سیم و کابل لاک سیم

شرکت تولیدی و صنعتی لاک سیم

555 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

لاک سیم شرکتی تولیدی و صنعتی است که در زمینه تولید سیم لاکی از سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را آغاز نمود و همانطور که مشخص است شرکتی باتجربه محسوب می شود. در این مطلب قصد داریم به معرفی این شرکت بپردازیم، با ما همراه باشید.

محصولات شرکت سیم و کابل لاک سیم

بیش از ۴۰ سال تجربه سبب شد که شرکت لاک سیم بهترین اصول و فنون را فرا گرفته و در تولید محصولات خود به کار گیرد و نیاز های اساسی بازار را در نظر گیرد و هر روزه بر تعداد محصولات خود بیفزاید.

هم اکنون محصولات متنوعی توسط این مجموعه تولید می شود که برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • سیم های گرد لاکی
  • سیم های گرد مسی
  • سیم گرد آلومینیومی
  • سیم لاکی تخت مسی
  • سیم های تخت و گرد بدون لاک
  • سیم های لاکی خود چسب تخت و گرد
  • سیم قابل لحیم کاری
  • سیم هایی با درجات حرارتی مختلف
  • سیم مختص به کمپرسور برودتی

همانطور که از تولیدات این شرکت مشخص است، محصولاتی با متریال های مختلف تولید می شود که همه آن ها روند تولید متفاوت و منحصر به فردی دارند اما شرکت لاک سیم آن ها را با استفاده از بهترین مواد اولیه و تجهیزات تولید کرده و همه محصولات با کیفیت بالا در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می دهد همچنین به منظور جلب اعتماد و احترام به مشتریان همه تولیدات با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می شوند.

محصولات شرکت سیم و کابل لاک سیم

 

 

 

گواهینامه های شرکت سیم و کابل لاک سیم

مجموعه تولیدی لاک سیم با اثبات عملکرد عالی خود و تأمین نیاز متقاضیان با عرضه با کیفیت ترین محصولات توانسته است که افتخارات مهمی را در طی این سال ها کسب نماید و جزو شرکت های مهم کشور شود و در تلاش است تا با بهبود کیفیت محصولات گواهینامه های مهم تر و بیشتری را نیز کسب نماید.

برخی از مهم ترین گواهینامه های شرکت لاک سیم به شرح زیر است:

  • دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد بین المللی

Iso 45001: 2018

Iso9001: 2015

Iso1401: 2015

  • گواهینامه تأیید صلاحیت آزمایشگاه همکار در سال های ۱۳۹۴
  • پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران برای محصولات مختلف و غیره

آزمایشگاه شرکت تولیدی و صنعتی لاک سیم

شرکت تولیدی لاک سیم از بخش های مجزایی تشکیل شده است که یکی از بهترین این بخش ها که عملکردی عالی دارد قسمت آزمایشگاه شرکت بوده و همانطور که گفته شد به عنوان آزمایشگاه همکار انتخاب گردید. از طرفی دیگر این شرکت به دلیل توجه ویژه ای که به بهبود کیفیت محصولات خود دارد این بخش را مهم دانسته و رسیدگی زیادی به آن می شود.

در آزمایشگاه شرکت لاک سیم از بهترین تجهیزات و دستگاه های تست کیفیت استفاده می شود و متخصصانی باتجربه و ماهر در این زمینه مشغول فعالیت هستند تا همه محصولات تولیدی با کیفیت بالا تولید و عرضه شوند.

در این آزمایشگاه کیفیت هر محصول تولید شده با توجه به تجهیزات و دستگاه ها و روش های مناسب با آن مورد تست و آزمایش قرار می گیرد. برخی از تست های مهمی که در آزمایشگاه شرکت لاک سیم صورت می گیرد عبارتند از؛ آزمون های شیمیایی، حرارتی، الکتریکی، مکانیکی، مقاومت الکتریکی، انعطاف پذیری، لحیم پذیری و غیره است.

بنابراین باوجود آزمایشگاهی به این مجهزی می توان به کیفیت بالای محصولات شرکت تولیدی و صنعتی لاک سیم پی برد و با خیال راحت تجهیزات مورد نیاز خود را از این شرکت تهیه نمود.

اطلاعات تماس شرکت تولیدی لاک سیم

آدرس: تهران ، بخش مرکزی ، شهر تهران، محله امانیه ، کوچه اختران ، خیابان ناهید غربی ، پلاک 12 ، طبقه ششم ، واحد 8

وبسایت:

Lacsim.com

کد پستی:

1967773419

شماره تماس:

02122022066

555 بازدید
نویسنده این مقاله
ادمین آگهی 2
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط