آباژور چهره

آباژور چهره، از شیک‌ترین کادوهای مدرن

165 بازدید معرفی محصولات صنعت برق

این روزها آباژور چهره به یکی ازخاص‌ترین و جالب‌ترین کادوهای مدرن، برای روزهایی مانند ولنتاین محسوب می‌شود. آباژور چهره از یک پایه نوری و صفحه اکریلیک تولید می‌شود؛ صفحه اکریلیک شفاف و شیشه‌ای است، اما به راحتی نمی‌شکند و آسیبی نمی‌بیند. طرح‌ها و نقش‌های فراوان به دلخواه افراد توسط لیزر بر روی صفحه اکریلیک طراحی می‌شوند. نور از پایه آباژور چهره به صفحه اکریلیک تابیده می‌شود و طرح، چهره یا تصویر مورد نظر بر روی صفحه اکریلیک نمایش داده می‌شود و درخشان خواهد شد.

در آباژور چهره می‌توان چهره یا تصویری که فرد قصد حکاکی آن را دارد را طراحی نمود، برای حکاکی بر روی آباژور ابتدا باید طرح چهره طراحی شود و سپس روی صفحه اکریلیک حکاکی شود، حتی امکان شخصی سازی آباژو چهره نیز وجود دارد به عنوان مثال می‌توان اسم فرد را همراه چهره بر صفحه اکریلیک حکاکی کرد یا  طرح‌های مختلفی مانند گل‌های زیبا یا پرندگان را در کنار تصویر فرد قرار داد.

انواع آباژور چهره

معمولا سه دسته بندی برای آباژور چهره با توجه به نوع پایه مورد استفاده وجود دارد. آباژور چهره به طور کلی در سه نوع تولید می‌شود:

  • آباژور چهره تک رنگ: آباژور چهره یک رنگ دارای یک رنگ می‌باشد، یعنی نوری که به تصویر صفحه اکریلیک می‌تابد یک رنگ است و این رنگ معمولا هنگام سفارش انتخاب خواهد شد؛ برای مثال در پایه تک رنگ آبی نور چراغ آبی خواهد بود و هیچگونه تغییر در آن نمی‌توان انجام داد.
  • آباژور چهره چند رنگ: پایه این نوع آباژور دارای ریموت می‌باشد که می‌توان از طریق پایه نور آباژور را توسط ریموت کنترل کرد و با استفاده از ریموت رنگ آن را تغییر داد؛ همچنین در هر زمانی که افراد بخواهند می‌توانند با استفاده از ریموت حالت‌های رقص نور را به اجرا در آورند.
  • آباژور چهره چند رنگ موزیکال: در پایه این نوع آباژور قابلیت‌های زیادی است. این آباژور نیز دارای ریموت است و قابلیت چند رنگ شدن را دارند، علاوه بر اینها موسیقی نیز بر این پایه افزوده شده است و به راحتی توسط ریموت می‌توان آن را به اجرا گذاشت.

انواع آباژور چهره

ویژگی‌های آباژور چهره

  • یکی از ویژگی‌های این آباژور زیبایی خاص و خیره کننده آن است که می‌توان هر بینده‌ای را مجذوب خود سازد.
  • این آباژور دارای قیمت مناسبی می‌باشد.
  • طراحی آباژور به صورت حرفه‌ای و با دقت بالایی انجام خواهد گرفت، همچنین جزئیات نیز به صورت دقیق طراحی خواهند شد.
  • تنوع در طراحی آباژور چهره بسیار زیاد است و مدل‌های متفاوتی را می‌توان برای طراحی در نظر گرفت.
  • مصرف انرژی الکتریکی در این آباژور پایین است و عمر مناسبی دارد.
  • می‌توان آباژور چهره را شخصی سازی کرد و از طرح‌ها و رنگ‌های مورد نظر برای طراحی آن استفاده نمود.

علت محبوبیت آباژور چهره

آباژور چهره طراحی خاص و زیبایی دارد به همین دلیل از مجبوبیت خاصی برخوردار است، علاوه بر اینها امکان شخصی سازی این آباژورها وجود دارد و افراد زیادی می‌توانند چهره خود را با طرح و رنگ مورد علاقه برای طراحی انتخاب نمایند. از این آباژور برای زیبایی دکورایسون خانه نیز استفاده می‌شود و به همین دلیل مورد محبوبیت قرار گرفته‌اند و طرفداران زیادی دارند.

165 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط