌شوند. این محصولات برای تست سطح کیفی در مراحل مختلفی مورد آزمایش و بررسی قرار می‌گیرند. همچنین به منظور کسب رضایت و اعتماد مشتریان محصولات سیم و کابل سیمند با گارانتی و خدمات پس ‌از فروش عرضه می‌شوند.

محصولات شرکت سیم و کابل سیمند

معرفی بخش های مختلف شرکت سیم و کاب سیمند

در مجموعه تولیدی سیم و کابل سیمند واحد های مختلفی متشکل از نیرو های متخصص و تجهیزات بروز دست در دست هم داده اند تا با کیفیت ترین سیم و کابل ها را تولید کنند که در ادامه به سه مورد از مهم ترین واحد های این مجموعه خواهیم پرداخت.

واحد تحقیق و توسعه: این واحد تشکیل شده از محققان باتجربه و ماهر برای کسب اطلاعات مفید میدانی و در نتیجه طراحی و تولید محصولات جدید و مطابق با نیاز روز فعالیت دارد.

واحد کنترل کیفیت: د ر این بخش کلیه تولیدات در مراحل مختلف تولید از لحاظ کیفیت مورد بررسی قرار گرفته تا سطح کیفی محصولات مطابق استاندارد تولید شوند.

واحد آزمایش: واحد بررسی و آزمایش به منظور تست و آزمایش محصولات تولید شده و بررسی مطابقت آن ها با استانداردها مشغول به فعالیت است که در این زمینه از پیشرفته ترین تجهیزات استفاده می شود.

افتخارات شرکت سیم و کابل سیمند

مجموعه سیم و کابل سیمند با تکیه بر دانش و فناوری بروز و پیشرفته و استفاده از بهترین مواد اولیه و تجهیزات، محصولات خود را با سطح کیفی بالا تولید کرده و مورد تأیید سازمان های مختلف قرار گرفته و سابقه افتخاراتی درخشان و دریافت گواهینامه های معتبری را برای شرکت رقم زده که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

  • دریافت مجوز به کارگیری علامت استاندارد ایران برای تمام تولیدات خود در سال اول تأسیس و همچنین دریافت مجوز بکارگیری علامت استاندارد ملی
  • دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت ISO9001 از شرکت توف نورد آلمان
  • دریافت لوح تقدیر واحد نمونه کیفی و واحد نمونه صنعتی طی سالیان متمادی
  • گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO18001, ISO14001
  • گواهینامه کیفیت اتحادیه اروپا CE
  • گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و مشتریان و غیره

آدرس و شماره تماس شرکت سیم و کابل سیمند

آدرس کارخانه: زنجان_ شهرک صنعتی نوآوران_ خیابان شکوفایی ۲. شرکت سیم و کابل سیمند

تلفن: 02432385065

کد پستی: 4535165116

علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای دسترسی به لیست کامل کارخانجات سیم و کابل ایران و اطلاعات مربوط به آن‌ها، به لینک زیر مراجعه کنید تا از بین ده‌ها شرکت سیم و کابل، مجموعه مورد نظر خود را پیدا کنید.

کارخانجات سیم و کابل ایران از گذشته تا کنون

308 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط