ریسه سایروکس

ریسه سایروکس چیست و چه کاربردی دارد؟!

721 بازدید معرفی محصولات صنعت برق

حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که در مجالس و مراسماتی همچون تولد، عروسی و یا مهمانی‌های خاص شاهد نورپردازی جالب و ریسه‌های نوری متفاوت باشید که باعث زیبا شدن فضای مراسم شما می‌شوند. یکی از این ریسه‌های نوری که کاربرد فراوانی هم در مراسمات و مجالس دارد، ریسه سایروکس می‌باشد.

ریسه سایروکس از جمله ریسه‌های شلنگی است که از کیفیت و دوام بالایی برخوردار بوده و به راحتی خراب نمی‌شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی کاربرد و مشخصات و مزایای ریسه‌‌های سایروکس بپردازیم.

ریسه سایروکس چیست؟!

برای صحبت از ریسه‌های سایروکس ابتدا باید بدانیم ریسه الکتریکی چیست؟! ریسه الکتریکی نوعی ریسه (طناب مانند) شفاف با انعطاف‌پذیری بالا بوده که به دلیل وجود چراغ‌هایی کوچک درون آن باعث زیباسازی محیط و روشن شدن محیط می‌شود. ریسه سایروکس نوعی ریسه الکتریکی است که در آن از ال‌ای‌دی‌ها و چراغ‌های کوچک برای نورپردازی و تولید استفاده می‌شود.

سطح ریسه‌های سایروکس بیشتر از جنس پلاستیک فشرده شفاف و یا پی‌وی‌سی شفاف است که ال‌ای‌دی‌ها درون آن نصب شده و خود به نوعی محافظ ال‌ای‌دی‌ها هم هستند و از آن‌ها در برابر ضربه و یا هر آسیب دیگری محافظت می‌کنند. یکی از اصلی‌ترین مزایای ریسه‌های سایرکس استفاده از تکنولوژی وایرلس و یا بدون سیم (non wire) در آن‌هاست بدین شکل که امکان مدیریت و کنترل این ریسه‌ها را توسط ریموت و یا هر شی جانبی کنترلی دیگری که با شما داده می‌شود، بدست می‌آورید.

از سایر مزایای ریسه‌های سایروکس می‌توان به نصب سریع و آسان ریسه‌ها، انعطاف‌پذیری بالا و قابلیت جمع و یا باز شدن ساده ریسه، تغییر فضا و ایجاد فضایی آرامش‌بخش، ایجاد نور یکنواخت و یکدست و قیمت مناسب اشاره کرد. این ریسه‌ها در تراکم‌ها (تعداد ال‌ای‌دی‌ها در هر متر ریسه)، رنگ‌ها، سایزها و اندازه‌های متفاوت در بازار موجود بوده و به صورت متری و یا حلقه‌ای به فروش می‌رسند. برای اطلاع دقیق از قیمت و خرید ریسه‌های سایروکس می‌توانید به سایت تکه‌کابل مراجعه نموده و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایید.

خرید ریسه سایروکس

کاربرد ریسه سایروکس

ریسه‌های سایروکس از کاربرد بسیار زیادی در تزئینات و نورپردازی محل‌ها و ساختمان‌ها بهره‌مند هستند. از آنجایی که این ریسه‌ها جلوه‌ها و جذابیت‌های بصری زیبایی ایجاد می‌کنند از آن‌ها در موارد گوناگون و زیادی استفاده می‌شود. از ریسه‌های سایروکس می‌توان در نورپردازی سقف، کناره‌های دیواره‌ها، امتداد پله و راه‌پله‌ها، اطراف در ورودی ساختمان‌ها و یا مجتمع‌های تفریحی و مراکز خرید بهره برد.

نتیجه‌گیری

یکی از راه‌های زیباسازی محیط و جلب توجه مشتریان یک فروشگاه، استفاده از نورپردازی مناسب است. یکی از بهترین روش‌های نورپردازی استفاده از ریسه‌های الکتریکی و نوری است. در بین این ریسه‌های الکتریکی و نوری، ریسه سایروکس یکی از محبوب‌ترین و زیباترین ریسه‌های نوری است.

ریسه‌های سایروکس به دلیل انعطاف بالایی که دارند، توانایی تبدیل‌شدن به هر شکلی را دارا هستند. این ریسه‌ها در رنگ‌ها، تراکم‌های نوری و اندازه‌های متفاوت در بازار موجود بوده و همین تنوع باعث محبوب‌شدن این ریسه‌ها نسبت سایر ریسه‌ها گشته است. از این ریسه‌ها می‌توان در ساختمان‌ها، سقف‌ها، مجتمع‌های تجاری-تفریحی و فروشگاه‌ها استفاده نمود.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی ریسه‌های سایروکس پرداخته و کاربرد آن‌ها را بیان کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. در صورتی که سوال، انتقاد، پیشنهاد و یا درخواستی از تیم تکه‌کابل دارید، در قسمت نظرات برای ما کامنت بگذارید.

721 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط