محصولات صنعتی اشنایدر

محصولات صنعتی اشنایدر را بیشتر بشناسید!

161 بازدید تولیدکنندگان تاسیسات ساختمان / معرفی محصولات صنعت برق / آموزش در صنعت برق

شرکت اشنایدر یا اشنایدر الکتریک شرکت بزرگی است که در تولید انواع وسایل مدیریت مصرف انرژی، انرژی‌های تجدیدپذیر، برق ساختمان، محصولات صنعتی و … فعالیت دارد. یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات این شرکت بزرگ آلمانی-فرانسوی، محصولات صنعتی اشنایدر است که کاربرد زیادی در انواع صنایع دارند. در این مقاله قصد داریم به بررسی محصولات صنعتی اشنایدر پرداخته و کاربرد آن‌ها را بیان کنیم.

شرکت اشنایدر

شرکت اشنایدر
شرکت اشنایدر

شرکت اشنایدر یا به‌طور کامل‌تر شرکت اشنایدر الکتریک (Schneider Electric) شرکتی فرانسوی است که در حوزه تولید و عرضه محصولات برقی، الکتریکی، الکترونیکی و صنعتی فعالیت داشته و برند بسیار شناخته‌شده و معروفی در جهان است. این شرکت در سال 1836 میلادی توسط دو برادر آلمانی با نام‌های جوزف اوژن اشنایدر و آدولف اشنایدر در شهر روی ملمزون فرانسه تاسیس شد. این دو برادر کار خود را با فعالیت در زمینه فولاد، آهن، ماشین‌آلات سنگین، اسلحه‌سازی و کشتی‌سازی آغاز کرده و سعی کردند در این حوزه اقدام به تولید کنند که نسبتا هم موفق بودند.

در سال 1919 صاحبان این شرکت فرانسوی به اصالت آلمانی خود بازگشته و اقدام به تاسیس شرکت اشنایدر در آلمان نمودند.

پس از مدت کوتاهی، شرکت اشنایدر وارد همکاری با شرکت بزرگ وستیگهاوس که در زمینه تولید موتورهای الکتریکی، تابلو برق‌ها، لوکوموتوهای برقی و سایر تجهیزات الکتریکی و نیروگاهی فعالیت داشت، شد. همین همکاری باعث تا شرکت اشنایدر سمت و سوی جدیدی گرفته و وارد بازارهای برقی، الکتریکی و صنعتی شود. این شرکت تنها به ورود به این بازار گسترده قانع نشد و پس از قطع همکاری چندین ساله با شرکت وستینگهاوس، این راه را ادامه داده و تولیدات خود را در زمینه‌های برقی و صنعتی متوقف نکرده و بر سرعت پیشرفت خود در این صنعت بزرگ افزود.

این شرکت آلمانی-فرانسوی که هنوز هم مقر و کارخانه و دفتر اصلی آن در شهر روی ملمزون فرانسه است، در حوزه و بازارهای برقی، انرژی و صنعتی مشغول بوده و اقدام به تولید دستگاه‌های اتوماسیون خانگی و ساختمانی، سیستم‌های کنترلی، محصولات در زمینه بهره‌وری از انرژی‌های تجدیدپذیر و انرژی خورشیدی، دسترسی به انرژی، کنترل کیفیت، اتوماسیون صنعتی، توزیع ولتاژ متوسط و اتوماسیون شبکه، محصولات ولتاژ پایین، محصولات صنعتی اشنایدر و … می‌کند.

در آخرین فعالیت بزرگ و تاثیرگذار این شرکت، شرکت اشنایدر در سال 2015 میلادی اقدام به ورود به حوزه اینترنت اشیا با نام برند ” Life Is On” کرده و خود جزء شرکت‌های فعال در زمینه تکنولوژی‌های جدید و روز دنیا مطرح کرد.

محصولات صنعتی اشنایدر

محصولات برقی و صنعتی اشنایدر
محصولات برقی و صنعتی اشنایدر

همان‌طور که گفته شد، یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین حوزه‌ای فعالیت این شرکت آلمانی-فرانسوی حوزه تجهیزات و محصولات صنعتی و برقی بوده و در جهان بسیار پرطرفدار و مطرح و مشهور است. محصولات صنعتی اشنایدر در کارخانه فرانسوی این شرکت و در شهر روی ملمزون فرانسه، مبدا و خواستگاه شرکت بزرگ اشنایدر، تولید می‌شوند. این کارخانه اقدام به تولید محصولات و ابزار الکتریکی، الکترونیکی و صنعتی نموده و دستگاه‌ها و محصولات تولیدی آن، از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

همان‌طور که گفته شد، این برند معروف جهانی در حوزه‌های مختلف خانگی و صنعتی فعالیت داشته و اقدام به تولید محصولاتی مانند کلیدهای برق، روشنایی اضطراری، قطعات و وسایل هوشمندسازی خانه و ساختمان، تجهیزات امنیت ساختمان و خانه، انواع محافظ‌های برق خانگی، دستگاه‌های تهویه مطبوع خانگی، شارژر برقی خودرو و … در حوزه خانگی نموده است.

از جمله دستگاه‌ها و محصولات این شرکت در مقیاس و حوزه برقی و صنعتی نیز می‌توان به مواردی همچون اینورترها، کنتاکتورهای خازنی، پاورمترهای تابلویی، منبع تغذیه صنعتی و نیمه‌صنعتی، دستگاه‌های تهویه صنعتی، سافت استارترها، محافظ جان ترکیبی، کلید اتوماتیک فیکس، محافظ‌های برق صنعتی و … اشاره کرد.

خوشبخاته و علی‌رغم تحریم‌های سنگین، محصولات باکیفیت این شرکت معتبر و جهانی در کشور ما موجود بوده و تعمیرکاران و تولیدکنندگان امکان استفاده و یا خرید محصول‌های صنعتی و برقی اشنایدر را دارند اما نکته‌ای وجود دارد که باید به آن دقت کرده و گرفتار این تله نشد.

برخی افراد سودجو محصولات بی‌کیفیت خود را با نام محصولات اشنایدر به بازار عرضه کرده و می‌فروشند. از این رو بهتر است برای خرید محصولات اشنایدر به فروشگاه‌ها یا سایت‌های معتبر مراجعه کرده و اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

نتیجه‌گیری

یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده انواع محصولات برقی و صنعتی در جهان، شرکت اشنایدر است. این شرکت یکی از تولیدکنندگان محصولات در پجه یک جهانی بوده و محصولات آن بسیار پرطرفدار است. یکی از مهم‌ترین حوزه‌های فعالی این شرکت بزرگ، حوزه تولید محصولات صنعتی است که با نام محصولات صنعتی اشنایدر شناخته می‌شود. این محصولات از کیفیت و محبوبیت بالایی برخوردار بوده و برخی از آن‌ها در کشور ما نیز موجود بوده و امکان خرید محصولات اشنایدر برای هم‌وطنان عزیز ما وجود دارد.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی محصولات صنعتی اشنایدر پرداخته و کاربرد آن‌ها را بیان کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون می‌شویم اگر نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در سایت تکه‌کابل در میان گذاشته و ما را از مباحث مورد نیازتان مطلع سازید.

161 بازدید
نویسنده این مقاله
احسان شوکتی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط