سیم و کابل پیام افشان پیرانشهر

سیم و کابل پیام افشان پیرانشهر، از 1385 تا کنون

2341 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

سیم و کابل پیام افشان پیرانشهر یکی از این شرکت‌های تولید کننده سیم و کابل است که باوجود تاریخچه اندکی که دارد، به‌سرعت توانست در مسیر و پیشرفت و توسعه قدم بردارد. این شرکت در سال 1385 تأسیس‌شده و از آن زمان در این عرصه مشغول به فعالیت است. در ادامه نوشتار به بررسی محصولات و همچنین کیفیت محصولات این شرکت‌ می‌پردازیم.

شرکت پیام افشان پیرانشهر

این شرکت در حدود 15 سال پیش در شهرستان پیرانشهر راه‌اندازی شد. در ابتدا این شرکت با 5 محصول تولیدی شروع‌ کرد و بعد از آن در طی مراحل توسعه محصولات دیگری را نیز تولید نموده.

محصولات اولیه تولیدی این شرکت شامل کابل افشان، سیم افشان، انواع کابل مفتولی و برخی دیگر از محصولات بود. تمامی محصولات این شرکت دارای استاندارد‌های تولید داخلی بوده و از امسال با توجه به افزایش کیفیت محصولات، اقدام به گرفتن استاندار‌های دیگری نیز در این عرصه نمود. در ادامه به معرفی بهترین محصولات این‌شرکت خواهیم پرداخت.

محصولات شرکت تولیدی پیام افشان پیرانشهر

این شرکت از همان ابتدای تأسیس تمرکز و توجه خود را بر تولید محصولات کم و باکیفیت بالا قرار داده است، بدین‌صورت که به‌جای تولید چندین محصول متفاوت اقدام به تولید سیم و کابل‌های خاص و باکیفیت بسیار بالا نموده است.

سیم افشان

 سیم افشان یا فلیکسیبل، نوعی از سیم است که دارای قدرت انعطاف بسیار بالایی بوده و به همین دلیل در تمامی جاهایی که نیاز به یک ساختار متحرک و منعطف دارد مورداستفاده قرار می‌گیرد. جنس این سیم از مس خالص بوده و رسانایی آن بسیار بالا است. این سیم دارای کاربرد‌های بسیار زیادی است و قابلیت استفاده در انواع لوازم صوتی، تصویری، خودروسازی، صنایع الکترونیکی مخصوص و بسیاری دیگر از موارد را دارد.

شرکت سیم و کابل پیام افشان پیرانشهر

 

سیم مفتول

برخلاف سیم افشان این نوع از سیم دارای یک‌رشته مسی در داخل بوده و اطراف آن را یک عایق pvc کشیده است. این سیم به دلیل ساختار خود به سیم خشک نیز مشهور است و دارای کاربردهای بسیار زیادی در صنایع الکترونیکی است.

 این سیم بسیار پرقدرت بوده و توانایی انتقال انرژی الکتریکی با ولتاژ بالا را دارد. در ساخت آن باید حتماً دو استاندارد ملی به شماره ISIRI 3084 و 60228 IEC که استاندارد بین‌المللی است رعایت شود، در غیر این صورت در هنگام مصرف و یا استفاده ممکن است ضررهای مالی فراوانی را به افراد وارد نماید.

کابل شیلد دار

کابل شیلد دار نوعی از کابل است که دارای یک‌لایه محافظ اضافی داخلی است. هدف اصلی از قرار دادن این لایه محافظ در داخل کابل محافظت از دیتای انتقالی در داخل سیم و کابل در برابر امواج الکترومغناطیسی و مکانیکی (ضربه، رطوبت و غیره) است.

شیلد یا لایه محافظ این کابل از جنس عایق‌های پی‌وی‌سی و همچنین انواع فلزات مانند آلومینیوم و بسیاری دیگر از فلزات است. در مناطقی که محافظت از دیتای ارسالی دارای اهمیت بالایی است، استفاده از این نوع کابل بسیار توصیه می‌گردد.

کابل کنترل

یکی از مهم‌ترین محصولات تولیدی در شرکت پیام افشان پیرانشهر، تولید انواع کابل کنترل است. کاربرد اصلی این کابل، انتقال سیگنال‌های دستی و دیجیتالی در انواع محیط‌های صنعتی و کارگاهی است. در ساخت این کابل باید مس با خلوص بسیار بالا به کار برود و در غیر این صورت ممکن است ارسال دیتا یا داده‌ها با اختلال بسیار بالایی روبرو شوند.

 برای استفاده از این نوع کابل نیازی به ولتاژ بالا نبوده و با ولتاژ‌های پایین و همچنین ضعیف نیز قادر به کار کردن است. تعداد رشته‌های کابل کنترل از 1 تا 61 عدد بوده و بسته به نوع کاربرد کم یا زیاد خواهند شد.

 خرید سیم و کابل پیام افشان پیرانشهر

در صورتی نیاز به سیم و کابل سفارشی و با سایز خاص دارید، می‌توانید به دفتر اصلی شرکت در شهرستان پیرانشهر مراجعه و اقدام به سفارش و یا خرید آن بنمایید. برای خرید محصولات سیم و کابل پیام افشان پیرانشهر می‌توانید با شماره تلفن اقدام به خرید محصولات این شرکت کنید.

اطلاعات تماس:

در تهران و پایتخت کشور فروشگاه توزیع نیرو نوین

آدرس: تهران – لاله زار جنوبی – بالاتر از مسجد لاله زار – پلاک ۲۲۷

تلفن: 02133110337

02133914021

02133914520

2341 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط