شرکت سیم و کابل مغان الکتریک زرتاب

معرفی شرکت سیم و کابل مغان الکتریک زرتاب

452 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

شرکت سیم و کابل مغان الکتریک زرتاب یکی از برترین و معتبرترین تولیدکنندگان سیم و کابل در ایران بوده که برای اولین بار فعالیت تجاری خود را در سال ۱۳۹۰ آغاز نمود. شایان ذکر است که گروه کارخانجات مغان الکتریک زرتاب عضو رسمی انجمن تولیدکنندگان سیم و کابل ایران نیز می‌باشد. مغان الکتریک زرتاب با بهره‌گیری از کادر متخصص و مجرب و همچنین روش‌های تولید نوین همواره سعی دارد بهترین و مرغوب‌ترین سیم و کابل مسی و آلومینیومی فشار ضعیف و فشار قوی تحت استانداردهای مرجع ۳ – ۶۰۷، ۵ – ۶۰۷ و ۱ – ۳۵۶۹ را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد. ناگفته نماند که گروه تولیدی سیم و کابل مغان الکتریک در وندورلیست شرکت توانیر و شرکت مادر تخصصی پروژه‌های صنعتی، ساختمانی و عمرانی نیز قرار دارد.

شرکت سیم و کابل مغان الکتریک زرتاب

گروه تولیدی سیم و کابل مغان الکتریک زرتاب با استفاده از مواد اولیه مرغوب مطابق با برترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژي‌های دنیا و بر اساس استانداردهای جهانی اقدام به تولید سیم و کابل می‌کند. یکی از خصوصیات برتر این شرکت، کنترل کیفیت مواد اولیه ورودی پیش از تولید، کنترل محصول در حین فرآیند تولید و همچنین کنترل درجه کیفی محصول نهایی پیش از عرضه به بازار است؛ در نتیجه سیم‌ها و کابل‌های تولید شده توسط شرکت سیم و کابل مغان الکتریک زرتاب از لحاظ کیفیت در جایگاه بسیار خوبی قرار دارند. مغان الکتریک زرتاب در طی سال‌های فعالیت خود به صورت تخصصی در حوزه تولید انواع سیم و کابل، تولید دوربین و کواکسیال و همچنین تولید مس در مقاطع مختلف فعالیت می‌کند.

ویژگی‌های شرکت سیم و کابل مغان الکتریک زرتاب

ویژگی‌های شرکت سیم و کابل مغان الکتریک زرتاب

اصولاً شرکت‌های تولیدی که سابقه فعالیت طولانی داشته باشند با پیچ و خم مسیر و نحوه تولید صحیح آشنایی بیشتری دارند. خوشبختانه شرکت سیم و کابل مغان الکتریک زرتاب یکی از برترین گروه‌های تولیدکننده سیم و کابل بوده که با بیش از یک دهه فعالیت درخشان در بازار سیم و کابل ایران توانسته است در این بازار جایگاه بسیار خوبی برای خود کسب نماید. همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردیم، مغان الکتریک زرتاب عضو رسمی انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان سیم و کابل ایران نیز می‌باشد و این موضوع یک امتیاز برای شرکت مذکور به حساب می‌آید. علاوه بر این‌ها، گروه کارخانجات مغان الکتریک زرتاب دارای تأییدیه توانیر، تأییدیه پژوهشگاه نیرو و همچنین گواهینامه‌های معتبر نیز می‌باشد.

محصولات ارائه شده توسط شرکت سیم و کابل مغان الکتریک زرتاب

  • سیم‌های نصب
  • کابل‌های گرد بالابرها و اتصالات محرک
  • کابل کواکسیال
  • کابل‌های دارای هادی هم مرکز
  • کابل‌های نصب ثابت سبک
  • کابل‌های انعطاف‌پذیر سبک
  • سیم‌های انعطاف‌پذیر
  • سیم‌های سخت هوایی
  • کابل‌های انعطاف‌پذیر
  • کابل‌های قدرت با روکش پی وی سی

محصولات ارائه شده توسط شرکت سیم و کابل مغان الکتریک زرتاب

بسته‌بندی محصولات ارائه شده توسط گروه تولیدی مغان الکتریک زرتاب

بسته‌بندی آخرین مرحله تولید و می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین مراحل در خطوط تولید به حساب می‌آید. متأسفانه بسیاری از شرکت‌های تولیدی سیم و کابل در ایران نسبت به نحوه بسته‌بندی محصولات تولیدی بی‌توجه بوده و در انجام این مرحله کم‌کاری می‌کنند. چنانچه بسته‌بندی محصولات حساسی هم‌چون سیم و کابل با دقت و طبق اصول استاندارد انجام نشود، احتمال آسیب‌دیدگی این تجهیزات بالا می‌رود. شرکت سیم و کابل مغان الکتریک زرتاب بسته‌بندی محصولات خود را به صورت بی‌نقص، خاص و دست‌چین به انجام می‌رساند.

قیمت سیم و کابل مغان الکتریک زرتاب

یکی از عمده‌ترین سوالاتی که از سوی خریداران پرسیده می‌شود، در رابطه با قیمت سیم و کابل است. در ابتدا باید بدانید که تعیین قیمت سیم و کابل بر اساس فاکتورهای مختلفی هم‌چون مواد اولیه مصرفی، شیوه تولید، تکنولوژي‌های به کار رفته، اعتبار برند و… انجام می‌شود. طبیعتاً سیم و کابل‌هایی که کیفیت بالاتری دارند، قیمت آن‌ها نیز به همان میزان در مقایسه با تجهیزات بی‌کیفیت بیشتر خواهد بود. اما با این حال گروه تولیدی مغان الکتریک زرتاب همواره در تلاش است تا با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و ارائه محصولات مرغوب، قیمت مناسب و منطقی برای این تجهیزات تعریف کند.

سخن پایانی

شرکت سیم و کابل مغان الکتریک زرتاب یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در حوزه تولید سیم و کابل در ایران بوده که سهم بسیار زیادی از بازار داخلی سیم و کابل را به خود اختصاص داده است. محصولات ارائه شده توسط این شرکت از درجه کیفی بسیار زیادی برخوردار هستند؛ از این رو سیم و کابل‌های مغان الکتریک زرتاب مورد توجه عامه مردم قرار گرفته‌اند. به منظور خرید سیم و کابل مغان الکتریک زرتاب می‌توانید با بررسی مشخصات فنی و قیمت هر یک از محصولات از وب سایت تکه کابل اقدام به خرید نمائيد.

علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای دسترسی به لیست کامل کارخانجات سیم و کابل ایران و اطلاعات مربوط به آن‌ها، به لینک زیر مراجعه کنید تا از بین ده‌ها شرکت سیم و کابل، مجموعه مورد نظر خود را پیدا کنید.

کارخانجات سیم و کابل ایران، از گذشته تا کنون

452 بازدید
نویسنده این مقاله
تکه کابل
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط