سیم و کابل زاگرس

سیم و کابل زاگرس ایرانیان؛ از 1389 تا کنون

494 بازدید راهنمای خرید / راهنمای خرید سیم و کابل / تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

آیا با محصولات شرکت سیم و کابل زاگرس ایرانیان آشنایی دارید؟ تاکنون از محصولات عرضه شده توسط این مجموعه بهره برده‌اید؟ مجموعه نامبرده از جمله شرکت‌های تولیدکننده معتبر در ایران بوده که با بیش از 10 سال سابقه فعالیت به عنوان یکی از پرفروش‌ترین شرکت‌های تولیدی در صنعت سیم و کابل شناخته می‌شود. در ادامة این راهنما با زاگرس ایرانیان بیش‌تر آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید درباره سیم و کابل زاگرس ایرانیان بدانید!

شرکت سیم و کابل زاگرس ایرانیان

شرکت سیم و کابل زاگرس ایرانیان فعالیت خود را حدوداً 12 سال پیش در لرستان شروع کرد و از آن موقع تا به امروز توانسته است با تولیداتی باکیفیت عالی در بازارهای داخلی و خارجی منطقه، به یک برند مشهور تبدیل شود. این شرکت در خارج از حوزه صنعتی تهران فعالیت خود را به طور رسمی آغاز نمود و امروزه دارای اعتبار بالا و محصولاتی باکیفیت است.

مهم‌ترین اصل در این شرکت کیفیت بالا و مشتری مداری بوده و در طی سال‌های فعالیت خود ثابت کرده که در این زمینه عملکرد شایسته‌ای داشته است. شایان ذکر است که این شرکت دارندة گواهی‌نامه‌های داخلی و خارجی بوده و به علت آن که محصولات خود را بر اساس استانداردهای مورد نیاز طراحی و عرضه می‌کند، از جمله معتبرترین برندهای تولیدکنندة سیم و کابل در کشور ما محسوب می‌شود.

جالب است بدانید که سیم و کابل زاگرس ایرانیان در زمان شروع فعالیت خود در زمینه تولید انواع سیم‌های مفتولی و بالابر تمرکز داشت و پس از آن سبد محصولات خود را گسترش داد و امروزه می‌توانیم از این برند معتبر انواع سیم و کابل‌های افشان، نیمه افشان، شیلدار و کابل کواکسیال را تهیه کنیم. این شرکت ضمن این که در زمینه تولید محصولات عمومی فعالیت داشته، در حیطه تولید سیم و کابل‌های سفارشی نیز فعالیت می‌کند و توانسته با تأمین نیاز غرب کشور در عرصه سیم و کابل جایگاه بسیار مناسبی را برای خود در بازار به دست آورد.

سیم و کابل زاگرس ایرانیان بیش از 100 محصول را تولید و به بازار عرضه کرده و اگر به همین روند ادامه دهد، امید می‌رود که در طی چند سال آینده به صدر جدول معتبرترین تولیدکنندگان سیم و کابل برسد.

محصولات سیم و کابل زاگرس ایرانیان

سیم و کابل زاگرس ایرانیان

همان‌طور که گفته شد سبد محصولات عرضه شده توسط این شرکت بسیار گسترده است؛ لذا نمی‌توان تمامی این محصولات را در این مطلب پوشش داد و به همین علت در ادامه با پرفروش‌ترین محصولاتی که توسط این شرکت روانه بازار شده آشنا خواهیم شد:

کابل افشان

اگر در حیطه برق و سیم‌کشی سررشته داشته باشید، حتماً می‌دانید که کابل افشان یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین انواع کابل‌ها است. این محصول از جمله پرفروش‌ترین محصولات عرضه شده توسط سیم و کابل زاگرس ایرانیان بوده که ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد؛ از جمله اصلی‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به انعطاف‌پذیری بالای کابل اشاره داشته باشیم. این محصول که به دلیل انعطاف‌پذیری بالای خود گاهاً تحت عنوان کابل نرم نیز شناخته شده، مصارف بسیار متعددی دارد. به عنوان مثال شما می‌توانید به عنوان خریدار از این کابل در تولید لوازم خانگی مثل تلویزیون یا تجهیزات الکترونیکی نظیر کامپیوتر استفاده کنید.

از آن جایی که انعطاف‌پذیری این کابل بسیار مطلوب بوده، می‌توانیم از آن در مصارفی که نیاز باشد کابل خم شود بهره ببریم. ناگفته نماند که این محصولات توانایی مقاومت در برابر آسیب‌های ناشی از حرکات خمشی ثابت را نیز دارند؛ اما توجه داشته باشید که این محصول چندان برای مصارف خارج از خانه مناسب نبوده و بایستی از مقاومت بالای آن در برابر آسیب‌های احتمالی فضای خارجی نظیر نور خورشید، هجوم حشرات و تغییرات دمایی اطمینان حاصل نمود.

سیم و کابل مفتولی

از دیگر محصولات عرضه شده توسط سیم و کابل زاگرس ایرانیان می‌توانیم به سیم و کابل مفتولی اشاره داشته باشیم. کابل‌های مفتولی نوعی کابل پرکاربرد هستند که در ساختارشان از یک هادی تک سیمی، تک مفتولی یا تک رشته‌ای استفاده شده است. این مدل از کابل‌ها بر خلاف کابل‌های افشان که تعداد رشته‌ها در آن‌ها بیش‌تر بود، فقط از یک رشته هادی بهره برده که ضخامت قابل توجه‌ای داشته و انعطاف‌پذیری بالایی ندارد؛ همین موضوع سبب شده که این کابل تحت عنوان کابل خشک نیز شهرت داشته باشد. این دسته از کابل‌ها گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در انواع مختلف طرح‌های برق‌رسانی، انتقال برق در مسافت‌های متوسط و ساختمان‌سازی هستند.

کابل کواکسیال

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار سیم و کابل زاگرس ایرانیان، کابل کواکسیال بوده می‌تواند سیگنال‌های الکتریکی را انتقال دهد. به بیان بهتر، کابل‌های کواکسیال از جمله محصولاتی هستند که برای انتقال اطلاعات و سیگنال در فرکانس بالا در آنتن تلوزیون‌های رنگی، شبکه‌های کامپیوتری، دوربین‌های مداربسته، دستگاه‌های کنترل از راه دور و همچنین ابزار دقیق مورد استفاده قرار می‌گیرند. ناگفته نماند که خودِ کابل‌های کواکسیال به دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند که بایستی در زمان خرید با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

سیم ارت

از دیگر محصولات سیم و کابل زاگرس ایرانیان می‌توان به سیم ارت اشاره داشت که همان سیم اتصال به زمین است. از این محصول به جهت حفاظت از برق‌گرفتگی و آتش‌سوزی و افزایش ایمنی در ساختمان در زمان نصب بهره‌گیری می‌شود. در مدارات الکتریکی علاوه بر دو شاخه سیم اصلی فاز و نول، شاخة دیگری تحت عنوان ارت نیز وجود داشته که برای تأمین ایمنی کاربران مورد استفاده قرار گرفته و از خروجی دستگاه به زمین متصل خواهد شد. این سیم نوعی رسانای الکتریکی با قابلیت عبور جریان بوده که نشتی احتمالی انرژی الکتریکی را به زمین منتقل کرده و از برق‌گرفتگی پیش‌گیری خواهد کرد.

سخن پایانی

در این راهنما ضمن آشنایی با شرکت سیم و کابل زاگرس ایرانیان به بررسی پرفروش‌ترین محصولات این شرکت نیز پرداختیم و دانستیم که این شرکت با بیش از ده سال سابقه فعالیت در حیطه تولید انواع سیم و کابل‌های پرکاربرد یکی از معتبرترین تولیدکنندگان به حساب می‌آید. از جمله محصولات پرفروش این شرکت می‌توانیم به کابل افشان، مفتولی، کواکسیال و ارت اشاره داشته باشیم. آیا تجربة خرید از این مجموعه را دارید؟ به نظر شما کیفیت محصولات تولیدی زاگرس ایرانیان بالا است؟ ‌لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون سیم و کابل‌های عرضه شده توسط این برند در قسمت ارسال دیدگاه برایمان بنویسید.

494 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط