سیم و کابل پارسا

سیم و کابل پارسا؛ معرفی، محصولات و ویژگی‌ها

268 بازدید تولید کنندگان و تامین کنندگان کلید و پریز / معرفی محصولات صنعت برق

در بحث کیفیت محصولات، یکی از مهم‌ترین مولفه‌هایی که باید مورد بررسی قرار گیرد، برند و شرکت سازنده آن محصول است. در واقع این پارامتر تا حد زیادی میزان کیفیت و چگونگی عملکرد محصول موردنظر را مشخص کرده و تعیین می‌کند. یکی از شرکت‌های باسابقه و محبوب در حوزه تولید سیم و کابل در کشور، شرکت سیم و کابل پارسا است. از همین رو، در این مقاله قصد داریم به بررسی شرکت سیم و کابل پارسا پرداخته و محصولات آن را بیان کنیم.

شرکت سیم و کابل پارسا و ویژگی‌های آن

محصولات متنوع سیم و کابل پارسا
محصولات متنوع سیم و کابل پارسا

همان‌طور که در قسمت قبل بیان شد، انتخاب برند مناسب در زمان خریداری هر محصول، نقش مهمی در تعیین میزان کیفیت آن محصول اثفا می‌کند. حال اگر محصول مورد نظر سیم و کابل باشد، این حساسیت دوچندان می‌شود زیرا عدم کیفیت سیم و کابل علاوه‌بر خسارات مالی، می‌تواند موجب سبب خسارات جانی و جبران ناپذیر شده و بسیار سهمگین باشد. از همین رو، انتخاب برند مناسب سیم و کابل نقش مهمی در خرید صحیح این محصول ایفا می‌کند.

شرکت سیم و کابل پارسا یکی از معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده و عرضه‌کننده سیم و کابل در کشور است که در سال 1390 شمسی تاسیس شده و فعالیت خود را با کمک مهندسین و کارشناسان فروش جوان و متعهد در مرکز تهران (خیابان لاله زار) شروع کرده است. این شرکت که بیش از یک دهه سابقه دارد، هدف خود را ارائه توليدات داخلي در زمينه سیم و کابل هاي ساختماني، صنعتي، مخابراتي و… قرار داده و سعی کرده است که تمامی محصولات خود را بهترین کیفیت به بازار کشور روانه کرده و پاسخگو نیاز مشتریان خود باشد.

کیفیت محصولات سیم و کابل پارسا بسیار بالا بوده و همین کیفیت بالا سیم و کابل برند پارسا سبب شده است تا در بازارهای جهانی نیز متقاضی بسیار زیادی داشته باشد. محصولات شرکت سیم و کابل پارسا مطابق با استاندارهای جهانی تولید و در بازار عرضه شده و همین امر باعث شده است تا این شرکت پس از سال ها تجربه در زمینه تولید و فروش سیم و کابل، نماینده رسمی بسیاری از برندهای مرغوب داخلی بوده و از اعتبار خاصی برخوردار باشد.

از ویژگی‌های بارز سیم و کابل‌های برند پارسا می‌توان به کیفیت بسیار بالا، ولتاژ برق متناسب با کار، روکش‌دار بودن انواع سیم‌ها و کابل‌ها و درج نشان استاندارد بر روی آن‌ها و … اشاره کرد. همچنین این محصولات نیز مانند سایر انواع سیم‌ها و کابل‌ها در دو نوع فشار قوی و فشار ضعیف تولید شده و شما می‌توانید با‌ توجه به نیازتان، می‌توانید اقدام به خرید و استفاده سیم یا کابل مورد نظر خود کنید.

محصولات شرکت پارسا

کابل KNX یا هوشمند شرکت پارسا
کابل KNX یا هوشمند شرکت پارسا

تا اینجا سعی کردیم شما را با شرکت پارسا که یکی از معتبرترین برندها در زمینه تولید سیم و کابل است، آشنا کنیم. حال قصد داریم به بررسی محصولات این شرکت با سایقه پرداخته و شما را با محصولات این شرکت آشنا کنیم. در واقع شرکت و برند پارسا هم تولیدکننده سیم و کابل برق بوده و هم سیم و کابل‌های تولید داخل را اقدام به عرضه در بازار می‌کند. از این رو، می‌توانید انواع سیم‌ها و کابل‌های مورد نیاز خود را از این شرکت تامین نموده و خریداری نمایید. از جمله سیم و کابل‌های شرکت پارسا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. این موارد عبارتند از:

  • کابل‌های آسانسور
  • کابل جرثقیل
  • کابل کولر
  • کابل آنتن
  • کابل KNX (برای هوشمندسازی تجهیزات در منازل و ساختمان‌ها استفاده می‌شود)
  • کابل برق سه فاز
  • سیم ارت
  • کابل کنترل یا فرمان
  • کابل آلومینیومی
  • کابل شبکه
  • کابل هوایی
  • سیم و کابل‌های ساده که برای برق‌کشی ساختمان‌ها به کار می‌روند
  • فیبر نوری
  • سیم تلفن
  • کابل جوشکاری
  • کابل کواکسیال
  • کابل تخت
  • سیم رانژه
  • انواع کابل‌های افشان

همان‌طور که مشخص است،  برند و شرکت پارسا با استفاده از کارحانجات خود و سایر کارخانجات تولیدکننده سیم و کابل در کشور سعی کرده است به تولید و عرضه انواع سیم و کابل پرداخته و انواع نیازهای برقی، ساختمانی، مخابراتی و … کشور را تامین نماید. از این رو می‌توان گفت، شرکت تولیدکننده و عرضه‌کننده انواع سیم‌ها و کابل‌های پارسا، یکی از بزرگ‌ترین تامین‌کنندگان لنولع سیم و کابل در کشور بوده و از جایگاه ویژه‌ای در این صنعت برخوردار است.

نتیجه‌گیری

یکی از معتبرترین برندهای تولید و عرضه سیم و کابل در کشور، برند سیم و کابل پارسا است که در سال 1390 آغاز به کار کرده و علاوه‌بر تولید سیم و کابل‌های باکیفیت، محصولات مرغوب سایر کارخانجات داخلی را نیز در بازار عرضه می‌نماید. از ویژگی‌های بارز سیم و کابل‌های برند پارسا می‌توان به کیفیت بالا، روکش‌داربودن انواع سیم‌ها و کابل‌ها، وجود نشان استاندارد بر روی محصولات، تنوع بال محصولات و … اشاره کرد. این شرکت تولیدکننده و عرضه‌کننده انواع سیم‌ها و کابل‌ها مانند کابل آسانسور، کابل جرثقیل، کابل کولر، کابل آنتن، کابل KNX، سیم ارت، کابل کنترل یا فرمان، کابل شبکه و … بوده و یکی از بزرگ‌ترین تامین‌کنندگان این صنعت است.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی شرکت سیم و کابل پارسا پرداخته و محصولات آن را بیان کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون می‌شویم اگر نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در سایت تکه‌ کابل در میان گذاشته و ما را از مباحث مورد نیازتان مطلع سازید.

268 بازدید
نویسنده این مقاله
احسان شوکتی
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط