محافظ کولر گازی فرازصنعت

محافظ کولر گازی فرازصنعت؛ معرفی شرکت و محصول

334 بازدید معرفی محصولات صنعت برق
آیا تابحال از محافظ کولر گازی فرازصنعت استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما بهترین محافظ برق کولر گازی چه ویژگی‌هایی دارد؟ کولر گازی از جمله لوازم برقی پر مصرف بوده که در فصول گرم سال در اکثر ساعات شبانه روز مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آن جایی که نوسانات برق می‌تواند سلامت این وسیله برقی را در خطر بیندازد، خرید یک محافظ برق مناسب توصیه می‌شود.

هر آنچه که باید پیرامون محافظ کولر گازی فرازصنعت بدانید!

محافظ کولر گازی فرازصنعت

در فصول گرم سال در پی افزایش دما و حرارت به ویژه در مناطق گرمسیر کشور، به منظور بهبود دمای ساختمان‌ها می‌توان از کولر استفاده کرد. از آن جایی که در این فصول سال میزان مصرف برق افزایش پیدا کرده و در پی آن نوسانات برق شدیدتر می‌شود، خوب است که برای وسایل برقی خود یک محافظ برق مناسب تهیه کنید تا بتوانید از آن‌ها در مقابل این نوسانات برقی محافظت نمایید. همان‌طور که می‌دانید،

کولر گازی یک وسیله برقی گران قیمت بوده که خرابی آن در اثر نوسان برق به هیچ وجه نمی‌تواند یک اتفاق خوشایند باشد! پس، توصیه می‌شود برای جلوگیری از چنین اتفاقی، اقدام به خرید محافظ کولر گازی فرازصنعت کنید. برای خرید محافظ برق کولر گازی بایستی به یک سری موارد توجه داشته باشید که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت:

مهم‌ترین نکات خرید محافظ کولر گازی فرازصنعت

از آن جایی که کولرهای گازی در مقایسه با سایر وسایل برقی مصرف انرژی بیش‌تری دارند، یک محافظ برق مخصوص برای آن‌ها تولید می‌شود. محافظ‌های برق کولر گازی دارای انواع مختلفی بوده و هر یک از آن‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارا هستند. اگر قصد شما خرید محافظ کولر گازی فرازصنعت بوده و در عین حال بین دو راهی بین این برند و یک برند دیگر مانده‌اید، بهتر است که با نکات خرید محافظ برق کولر گازی آشنا شوید:

توان خروجی

توان خروجی محافظ برق حاصل ضرب جریان ضرب در ولتاژ آن بوده و با استفاده از واحد وات بیان خواهد شد. به طور معمول یک محافظ برق معمولی توان خروجی 2500 الی 3000 وات را خواهد داشت؛ درواقع حداکثر توانی که محافظ برق مذکور قادر بوده به دستگاه‌های متصل به خود ارائه دهد، با مقدار درج شده بر روی محصول یکسان خواهد بود.

همان‌طور که گفتیم کولر گازی انرژی بیش‌تری مصرف کرده و به تبع برق بیش‌تری را نیاز دارد. از این رو، محافظ برق کولر گازی توان خروجی بیش‌تری داشته و در برخی از مدل‌های آن حتی به 6500 وات نیز می‌رسد. توصیه می‌شود در زمان خرید محافظ برق کولر گازی به میزان توان درج شده بر روی آن توجه داشته تا بتوانید محافظ برق متناسب با کولر خود را خریداری کنید.

زمان تأخیر

مورد بعدی که بایستی در زمان خرید محافظ کولر گازی فرازصنعت یا هر برند دیگری در نظر داشته باشید، زمان تأخیر برای محافظ است. به طور معمول، زمان تأخیر برای محافظ برق معمولی بین 1 الی 2 دقیقه بوده و برای محافظ برق کولر گازی، زمان تأخیر برابر با 4 الی 6 دقیقه خواهد بود. از آن جایی که در زمان اتصال برق فشار زیادی به شبکه وارد شده، احتمال قطعی و نوسانات برق افزایش یافته و وجود نوسانات و ولتاژ نامطلوب می‌تواند در راه‌اندازی و روشن شدن اولیه این دستگاه اختلال ایجاد کرده و سبب فرسودگی موتور کولر شود؛ نتیجتاً بهترین زمان تأخیر برای محافظ کولرهای گازی 4 تا 6 دقیقه خواهد بود.

کیفیت محافظ و گارانتی آن

از دیگر مواردی که بایستی در زمان خرید محافظ کولر گازی فرازصنعت و سایر محافظ‌های برق مد نظر داشته باشید، کیفیت بالا و داشتن گارانتی است. گاهی اوقات امکان دارد محافظ برقی که به تازگی خریداری کرده‌اید، عملکرد درستی نداشته یا این که کاملاً خراب باشد.

برای این که بتوانید از پرداخت هزینه مجدد برای خرید محافظ جلوگیری کنید، پیشنهاد می‌شود که در خریدِ اول خود به سراغ برند معرفی نظیر فراز صنعت بروید تا بتوانید محافظ کولر گازی فراز  صنعت را با گارانتی دریافت کنید. همچنین، توصیه می‌شود در زمان خرید محافظ برق کولر گازی به سرویس فروش و جنس بدنه محافظ نیز دقت داشته باشید؛ چرا که بدنة باکیفیت محافظ منجر به دوام بالای آن در بلندمدت خواهد شد.

ویژگی‌های محافظ کولر گازی فرازصنعت

محافظ کولر گازی فرازصنعت

شرکت فراز صنعت به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر ارائه‌دهنده محافظ کولر گازی، با در نظر داشتن مشخصات فنی و ویژگی‌های کولر گازی اقدام به طراحی محافظ کولر گازی فرازصنعت کرده که بتواند جوابگوی نیاز این وسیله برقی مهم در زمان نوسان برق باشد. این محصول نسبت به سایر برندهایی که در بازار موجود بوده کیفیت بالایی دارد.

چرا که این محصول ویژگی 15 هزار بار نمونه‌برداری از برق شهری در برابر نوسانات برق را داشته و حساسیت بالایی در این محافظ دیده می‌شود. اگر ولتاژ برق شهری بالا و پایین شود، این محافظ در کم‌تر از 2 الی 3 دهم ثانیه برق ورودی را قطع کرده و تا زمانی که ولتاژ به حالت عادی برنگردد، خروجی متصل به دستگاه‌های لوازم برقی قطع خواهد بود.

می‌توان گفت که محافظ کولر گازی فراز صنعت ویژگی متمایزی در مقایسه با سایر محافظ‌های برق کولر گازی دارد؛ چرا که با رله 40 آمپر و مغزی سرامیکی خود می‌تواند کولرهای گازی قدیمی که توان بالایی داشته را نیز پشتیبانی کرده و پاسخگوی آن‌ها نیز باشد. شایان ذکر است که این محصول به همراه 2 سال گارانتی بدون قید شرط و 5 سال خدمات فروش به بازار عرضه شده و پشتیبانی معتبری نیز دارد.

سخن پایانی

نوسان برق می‌تواند موجب آسیب‌ دیدن وسایل برقی شود؛ برای جلوگیری از آسیب دیدن تجهیزات برقی می‌توانیم از محافظ‌های برق استفاده کنیم. کولرهای گازی از جمله تجهیزاتی به حساب می‌آیند که مصرف برق بالایی داشته و برای آن‌ها محافظ‌های مخصوصی به بازار عرضه شده است.

محافظ کولر گازی فرازصنعت یکی از بهترین محافظ‌های مخصوص کولرهای گازی بوده و می‌تواند با قدرت بالا و کیفیت عالی که داشته از کولرهای گازی در برابر نوسانات برق حفاظت کند. شایان ذکر بوده که این محصول به همراه گارانتی به بازار عرضه شده و دارای خدمات پس از فروش نیز است. چنانچه تجربه استفاده از محافظ کولر گازی فراز صنعت را دارید، لطفاً در قسمت ارسال دیدگاه تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

334 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط