صبا باطری

صبا باطری؛ معرفی، ویژگی و کاربرد

66 بازدید راهنمای خرید / تولیدکنندگان تاسیسات ساختمان / تولید و تامین کنندگان لامپ در ایران / معرفی محصولات صنعت برق / آموزش در صنعت برق / راهنمای خرید امن

آیا تاکنون از محصولات شرکت صبا باطری استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما باتری‌های ارائه شده توسط مجموعه صبا باتری کیفیت و کارایی بالایی دارند؟ مجموعه صبا باتری از جمله شناخته شده‌ترین برندهای ایرانی بوده که در زمینه تولید باتری فعال است و ما در این راهنما قصد داریم به بررسی محصولات این شرکت بپردازیم؛ برای کسب اطلاعات بیش‌تر در ادامه همراه ما باشید.

هر آنچه که باید درباره صبا باطری بدانید!

صبا باطری

معرفی صبا باتری

شرکت صبا باطری از جمله مشهورترین برندهای ایرانی است که در حیطه طراحی و ساخت انواع باتری خودرو فعالیت می‌کند. برند مذکور که تحت عنوان «توسعه منابع انرژي توان» فعالیت خود را برای اولین بار آغاز کرد، امروزه از جمله شرکت‌های وابسته نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به حساب می‌آید. این برند کلیة باتری‌های خود را با تضمین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

ویژگی‌های صبا باطری

اگر قصد خرید محصولات ارائه شده توسط این مجموعه را دارید، خوب است که پیش از خرید با ویژگی‌های برند نامبرده کمی بیش‌تر آشنا شوید. در نظر داشته باشید که زیرمجموعه‌های این برند، گاهاً یکسری محدودیت برای باتری‌های خود اعمال خواهند کرد، اما مهم‌ترین و پُررنگ‌ترین مشخصه‌ای که برای محصولات تولید شده توسط این برند و زیرمجموعه‌های آن وجود داشته، طول عمر بالا و کیفیت عالی محصولات است. متخصصین و مهندسانی که در این مجموعه در حال فعالیت هستند، همواره مشغول به آنالیز محصولات و طراحی مدل‌های باکیفیت و جدید بوده و از فرمولاسیون‌های نوین بهره می‌برند.

علاوه بر این، در این مجموعه از متریال مرغوب و درجه یک استفاده می‌شود. صبا باطری کلیه باتری‌های خود را به صورت تضمینی روانه بازار کرده و از مواد اولیه درجه یک بهره می‌برد؛ به همین خاطر دوام باتری‌های مذکور بسیار بالاست و می‌توانند انرژی مورد نیاز خودروی شما را به راحتی تأمین نمایند.

افزون بر موارد فوق، کلیه محصولاتی که در این مجموعه تولید می‌شوند، بر پایه به‌روزترین استانداردهای بین‌المللی طراحی شده و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرند. ناگفته نماند که باتری‌های تولید شده توسط این برند نه تنها در بازار ایران، بلکه در بیش از پانزده کشور دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ از این رو صبا باطری در زمینه صادرات نیز فعالیت می‌کند.

انواع محصولات صبا باتری

در حال حاضر انواع مختلفی از محصولات این شرکت در بازار در حال خرید و فروش است. هر یک از محصولات عرضه شده توسط این برند ویژگی‌ها و ساختار منحصربه‌فرد خود را داشته و می‌توان آن‌ها را بر حسب مشخصاتی که دارند در یک خودرو یا یک ابزار خاص به کار برد. شایان ذکر بوده که این شرکت تنها در زمینه تولید باتری فعالیت نمی‌کند، بلکه باتری خودرو تنها یکی از پرطرفدارترین محصولات صبا باطری به حساب می‌آید.

به طور معمول رایج‌ترین محصولات این برند را می‌توانیم به دو دسته سیلد یا اتمی و اسیدی تقسیم‌بندی کنیم که هر یک از این باتری‌ها خصوصیات منحصربه‌فردی داشته و امکان استفاده از آن‌ها در یک موقعیت ویژه فراهم است. قابل ذکر بوده که آمپراژ به کار رفته در طراحی و ساختار این باتری‌ها از 32 الی 220 آمپر متغیر خواهد بود.

این مجموعه محصولات خود را تحت عناوین و برندهای متنوعی روانه بازار می‌کند؛ از جمله محصولات آن می‌توانیم به مواردی تحت عناوینی نظیر مکس پاور، پردیس، سفیر، هایتک، نانونیرو، یوشو مارین، راین، زاگرس، آلونی، واریان، سهند، آرمو، نیوآرمو، کابوک، رویان، صبا اسمارت، ورسک، هیبرید هایتک، بروسکه و کاسپین اشاره داشته باشیم.

فراموش نکنید باتری‌هایی که تحت عناوین مختلف توسط این برند به بازار عرضه شده تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند؛ تنها فرقی که بین آن‌ها وجود داشته در این است که برخی از آن‌ها نسبت به دیگری طول عمر بالاتری داشته و برای مناطق گرمسیر مناسب بوده، در مقابل برخی دیگر در مناطق سردسیر عملکرد بهتری داشته و امکان استفاده از آن‌ها در موقعیت‌های گرم فراهم نیست.

مزایا و معایب محصولات عرضه شده توسط صبا باطری

صبا باطری

تمامی محصولاتی که توسط برندهای مختلف به بازار عرضه می‌شوند، دارای یکسری مزایا و یکسری معایب هستند. محصولات عرضه شده توسط مجموعه صبا باطری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های مثبت و منفی هستند. از جمله مزایای این برند محبوب می‌توانیم به قیمت مناسب و کیفیت بالای ساخت آن اشاره داشته باشیم. در واقع، شما با خرید محصولات تولید شده توسط این برند دیگر هیچ‌گونه نگرانی در مورد آسیب‌های بعد از خرید نخواهید داشت. علاوه بر این، مجموعه نامبرده همواره از محصولات تولیدی خود پشتیبانی نموده و در صورت وجود هرگونه مشکل، در صدد رفع آن برای کاربران برمی‌آید.

جالب است بدانید که این شرکت، مراکز گارانتی بسیار زیادی را در سراسر کشور راه‌اندازی نموده است. هر برندی در کنار یکسری مزیتی که داشته، معایبی نیز دارد و این یک امر اجتناب‌ناپذیر است. از جمله ایراداتی که این برند داشته می‌توان به داشتن زیرمجموعه‌های بسیار زیاد آن اشاره کرد. همین موضوع، گاهاً موجب می‌شود تا کاربران در زمان خرید دچار سردرگمی شده و نتوانند آن برندی که بهتر بوده را انتخاب کنند.

مهم‌ترین نکات خرید محصولات صبا باتری

اگر قصد خرید محصولات عرضه شده توسط این برند را دارید، پیشنهاد ما این است که قبل از خرید به یکسری نکات خاص توجه داشته باشید. در نظر داشتن قابلیت‌ها و ویژگی‌های باتری اولین و مهم‌ترین عاملی بوده که بایستی به آن توجه کنید. همان‌طور که گفته شد، برخی از محصولات ارائه شده توسط این برند برای یک موقعیت هوایی و شرایط جغرافیایی خاص مناسب هستند و اگر به این موضوع توجه نشود، ممکن است محصولی را خریداری کنید که محدودیت‌های مختلفی را در زمان عملکرد برای شما به همراه داشته باشد. مورد بعدی مربوط به گارانتی بوده که بایستی از وجود آن اطمینان حاصل کنید.

سخن پایانی

در این راهنما ضمن آشنایی با شرکت صبا باطری، به بررسی انواع محصولات، ویژگی‌ها، نکات خرید و مزایای استفاده از محصولات این شرکت پرداختیم و دانستیم که باتری‌های عرضه شده توسط این شرکت درجه یک بوده و با خرید آن‌ها می‌توانید با خاطری آسوده، انرژی مورد نیاز خودروی خود را تأمین نمایید. آیا تاکنون از باتری‌های این برند بر ای خودروی خود استفاده کرده‌اید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون صبا باتری در قسمت ارسال دیدگاه برای ما و کاربران گرامی وب سایت تکه کابل بنویسید.

66 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط