کلید پریز ویرا

نمایندگی کلید و پریز ویرا الکتریک؛ روشی برای عرضه مطمئن محصولات ویرا الکتریک

353 بازدید راهنمای خرید / تولید کنندگان و تامین کنندگان کلید و پریز

نمایندگی کلید و پریز ویرا الکتریک بی‌شک یکی از بهترین عرضه‌کنندگان کلید و پریز برق در ایران است که سهم بزرگی از بازار این محصول را به خود اختصاص داده و با تولید انواع کلید و پریزهای باکیفیت و مشتری‌پسند، تعداد کثیری از مصرف‌کنندگان این حوزه را به سمت خود جذب کرده است. از این رو، در این مقاله قصد داریم به بررسی نمایندگی کلید و پریز ویرا الکتریک پرداخته و انواع کلید و پریزهای تولیدی توسط این شرکت را  بیان کنیم.

نمایندگی کلید و پریز ویرا الکتریک

نمایندگی کلید و پریز ویرا الکتریک

شرکت ویرا الکتریک یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌ها در حوزه تولید کلید و پریز برق در کشور است که علاوه‌بر تولید کلید و پریز، در زمینه تولید انواع تجهیزات برقی نیز فعالیت دارد. عمده فعالیت شرکت ویرا الکتریک در زمینه تولید کلید و پریز است و اغلب با همین عنوان و از این دست محصولات شناخته می‌شود. این شرکت با بهره‌گیری از نیروی کار ماهر و توانمند داخلی، استفاده از بهترین مواد اولیه و به کارگیری طرح‌های جذاب فروش و پس از فروش، توانسته است سهم زیادی از بازار کلید و پریز کشور را به خود اختصاص دهد.

شرکت ویرا الکتریک با استفاده از بهترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌‌های روز دنیا در حوزه تولید کلید و پریز و یا سایر انواع تجهیزات الکتریکی، موفق به کسب استانداردهای جهانی و عرضه محصولات خود در بازارهای جهانی نیز شده است. شرکت ویرا الکتریک همواره به دنبال کشف مدل‌ها و طرح‌ها تازه بوده و تنوع رنگی بالای محصولات این شرکت موجب محبوبیت آن در میان سایر سلایق شده است. این شرکت برای ارائه هر چه بهتر خدمات و محصولات خود و همچنین ضمانت کیفیت آن‌ها، اقدام به ارائه نمایندگی‌های مختلف در سر تا سر کشور و حتی برخی از کشورهای دیگر کرده است.

نمایندگی کلید و پریز ویرا الکتریک در سر تاسر کشور پخش شده و محصولات ویرا الکتریک را با ضمانت اصل‌بودن و کیفیت کالا، مستقیم از کارخانه و با بهترین قیمت به بازار داخلی عرضه می‌کنند. نمایندگی‌های کلید و پریز ویرا الکتریک در تمامی نقاط کشور سعی دارند تا محصولات ویرا الکتریک را مستقیم و با ضمانت کیفیت به دست شما رسانده و در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکلی، بلافاصله آن را برای شما برطرف کنند. این نمایندگی‌ها، عرضه کلید و پریز ویرا الکتریک را ساده‌تر کرده و امکان دسترسی به این محصولات را به ساده‌ترین و نزدیک‌ترین شکل ممکن فراهم کرده است.

نکته دیگر که سبب محبوبیت محصولات ویرا الکتریک شده است، قیمت مقرون‌به‌صرفه محصولات این شرکت است. اگرچه این شرکت محصولات لوکسی که از قیمت بالایی برخوردار هستند را نیز تولید کرده است اما محصولات ساده آن میز با ظاهری شیک، جذاب و با کیفیت . قیمت مقرون به صرفه‌ای به بازار عرضه شده و به فروش می‌رسند. در ادامه به معرفی محصولات شرکت ویرا الکتریک و محصولات عرضه شده توسط نمایندگی کلید و پریز ویرا الکتریک خواهیم پرداخت.

انواع کلید و پریز ویرا الکتریک

کلید و پریز ویرا مدل آلفا با قاب اسپرت و کلاسیک

همان‌طور که گفته شد، شرکت ویرا محصولات مختلف و متفاوتی را تولید و به بازار داخلی عرضه می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها، انواع کلید و پریز ویرا الکتریک هستند. از انواع محصولاتی که توسط نمایندگی کلید و پریز ویرا الکتریک عرضه می‌شوند می‌توان به کلید و پریز کریستالی ویرا، کلید و پریز ویرا مدل امگا، کلید و پریز ویرا مدل آلفا، کلید و پریز ساده ویرا الکتریک، کلید و پریز ویرا مدل پرو، کلید و پریز ویرا مدل دلتا و ده‌ها مدل دیگر اشاره کرد.

کلید و پریز کریستالی ویرا الکتریک را می‌توان یکی از پرفروش‌ترین محصولات نمایندگی‌های کلید و پریز ویرا الکتریک به شمار آورد که دارای طرحی بسیار زیبا و متریال مرغوب و باکیفیت بوده و از محبوبیت زیادی در بین مشتریان این شرکت برخوردار است. این محصول دارای قابی شفاف و کریستالی است که در رنگ سفید تولید و به بازار عرضه می‌شود. کلید و پریز ویرا مدل امگا را نیز می‌توان از جمله جدیدترین محصولات عرضه شده توسط این شرکت معرفی نمود که در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می‌شود. این مدل دارای بدنه‌ای مربعی شکل بوده و از جنس پلکسی شفاف تولید می‌شود.

مدل آلفا نیز از دیگر مدل‌های محبوب و پرفروش شرکت ویرا الکتریک است که در دو نوع و دو قاب کلاسیک و اسپورت طراحی، تولید و عرضه می‌شود. علت تفاوت این دو مدل (مدل آلفا و مدل امگا) در وجود زه طلایی رنگ در دور کلید و پریز آلفا است. این مدل در رنگ‌های بژ، نقره‌ای، سفید و مشکی تولید و به بازار عرضه می‌شود. مدل ساده‌تر این محصول نیز در بازار موجود است که به دلیل قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارد، از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و به آن کلید و پریز اقتصادی نیز گفته می‌شود.

نتیجه‌گیری

یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده کلید و پریز در کشور، شرکت کلید و پریز ویرا الکتریک است. شرکت ویرا الکتریک یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌ها در حوزه تولید کلید و پریز برق در ایران است که علاوه‌بر تولید کلید و پریز در زمینه تولید انواع تجهیزات الکتریکی و برقی نیز فعالیت دارد. از جمله محصولات این برند می‌توان به کلید و پریز کریستالی ویرا، کلید و پریز ویرا مدل امگا، مدل آلفا، کلید و پریز ساده ویرا الکتریک و … اشاره کرد که توسط نمایندگی کلید و پریز ویرا الکتریک به بازار داخلی عرضه شده و به فروش می‌رسند.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی نمایندگی کلید و پریز ویرا الکتریک پرداخته و انواع کلید و پریزهای تولیدی توسط این شرکت را  بیان کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون می‌شویم اگر نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در سایت تکه‌کابل در میان گذاشته و ما را از مباحث مورد نیازتان مطلع سازید.

353 بازدید
نویسنده این مقاله
احسان شوکتی
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط