سیم و کابل جنتی

سیم و کابل جنتی، از 1379 تاکنون

524 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

امروزه شرکت‌ها و صنایع مختلفی برای تولید و فروش سیم و کابل و انواع ابزارهای برقی به وجود آمده‌اند که هر یک از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی هستند و خدمات متفاوتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. ما در این مطلب می‌خواهیم در مورد شرکت سیم و کابل جنتی با شما صحبت کنیم و شما را به طور کامل با ویژگی‌های این شرکت آشنا کنیم؛ بنابراین تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در مورد این شرکت به شما انتقال دهیم.

سیم و کابل جنتی

شرکت سیم و کابل جنتی در حوزه تولید و فروش ابزارهای برقی فعالیت می‌کند و تا به امروز نتایج و بازخوردهای بسیار خوبی داشته است. از ویژگی‌های این شرکت می‌توان به سابقه‌ی فعالیت چندین ‌ساله و فروش محصولات باکیفیت و مرغوب آن اشاره کرد. اگر می‌خواهید تمامی لوازم برقی خود را به صورت کاملا استاندارد و با کیفیت بالا تهیه کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان این مجموعه بزرگ ارتباط برقرار کرده تا بتوانید در مورد محصول مورد نظر خود از آن‌ها مشاوره بگیرید.

این شرکت شعبه‌های زیادی در شهرهای مختلف کشور ایران داشته و به همین دلیل دسترسی به کالاهای این شرکت برای تمامی ساکنین ایران وجود دارد. در بین دیگر شرکت‌های سیم و کابل، شرکت سیم و کابل جنتی بسیار شناخته شده‌تر است و افراد می‌توانند با اطمینان بیشتری محصولات برقی مورد نظر خود را از این شرکت سفارش و خریداری کنند.

کابل جنتی

ویژگی‌های شرکت سیم و کابل جنتی

محصولات شرکت سیم و کابل جنتی به صورت عمده نیز به فروش می‌رسند و به دلیل وجود مشتریان راضی این شرکت، فروش سالانه آن بسیار بالا بوده و هر ساله تعداد زیادی از محصولات خود را به فروش می‌رساند و به همین دلیل جزو شرکت‌های رده بالا و موفق شناخته می‌شود. اگر به بازار مراجعه کنید، با انواع و اقسام سیم‌ها و کابل‌های مختلف مواجه می‌شوید که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند و در واقع کارایی آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.

سیم و کابل‌های شرکت بزرگ جنتی، از بهترین نمونه‌های سیم و کابل در کشور ما هستند که نمونه‌های زیادی دارند و هر کدام برای مورد بخصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه می‌خواهیم در مورد ویژگی‌های سیم و کابل شرکت جنتی با شما صحبت کنیم؛ با ما همراه باشید.

انواع کابل جنتی

در واقع اگر این کابل‌ها را بخواهیم بر اساس کارایی نام ببریم، می‌توان آن‌ها را در دو دسته کابل‌های مسلح و کابل‌های غیرمسلح قرار داد که کابل‌های مسلح دارای روکش هستند و کابل‌های غیر مسلح روکش ندارند؛ به همین دلیل می‌تواند گفت که ایمنی کابل‌های مسلح بیشتر بوده و کاربرد آن‌ها زیادتر است. در واقع کابل‌های مسلح مقاومت بسیار بالایی دارند و در برابر انواع فشار، ضربه، رطوبت، گرد و خاک و غیره آسیب نمی‌بینند و می‌توانند سال‌های طولانی بدون خراب شدن و آسیب دیدن کار کنند.

 جالب است بدانید که عایق کابل‌های مسلح از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که باعث ایجاد مقاومت و افزایش عمر کابل می‌شود. البته این عایق‌ها نیز انواع و اقسام مختلفی داشته و هر یک کیفیت متفاوتی دارند و شما باید بر اساس نیاز و کاری که دارید، کابل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

جنس کابل‌های شرکت جنتی

برای ساخت این کابل‌ها از مواد پلی اتیلنی استفاده می‌شود که معمولا این مواد برای ساخت تمامی کابل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در کابل‌های جنتی علاوه بر این مواد، از مواد پلاستیکی مرغوب و باکیفیت و همچنین کاغذهای مخصوصی که به این مواد پلاستیکی و یا مواد اصلی و مخصوص آغشته شده‌اند، استفاده می‌شود.

معمولا به کابل‌های جنتی، کابل‌های آلومینیومی نیز گفته می‌شود و کابل‌های آلومینیومی وزن بسیار پایین‌تری نسبت به کابل‌های مسی و دیگر انواع کابل دارند و به همین دلیل استفاده از آن‌ها و جا به جا کردن این کابل‌ها راحت‌تر است و بیشتر از دیگر کابل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. کارشناسان مربوطه این نوع از کابل‌ها را مورد تایید قرار می‌دهند و آن‌ها را جزو بهترین انواع کابل به شمار می‌آورند.

جنس کابل جنتی

خرید سیم و کابل جنتی

همان‌طور که در قسمت بالا نیز اشاره کردیم، سیم و کابل جنتی در شهرهای مختلف کشور ایران موجود است و به راحتی می‌توانید انواع آن را خریداری کنید؛ اما قبل از هر چیز لازم است نیاز خود برای تهیه کابل را به خوبی بشناسید و بر اساس آن کابل مورد نظر خود را تهیه کنید تا مشکلی پس از خرید به وجود نیاید.

اگر سوالی در مورد خرید انواع سیم و کابل داشته باشید، می‌توانید از کارشناسان و مشاوران این شرکت سوال کنید تا بدانید از چه نوع کابلی برای رفع نیاز خود استفاده کنید. حتما این کابل‌ها را از مراکز معتبر خریداری کنید تا محصول اصلی با بالاترین کیفیت به دست شما برسد و از کیفیت آن اطمینان خاطر داشته باشید.

قیمت سیم و کابل جنتی

شاید هنگام مراجعه به بازار، انواع سیم و کابل‌ها را با قیمت‌های بسیار متفاوت را مشاهده کرده و در انتخاب کابل مورد نیاز خود سردرگم شده باشید. سیم و کابل‌های جنتی قیمت بسیار مناسبی نسبت به کیفیت آن‌ها دارند و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای ناچیز، ایمنی خود را به طور کامل حفظ کرده و با اطمینان خاطر این سیم‌ها و کابل‌ها را برای نیازهای مختلف خود مورد استفاده قرار دهید. سعی کنید سیم و کابل را از مراکزی تهیه کنید که قابل اعتماد باشند و آن‌ها را با قیمت اصلی به فروش برسانند.

کلام آخر

در این مطلب در مورد سیم و کابل جنتی با شما صحبت کردیم و به شما در مورد این شرکت و ویژگی‌ها و مزایای آن توضیحات کاملی دادیم تا بیشتر با آن آشنا شوید. سیم و کابل‌های این شرکت و انواع آن‌ها برای شما نام برده شدند تا شما بتوانید بر اساس نیازی که دارید، سیم و کابل مورد نظر خود را تهیه کنید. امیدواریم که از خواندن این مطلب لذت برده و اطلاعات کافی را کسب کرده باشید.

علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای دسترسی به لیست کامل کارخانجات سیم و کابل ایران و اطلاعات مربوط به آن‌ها، به لینک زیر مراجعه کنید تا از بین ده‌ها شرکت سیم و کابل، مجموعه مورد نظر خود را پیدا کنید.

کارخانجات سیم و کابل ایران، از گذشته تا کنون

524 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط