معرفی گروه صنعتی پادرعد

معرفی گروه صنعتی پادرعد

212 بازدید معرفی محصولات صنعت برق

گروه صنعتی پادرعد یکی از برترین و معتبرترین مجموعه‌های فعال در حوزه برق و تأسیسات بوده که با ارائه محصولات و خدمات کاربردی و باکیفیت توانسته است در این صنعت شهرت بسیار خوبی کسب کند. در ادامه این راهنما با گروه پادرعد و همکاری مجموعه مذکور با شرکت‌های برتر خارجی آشنا خواهیم شد.

گروه صنعتی پادرعد؛ مجموعه‌ای خوش‌نام در صنعت برق

گروه صنعتی پادرعد

این مجموعه با بیش از ۳۵ سال سابقه فعالیت، متشکل از شرکت‌های مختلفی است که نیاز جامعه به تجهیزات برقی، پست‌های کامپکت برق، کنتورهای هوشمند، سیستم گرمایش از کف، شیرهای ترموستاتیک رادیاتور و پکیج‌های شوفاژ، پروژه‌های حمل و نقل ریلی و… را تأمین می‌کند. شایان ذکر است که مجموعه صنعتی پادرعد با شرکت‌های معتبر و محبوبی از کشورهای اتریش، آلمان، کانادا، ایتالیا، دانمارک و همچنین ترکیه نیز همکاری می‌کند.

همان‌طور که گفته شد، مجموعه صنعتی پادرعد بیش از ۳۵ سال است که به صورت تخصصی و حرفه‌ای در حیطه ارائه تجهیزات برقی و هوشمند در بخش خصوصی و عمومی کشور فعالیت می‌کند. پادرعد در طی سال‌ها فعالیت خود همواره کوشیده است تا با بهره‌گیری از دانش فنی افراد متخصص و استفاده از مواد اولیه مرغوب، محصولاتی با کیفیت بالا، مقاوم و بی‌همتا تولید کرده و به بازار عرضه کند.

لازم به ذکر است که این مجموعه با ارائه محصولاتی با درجه کیفیت بالای ساخت توانسته است لوح تقدیر از وزارت صنایع و سازمان استاندارد ایران برای چندین سال متوالی به عنوان یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده را دریافت نماید. علاوه بر این، پادرعد در سال ۲۰۰۵ در میان ۱۱۵۰ شرکت توانست موفق به کسب رتبه اول از سوی وزارت نیرو شود. گروه صنعتی پادرعد دارای ۳ کارخانه در ایران بوده که ۲ کارخانه در شهرک‌های صنعتی تهران و سومین کارخانه در منطقه آزاد چابهار در حال فعالیت می‌باشد.

گروه صنعتی پادرعد و شرکت F&G

شـرکت F&G یکی از شرکت‌های معتبر اتریشی بوده که در سال ۱۹۴۵ توسط Felten & Guilleaume در شهر Kleedorf تأسیس شد. این شرکت از ابتدای فعالیت خود در حیطه اختراعات و نوآوری خوش درخشیده است و ثبت اختراعاتی هم‌چون کلیدهای جریان نشتی و برق‌گیر گواه این موضوع می‌باشند. لازم به ذکر است که شرکت F&G در سال ۱۳۷۷ طی همکاری با شرکت Moeller آلمان حوزه فعالیت خود را گسترش داده و تحت عنوان مجموعه شرکت‌های F&G-Moeller با بیش از ۱۱ هزار نیروی انسانی در سراسر دنیا و گردش مالی ۱.۵ میلیارد یورو در سال فعالیت می‌کرد.

البته امروزه محصولات شرکت Moeller به دلیل خرید شرکت توسط مجموعه صنعتی Eaton، تحت عنوان Eaton طراحی و تولید شده و به بازار عرضه می‌شود. شرکت F&G در سال ۲۰۱۷ پس از دریافت مجوزهای لازم، همکاری و فعالیت تحت لیسانس با گروه صنعتی را مجدداً آغاز کرده و اکنون محصولات خود را با بهره‌گیری از مواد اولیه و قطعات پیش‌ساخته تحت لیسانس و با نظارت Eaton تولید می‌کند.

گروه صنعتی پادرعد با پشتوانه تخصصی حاصل از ۳۵ سال تجربه در صنعت برق و ۴ سال فعالیت تحت لیسانس شرکت F&G در سال ۱۳۷۸ اقدام به انعقاد قرارداد مشارکت با کمپانی اف اند جی کرده و امروزه به عنوان شرکت F&G ایران با بیش از ۱۶۰ نیروی انسانی در حوزه تولید و واردات محصولات F&G فعالیت می‌کند.

شایان ذکر است که کلیه محصولات تولید شده در ایران با نظارت کارشناسان خارجی و مطابق با اصول و استانداردهای مورد تأیید کارخانه مادر و همچنین بهره‌گیری از آخرین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی طراحی، تولید و ارائه می‌شوند. این محصولات با استانداردهای ملی نیز سازگاری داشته و دارای گارانتی ۳ ساله از سوی F&G هستند. ناگفته نماند که شرکت F&G ایران اولین دارنده و تدوین‌کننده استاندارد ملی با شماره 2611 و ISO 9001 در مدیریت کیفیت در حوزه تولید کلیدهای مینیاتوری در کشور ایران می‌باشد.

مجموعه صنعتی پادرعد و دانفوس دانمارک

معرفی گروه صنعتی پادرعد

گروه صنعتی پادرعد در حوزه صنعت و ساختمان در زمینه اجرای بخش احتراق و اتوماسیون بویلرهای واترتیوب نیروگاهی با مشعل‌های روتاری کمپانی RAY آلمان نیز فعالیت کرده و همچنین در حوزه ساختمان در زمینه اجرای انواع سیستم‌های تابشی مثل پروژه سیستم (Ceiling Cooling) نیز فعالیت می‌نماید.

شایان ذکر است که مجموعه صنعتی پادرعد همکاری خود را تحت لیسانس دانفوس (Danfoss) دانمارک، در سال ۲۰۰۱ آغاز کرد. قابل ذکر است که دانفوس اولین مخترع و بزرگ‌ترین تولیدکننده شیرهای ترموستاتیک رادیاتور و شیرهای اتوماتیک در بازار بین‌المللی است. شرکت پادرعد علاوه بر محصولات مذکور در حوزه تولید محصولات کنترل گرمایش با مشارکت دانفوس نیز فعالیت کرده و هم‌اکنون مجری پروژه‌های ملی برای نصب شیرهای ترموستات مطابق قانون مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان می‌باشد.

کنتورهای دیجیتالی و هوشمند گروه صنعتی پادرعد

الستر آلمان بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکننده سیستم‌های اندازه‌گیری الکترونیک در دنیا بوده که فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۸۴۷ در برلین آغاز کرد. شایان ذکر است که مجموعه صنعتی پادرعد در زمینه تولید انواع کنتورهای هوشمند و لوازم اندازه‌گیری تحت لیسانس الستر آلمان نیز فعالیت می‌کند. این شرکت تا به امروز موفق به عرضه ۰۰۰/۵۰۰/۲ دستگاه کنتور بوده و اخیراً در زمینه طراحی و تولید کنتورهای هوشمند (AMI) نیز به دستاوردهای بسیار خوبی رسیده است.

در حال حاضر ازجمله مهم‌ترین و اصلی‌ترین زمینه‌های فعالیت این گروه ارائه راه‌حل‌های جامع AMI و شبکه هوشمند (Smart Grid) می‌باشد. علاوه بر این، گروه صنعتی پادرعد در حوزه تولید دستگاه‌های اندازه‌گیری الکترونیکی هوشمند تک فاز و سه فاز با قابلیت برنامه‌ریزی و کنترل از راه دور با مشارکت کمپانی آلمانی الستر و همچنین طراحی و اجرای پروژه‌های اتوماسیون و مکانیزاسیون با بهره‌گیری از روش‌های مختلفی هم‌چون PSTN،GPRS/GSM در ایران و کشورهای همسایه نیز فعالیت می‌کند.

سخن پایانی

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن روش‌های تولید جدید، مواد اولیه مرغوب و نوین و شروع فعالیت شرکت‌های برتر، نیاز بازار به تجهیزات برقی و تأسیسات نسبت به گذشته بسیار سریع‌تر، راحت‌تر و با کیفیت بالاتر تأمین می‌شود. گروه صنعتی پادرعد یکی از برترین و معتبرترین مجموعه‌های فعال در زمینه تولید و ارائه تجهیزات و لوازم برقی و تأسیسات بوده که با همکاری و مشارکت گسترده با شرکت‌های معتبر خارجی سعی دارد نیاز بازار ایران را به طور جامع و کاربردی رفع نماید. کلیه محصولات ارائه شده توسط صنایع پادرعد مطابق با استانداردهای بین‌المللی و ملی تولید شده‌اند و از نظر کیفیت ساخت از درجه بالایی برخوردار می‌باشند.

212 بازدید
نویسنده این مقاله
ادمین آگهی 2
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط