شرکت نوین سازان تارا کاوش (کلید پریز هوشمند نستک)

261 بازدید تولید کنندگان و تامین کنندگان کلید و پریز

آیا شرکت نوین سازان تارا کاوش (کلید پریز هوشمند نستک) را می‌شناسید؟ آیا تاکنون از محصولات تولید شده توسط شرکت مذکور استفاده کرده‌اید؟ نوین سازان تارا کاوش با پشتوانه دانش فنی آلمان و ایران در حوزه تولید کلید و پریزهای فوق پیشرفته و مدرن، رومیزی و لمسی با رعایت استانداردهای جهانی تحت برند نستک اتوماسیون (NESTECH AUTOMATION) در حال فعالیت بوده و توانسته است با ارائه محصولات باکیفیت بالا در زمینه تولید کلید و پریزهای هوشمند جایگاه بسیار بالایی برای خود کسب نماید. شایان ذکر است که کلید و پریزهای هوشمند تولید شده توسط این شرکت در بازار ایران تحت عنوان کلیدهای لمسی استاندارد که در پروژه‌های هوشمندسازی لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرند، شناخته می‌شود. در ادامه این راهنما ضمن آشنایی بیشتر با نوین سازان تارا کاوش، به شرح محصولات ارائه شده توسط این کمپانی نیز خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید!

شرکت نوین سازان تارا کاوش

نوین سازان تارا کاوش (کلید و پریز هوشمند نستک) با کوشش‌های فراوان در حوزه تولید کلید و پریزهای لمسی و به کار‌گیری افراد متخصص و بر پایه دانش فنی آلمان و ایران توانسته است اقدام به تولید محصولاتی کند که مشابه آن کمتر در بازار یافت می‌شود. محصولات ارائه شده توسط این شرکت مطابق با استانداردهای بین‌المللی CE و RoHS تولید شده و تکنولوژی پیشرفته برای خانه‌های امروزی به ارمغان می‌آورند. شاید برایتان سوال باشد که منظور از واژه نستک (NESTECH) که در عنوان این برند ذکر شده است چیست؟ این واژه از دو بخش NEST به معنای آشیانه و مکانی آرام برای زندگی و TECH به معنای تکنولوژی تشکیل شده که معرف محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت مذکور می‌باشد.

شرکت نوین سازان تارا کاوش (کلید پریز هوشمند نستک)

ویژگی‌های شرکت نوین سازان تارا کاوش (کلید پریز هوشمند نستک)

سازگاری با محیط زیست

این شرکت برای تولید محصولات خود از روش‌ها و مواد اولیه‌ای بهره‌گیری کرده که هیچ‌گونه ضرری به محیط زیست نخواهند رساند. عموماً مواد اولیه مصرفی در خطوط تولید نوین سازان تارا کاوش بازیافت‌پذیر بوده و دارای استاندارد محیط زیست RoHS هستند. علاوه بر این، هوشمندسازی با راه‌حل‌های پیشنهادی شرکت نوین سازان تارا کاوش سبب بهینه‌سازی مصرف انرژي و جلوگیری از اتلاف منابع بنیادی طبیعی خواهد شد.

ساخت ایران

نوین سازان تارا کاوش در راستای رونق تولید ملی اقدام به ساخت محصولات با در پیش گرفتن رویکرد دانش بنیان و دنبال کردن اهداف کارآفرینی از لحاظ طراحی و تولید و خدمت‌رسانی و هم‌چنین پشتیبانی کرده است. محصولات تولید شده توسط این شرکت به دلیل برخورداری از کیفیت بالا از قابلیت صادرات نیز برخوردار بوده و میزان تقاضا برای آن‌ها در بازار بین‌المللی نیز بالا است.

گارانتی و پشتیبانی

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت شرکت نوین سازان تارا کاوش، ارائه گارانتی به همراه محصولات است. کلیه محصولات ارائه شده توسط برند مذکور دارای ۲ سال گارانتی و ۴ سال خدمات پس از فروش می‌باشند. علاوه بر این، تیم پشتیبانی این شرکت همواره پاسخگوی کلیه سوالات و ابهامات مشتریان عزیز بوده که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به بخش پشتیبانی وب سایت کمپانی مراجعه فرمائید.

محصولات شرکت نوین سازان تارا کاوش

کلید هوشمند

  • کلید لمسی هوشمند

کلید تاچ هوشمند روشنایی یکی از تجهیزات هوشمندسازی به منظور مدیریت روشنایی است. با کمک این کلیدها می‌توان یک سیستم هوشمند روشنایی در اختیار داشت. کلید هوشمند نستک سری INNOVA ارائه شده توسط شرکت نوین سازان تارا کاوش از طریق ریموت کنترل RF و گوشی هوشمند قابل کنترل می‌باشد. کلید مذکور ضمن داشتن کیفیت بالا دارای طراحی زیبا، ساده و مدرن بوده و با هر نوع دکوراسیونی سازگاری دارد. از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به صفحه کریستال حرارت‌دیده، صفحه لمسی حساس با عملکرد سریع، برخورداری از قابلیت زمان‌بندی و برنامه‌ریزی و سیم‌کشی ساده و ایمن اشاره نمود.

  • دیمر هوشمند نستک

کلید دیمر هوشمند یکی دیگر از تجهیزات روشنایی هوشمند بوده که امکان تنظیم شدت روشنایی را برای کاربران فراهم می‌سازد. این دستگاه ضمن بهره‌گیری از تکنولوژی لمسی، از طریق اپلیکیشن گوشی و ریموت قابل کنترل می‌باشد. از جمله ویژگی‌های دیمر هوشمند شرکت نوین سازان تارا کاوش می‌توان به ماندگاری و دوام بالا، مقاوم در برابر حرارت و برخورداری از قابلیت کنترل از راه دور اشاره کرد.

ویژگی‌های شرکت نوین سازان تارا کاوش

کلید و پریز مکانیکی

  • کلید و پریز مکانیکی سری Evidente

این محصول به عنوان سری پایه محصولات نستک ارائه می‌شود. کلید و پریز مذکور از جنس پلی کربنات بوده که در رنگ‌بندی متنوع سازگار با دکوراسیون‌های مختلف می‌باشد. ازجمله ویژگی‌های کلید و پریز نامبرده می‌توان به تنوع بالا، نصب سریع و آسان و سیم‌کشی ایمن و ساده اشاره کرد.

  • کادر شیشه کریستال نستک

کادرهای شیشه‌ای شرکت نوین سازان تارا کاوش از جنس کریستال حرارت‌دیده با مقاومت بسیار بالا با قابلیت نشکن و ضدخش بوده و در رنگ‌بندی متنوع و سازگار با طراحی داخلی ساختمان عرضه می‌شوند. این محصول در کنار کلیدهای هوشمند با استفاده از مکانیزم‌های مکانیکی قابل نصب و استفاده می‌باشند. ازجمله ویژگی‌های کادر شیشه‌ای کریستال نستک می‌توان به صفحه کریستال، سازگار با تمامی مکانیزم‌ها و تمیزشوندگی آسان اشاره کرد.

پریز رومیزی نستک

پریز رومیزی نستک سری KOMPAKT به شکل ماژولار در ۳ سری، یک مدل شامل سه پریز دو شاخه، مدل دوم دو پریز دو شاخه و یه واسط تغذیه یو اس بی و سری Multi Function با کاربری متفاوت مناسب برای استفاده در سالن‌های کنفرانس طراحی، تولید و عرضه می‌شود. از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به دوام بالا، درب بازشو با زاویه ۴۵ درجه و سیم‌کشی ساده و ایمن اشاره کرد.

موزیک پلیر دیواری

این محصول همراه با رادیو اف ام، صفحه لمسی ۲.۸ اینچ و دستگاه کنترل از راه دور مادون قرمز دارای درگاه ارتباط بی‌سیم بلوتوث بوده و همچنین امکان کنترل و برنامه‌ریزی از طریق اینترنت و تلفن همراه را برای کاربر فراهم می‌سازد. ناگفته نماند که موزیک پلیر دیواری شرکت نوین سازان تارا کاوش مجهز به درگاه‌های USB، AUX و کارت حافظه‌ی اس‌دی نیز بوده و از قابلیت اتصال به چهار بلندگوی توکار با پخش استریو با توان خروجی ۲*۲۵ يا ۴*۱۵ وات با امپدانس خروجی ۴-۸ اهم نیز برخوردار است.

سخن پایانی

شرکت نوین سازان تارا کاوش (کلید پریز هوشمند نستک) یکی از شرکت‌های فعال و معتبر در حوزه تولید محصولات هوشمند بوده که در این راهنما ضمن آشنایی با ویژگی‌های برند مذکور، به شرح محصولات و خدمات ارائه شده توسط آن نیز پرداختیم. به منظور خرید محصولات ارائه شده توسط این شرکت می‌توانید آگهی‌های درج شده در وب سایت تکه کابل را مورد بررسی قرار دهید.

261 بازدید
نویسنده این مقاله
تکه کابل
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط