سیم و کابل سپهر البرز

سیم و کابل سپهر البرز؛ تاریخچه و محصولات شرکت

165 بازدید راهنمای خرید / راهنمای خرید سیم و کابل / تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

یکی از معتبرترین و برترین شرکت‌ها در زمینه تولید سیم وکابل در کشور شرکت سیم و کابل سپهر البرز است. شرکت سپهر البرز در سال 1390 و در شهر سمنان و با هدف افزایش سطح کیفی محصولات سیم و کابل و اشتغال‌زایی برای مهندسان رشته برق و تمامی هم‌میهنان عزیز، تاسیس شد. در این مقاله به بررسی شرکت سیم و کابل سپهر البرز پرداخته و محصولات شاخص آن را بیان کنیم.

سیم و کابل سپهر البرز

سیم و کابل سپهر البرز

همان‌طور که گفته شد، شرکت سپهر البرز یکی از شرکت‌های شاخص در تولید سیم و کابل در کشور است که علاوه‌بر تامین بازار داخلی، تا به حال به برخی از کشورهای خارجی نیز صادرات داشته است. شاید فکر کنید که که این شرکت به دلیل نام برندی که دارد در استان البرز واقع شده و از کارخانه‌های متعلق به این استان است، این در حالی است که این تفکر کاملا اشتباه بوده و کارخانه و محل اصلی این شرکت در شهرک صنعتی شرق سمنان بوده و این شرکت به استان سمنان تعلق دارد.

شرکت سپهر البرز در اواخر سال 1389 تاسیس و در سال 1390 موفق به دریافت مجوز از وزارت صنایع و معادن کل کشور شد. شرکت سیم و کابل سپهر البرز توانست در همان سال موفق به کسب استانداردهای لازم جهت تولید و عرضه کالاهای صنعت برق و ساختمان کل کشور شود. این شرکت با هدف تأمین بخشی از نیازهای صنعت برق و ساختمان کل کشور و همچنین صادرات محصولات تولیدی خود به سایر کشورها، فعالیت تولیدی خود را با استعانت از خداوند متعال آغاز نموده و در این مسیر گام نهد.

شرکت سپهر البرز سعی کرده است با بهره‌مندی از متخصصین و مبتکرین برجسته صنعت سیم و کابل کشور و همچنین تجربه و سابقه سه دهه فعالیت در تولید ماشین‌آلات صنایع سیم و کابل، قادر به تولید انواع سیم و کابل با رعایت کامل قوانین و مقررات مربوط به استاندارد تعریف‌شده ایران، شده است. کارکنان و اعضای این شرکت مصمم هستند تا با حضور در رقابتی فعال و مؤثر در مقابل سایر رقبا حرکت کرده و با حضور فعّالانه خود در بازارهای داخلی و جهانی در جهت اعتلای شرکت، محصولات خود و این صنعت گام بردارند.

شرکت سیم و کابل سپهر الکتریک توانسته است نشان استاندارد را از موسسه استاندارد تحقیقات صنعتی ایران (اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان سمنان) و پروانه بهره برداری را از وزارت صنایع و معادن (سازمان صنایع و معادن استان سمنان) دریافت نموده و با توجه به تلاش کارشناسان و متخصصین کارخانه خود در زمینه تحقیق و توسعه در جهت تولید محصولات ایده‌آل و با کیفیت بالا و استفاده بهینه از امکانات مدرن روز دنیا و در پاسخگویی به نیازهای آتی کشور مفتخر به دریافت پروانه از وزارت متبوع گردیده است و نیز با توجه به محوری دانستن موضوع کیفیت در تولید، موفق به استقرار سیستم مدیریت کیفیت ایزو برای شرکت و محصولات خود شده است.

از این رو، امروزه شرکت سیم و کابل سپهر البرز با امکانات متنوع و با توان تولید بالا، قادر به تولید انواع سیم و کابل بوده و همیشه رضایت مشتریان خود را مدنظر قرار داده و آن را یک اصل غیرقابل تغییر محسوب می‌نماید. در حال حاضر شرکت سیم و کابل سپهر البرز آمادگی کامل خود را جهت عقد قرارداد فروش و تحویل به موقع تولیدات با رعایت کامل استانداردهای ملّی ایران و با قیمت‌های مناسب اعلام داشته و آمادگی ارائه نمایندگی در سراسر کشور است.

محصولات سیم و کابل سپهر البرز

سیم و کابل سپهر البرز

همان‌طور که گفته شد، شرکت سیم و کابل سپهر البرز اقدام به تولید انواع سیم و کابل در کشور نموده و سعی کرده است پاسخگوی نیاز داخلی بوده و به کشورهای خارجی نیز فروش و صادرات داشته باشد. این شرکت موفق به تولید انواع سیم و کابل شده است اما برخی از این محصولات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و حتی مشتری‌های جهانی دارند. از جمله شاخص‌ترین محصولات سیم و کابل شرکت سپهر البرز می‌توان به کابل های غلاف سربی، کابل‌های نسوز، کابل های کواکسیال فرکانس بالا، کابل های انعطاف‌پذیر و منعطف، کابل های نصب ثابت با عایق پی وی سی، کابل های نصب ثابت با عایق XLPE، کابل های آلومینیومی و … اشاره کرد.

فروش محصولات شرکت سیم و کابل سپهر البرز عموما به شکل نمایندگی و با ارائه محصولات به نمایندگی‌های سرتاسر کشور است. فروش و توزیع از طریق نمایندگی باعث می‌شود تا فروش محصولات این شرکت با نرخ مصوب و تایید شده توسط شرکت و وزارتخانه مربوطه انجام شده و از هر گونه افزایش، تغییرات و بی‌ثباتی بی‌دلیل قیمت در بازار جلوگیری می‌شود. علاوه‌بر این، دیگر از امکان ورود محصولات قلابی و بی‌کیفیت با نام این شرکت به بازار جلوگیری شده و کسی نمی‌تواند از برند این کالا سوء‌استفاده نماید.

نمایندگی‌های شرکت سیم و کابل سپهر البرز هم سعی می‌کنند با استفاده از بازار فیزیکی خود و بازارهای اینترنتی در دسترس، اقدام به توزیع و فروش محصولات شرکت سپهر البرز نموده و نیاز مشتریان خود را تامین نمایند.

در نهایت، می‌توان گفت که شرکت سیم و کابل سپهر البرز با تولید محصولات با کیفیت و با رعایت استانداردهای داخلی و بین‌المللی و شناخته‌شدن به عنوان یکی از پیشروان صنعت کابل‌سازی در کشور، بازارهای داخلی و خارجی را به خوبی پوشش داده و بیش از پیش سعی در خدمت‌رسانی به همه هم‌میهنان عزیز نماید.

نتیجه‌گیری

شرکت سیم و کابل سپهر البرز یکی از معتبرترین و برترین شرکت‌ها در زمینه تولید سیم وکابل در کشور است. این شرکت بیش از یک دهه سابقه تولید سیم و کابل در کشور داشته و سعی کرده است با بهره‌وری از کارشناسان و متخصصین داخلی، سابقه 30 ساله خود در زمینه تولید ماشین‌آلات صنایع سیم و کابل و استفاده از ماشین‌ها و دستگاه‌های روز دنیا، اقدام به تولید و عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب در بازار داخلی و خارجی نماید.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی شرکت سیم و کابل سپهر البرز پرداخته و محصولات شاخص آن را بیان کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون می‌شویم اگر نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در سایت تکه ‌کابل در میان گذاشته و ما را از مباحث مورد نیازتان مطلع سازید.

165 بازدید
نویسنده این مقاله
احسان شوکتی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط