شرکت ایراتل

شرکت سیم و کابل ایراتل

972 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران / نمایندگی فروش سیم و کابل / آموزش در صنعت برق

ایراتل شرکتی است که در زمینه تولید انواع سیم و کابل فعالیت دارد و  با استفاده از دانش و تکیه بر تکنولوژی روز دنیا انواع سیم و کابل مخابراتی را تولید می‌کند. این شرکت برای تولید محصولات خود از بهترین مواد اولیه استفاده کرده و کیفیت را اولویت تولیدات خود قرار داده است. در این مطلب همراه ما باشید تا با این شرکت بیشتر آشنا شویم.

تاریخچه شرکت سیم و کابل ایراتل

مجموعه تولیدی ایراتل در سال ۱۳۶۰ در شهر قم و در جهت خودکفایی و تولید انواع سیم و کابل‌ فعالیت خود را آغاز نموده و با سابقه درخشانی که طی سال‌های متمادی کسب کرده است، جزو شرکت‌‌های معروف و برتر ایران قرار گرفته است.

این شرکت فعالیت خود را در محیطی به مساحت ۲۲ هزار متر مربع آغاز نموده و با اجرای دو برنامه توسعه در سال‌های ۱۳۸۰ و ۱۳۹۵ هم اکنون بهترین و باکیفیت‌ترین سیم و کابل‌ها را تولید می‌کند. تجربه شرکت ایراتل و در نظر داشتن تکنولوژی و پیشرفت جهانی سبب شده‌ است که این شرکت در حوزه فعالیت خود جزو بهترین‌ها باشد و تنوع زیادی در تولید محصولات داشته باشد.

محصولات با کیفیت سیم و کابل ایراتل

حوزه فعالیت و محصولات شرکت ایراتل

مجموعه ایراتل از جمله شرکت‌های پیشگام در زمینه سیم و کابل است و با بیش از ۴۰ سال سابقه در این زمینه انواع سیم و کابل‌های مخابراتی و کواکسیال را تولید می‌کند. برخی از مهم‌ترین تجهیزاتی که در این کارخانه تولید می‌شوند عبارت‌اند از:

  • کابل‌های انعطاف پذیر با روکش پی وی سی
  • کابل‌های قدرت با روکش پی وی سی
  • کابل‌های کنترل انعطاف پذیر شیلد دار
  • کابل‌های انعطاف پذیر سبک با روکش پی وی سی
  • کابل‌های کنترل انعطاف پذیر بدون شیلد
  • کابل‌های نصب ثابت سبک با روکش پی وی سی
  • سیم‌های سخت هوایی
  • سیم‌های انعطاف پذیر
  • کابل‌های دارای‌هادی هم مرکز
  • کابل ابزار دقیق
  • کابل کواکسیال
  • کابل شبکه CAT 5e
  • کابل شبکه پچ کورد

کابل مخابراتی و غیره از جمله مهم‌ترین تولیدات این شرکت هستند که با استفاده از بروز ترین روش‌ها و پیشرفته‌ ترین دستگاه‌ها تولید شده و همچنین با در نظر داشتن نیاز متقاضیان و جلب نظر و اطمینان خاطر آن‌ها همه محصولات را با قیمت مناسب و همچنین گارانتی و خدمات پس ‌از فروش عرضه می‌کند.

افتخارات شرکت سیم و کابل ایراتل

شرکت ایراتل در طول سالیان طولانی تلاش و همت مفتخر به دریافت گواهینامه‌ها، لوح تقدیرها و تندیس‌های مهم است برای مثال تأییدیه اداره برق استان و علامت استاندارد ملی از جمله مهم‌ترین افتخارات این شرکت هستند و به همین دلیل شرکت‌های مخابراتی استان‌های مختلفی ماننده مازندران، کردستان، قزوین و غیره، تولید تجهیزات مورد نیاز خود را به این مجموعه سپرده اند.

ایراتل

دو هدف بزرگ شرکت ایراتل

شرکت ایراتل اهداف زیادی را در نظر دارد و برای رسیدن به اهداف خود مدیریتی صحیح و برنامه ریزی مناسبی را انجام می دهد و هر روزه نیز گام‌های مهمی را در این زمینه برداشته و به دستیابی به اهداف خود نزدیک تر می شود.

اما دو مورد از بزرگ ترین اهدافی که این شرکت بر آن‌ها تمرکز زیادی دارند این است که ابتدا با تولید و عرضه محصولاتی با کیفیت بالا و عرضه آن‌ها با قیمت مناسب بتواند پاسخگوی نیاز متقاضیان و بازار داخلی کشور باشد و وابستگی به کشورهای دیگر وجود نداشته باشد و دوم با افزایش ظرفیت و سطح کیفی محصولات خود به بازار کشورهای خارجی مانند بازار کشورهای همسایه نیز صادر کند که برای رسیدن به این اهداف تمام سعی و تلاش خود را به کار می گیرد.

نمایندگی شرکت ایراتل

مجموعه تولیدی ایراتل در نظر دارد تا با در اختیار قرار دادن مجوزها و امکانات لازم به مجموعه‌های شایسته و دارای سابقه درخشان در زمینه فروش سیم و کابل، امکان نمایندگی انحصاری یا عاملیت فروش آن‌ها را فراهم کند.

مجموعه‌های مختلفی در سراسر کشور نمایندگی این شرکت را بر عهده دارند اما شهر‌هایی که فاقد نمایندگی هستند نیز می توانند برای همکاری اعلام آمادگی کنند و با پشتیبانی شرکت ایراتل به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنند.

راه‌های ارتباطی با شرکت ایراتل

شماره تماس:

88711312- 021

88712522- 021

آدرس سایت:www.iratelcable.com

ایمیل:

 sales@iratelcable.com

 marketing@iratelcable.com

آدرس: تهران-خیابان استاد مطهری- روبروی خیابان سنایی- پلاک 271- واحد 201

972 بازدید
نویسنده این مقاله
ادمین آگهی 2
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط