معرفی شرکت سیم و کابل کمان

سیم و کابل کمان پیشرو در تأمین نیاز‌های صنایع کشور

860 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

صنایع تولید سیم و کابل کمان با نهایت تمرکز بر سه اصل توسعه استانداردهای کشوری و جهانی، گسترش سطح تنوع محصولات و جلب رضایت مشتریان وارد صنعت تولید سیم و کابل شد. این خط مشی مدیریتی در تمامی‌ مسیر پیشرفت این مجموعه قابل ردیابی است و توجه ویژه به این اصول را می‌توان در تمامی ‌تصمیمات مدیریت این واحد صنعتی مشاهده نمود. به عنوان مثال مجموعه صنعتی کمان پس از آغاز به کار، واحد تولیدی خود را با پیشرفته‌ترین ماشین آلات مجهز نمود و پس از آن، پیاده‌سازی اصول استانداردهای ملی و بین المللی را آغاز کرد. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی کامل شرکت سیم و کابل کمان و محصولات این شرکت بپردازیم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تنوع محصولات سیم و کابل کمان

تاریخچه و معرفی بیشتر شرکت سیم و کابل کمان

امروزه، پس از گذشت بیش از سه دهه از شروع فعالیت این شرکت، نام سیم و کابل کمان یکی از نام‌های قابل مشاهده در اغلب وندور لیست‌های شرکت تولید، توزیع و انتقال نیروی برق (توانیر)، صنایع نفتی، شرکت‌های توزیع برق استان‌های کشور و مدیریت‌های برق منطقه‌ای است. این موفقیت‌ها بدون توجه به اصل‌های کیفیت کالا و رضایتمندی مشتریان قابل دستیابی نیست. مجموعه اصول مدیریتی که شرکت سیم و کابل کمان را به جایگاه امروزی رساند، هرگز متوقف نشده و همچنان سرلوحه مدیریت این مجموعه برای دستیابی به بازار‌های بزرگتر منطقه‌ای و خارجی است.

شرکت سیم و کابل کمان نزدیک به سه دهه پیش فعالیت خود را آغاز کرد. در ابتدای فعالیت این واحد تولیدی زمینی به مساحت 40 هزار متر مربع در محل شهرک‌های صنعتی شماره یک زنجان به این امر اختصاص داده شد. پس از احداث واحد‌های تولیدی، کلیه سالن‌ها با جدیدترین ماشین آلات روز تجهیز شده و از همان ابتدا کارشناسان و نیروی متخصص به کار گرفته شدند تا نتایج مطلوب حاصل شود. به همین دلیل فرایند اخذ مجوز‌های مرتبط با تولید سیم و کابل کمان و همچنین تأییدیه‌های استفاده از علامت‌های استاندارد در کمتر از سه سال طی شد. پس از کسب تأییدیه‌ها کیفیت از موسسات ناظر، سیم و کابل کمان توانست به کمک بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته و دانش فنی بالای پرسنل، توان تولیدی خود را تا سقف 15 هزار تن در سال افزایش دهد. این موضوع سبب تثبیت جایگاه تجاری برند کمان در بازار سیم و کابل کشور شد.

استفاده از متریال اولیه مرغوب

امروزه سیم و کابل کمان به عنوان یکی از خوشنام‌ترین مجموعه‌های صنعتی فعال در حوزه کالای برق شناخته می‌شود و این اعتبار خوب را مدیون سیاست‌های جلب رضایت مشتریان است. توجه به خواسته‌های مشتریان، نیاز‌های بازار صنایع و همچنین اصول کیفیت و ایمنی سبب شد تا مجموعه صنعتی کمان در همان سال‌های نخست فعالیت، موفق به دریافت گواهینامه تأیید مدیریت کیفیت ISO9001:2008 و تأییدیه استاندارد اتحادیه اروپا CE-2015 شود. مدیران این مجموعه به درستی دریافتند که برای توسعه بازار در سطح منطقه و سایر کشور‌های خارجی نیاز است تا اصول استاندارد بین المللی در ساختار این واحد صنعتی پیاده سازی شود. در نتیجه اجرای مقدمات آن در دستور کار قرار گرفت؛ نتیجتاً شرکت کمان توانست انواع استانداردهای ملی نظیر 1926، 1-3569، ISIRI 607 و همچنین استاندارد‌های بین المللی IEC ،BS ،VDE و غیره را دریافت نماید. بدین ترتیب مقدمات حضور در بازار‌های خارجی برای این مجموعه فراهم شد.

یکی از ویژگی‌های مثبت در مجموعه صنعتی سیم و کابل کمان این است که علاوه بر نیاز‌های بازار‌های داخلی و خارجی، از توجه به صنایع بزرگ و کوچک غافل نمی‌شود. بر همین اساس، آن‌ها موارد مطابق با خواسته‌های صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، پروژه‌های ساختمانی، ادارات برق منطقه‌ای و مخابرات و همچنین مکان‌های عمومی‌ از جمله شهرداری‌ها و غیره را در ساختار مجموعه خود نهادینه کردند. از همین رو بسیاری از صنایع مذکور، سیم و کابل کمان را در لیست تأمین کنندگان مورد اعتماد خود قرار دادند.

معرفی محصولات شرکت سیم و کابل کمان

لیست محصولات شرکت سیم و کابل کمان

تکنولوژی‌ها یا نحوه ساخت

در محصولات سیم و کابل کمان، جنس‌ هادی از متریال‌های مس ساده یا مس آنیل شده با اندود، آلومینیوم و همچنین آلیاژ‌های فولاد است که برای عایق نمودن آن‌ها از ترکیبات پلیمری PVC، پلی اتیلن، پلی پروپیلن و غیره بسته به نوع کاربری استفاده می‌شود. جنس مهار در کابل‌های دوبل نیز از نوع مفتول گالوانیزه است که با عایق PE پوشش داده شده است.

بهره گیری از تکنولوژی بالای ساخت سیم و کابل کمان

افتخارات

  • پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری کابل قابل انعطاف
  • پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری کابل قدرت
  • پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری کابل جوشکاری
  • پروانه کاربرد علامت گواهی استاندارد کابل بالابر
  • پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری سیم قابل انعطاف
  • پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری کابل غیر قابل انعطاف
  • گواهی واحد نمونه کیفی در استان زنجان
  • گواهینامه تأیید مدیریت کیفیت ISO9001:2008
  • گواهینامه استاندارد اتحادیه اروپا CE-2015
  • وندور لیست توانیر 1
  • وندورلیست توانیر 2
  • تائیدیه شرکت توانیر کابل 3*95+50
  • تائیدیه شرکت توانیر کابل 3*240+120
  • تائیدیه شرکت توانیر کابل 4*16
  • تائیدیه شرکت‌های توزیع برق یزد، همدان، توزیع برق نواحی تهران، گیلان، قم، قزوین، فارس، غرب مازندران، سمنان، تهران بزرگ، اهواز، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی
  • تأییدیه شرکت نفت مناطق مرکزی
  • تأییدیه شرکت‌های نفت خیز منطقه جنوب

آدرس و شماره تلفن

دفتر فروش تهران:

استان تهران، تهران، لاله زار جنوبی، پاساژ ایران، طبقه همکف، پلاک 331

تلفن تماس: 33111816  –   33991055

دفتر فروش رشت:

استان گیلان، رشت، خیابان تختی، نبش پاساژ تختی، پلاک 49

تلفن تماس:   01333260197   –   01333262511

علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای دسترسی به لیست کامل کارخانجات سیم و کابل ایران و اطلاعات مربوط به آن‌ها، به لینک زیر مراجعه کنید تا از بین ده‌ها شرکت سیم و کابل، مجموعه مورد نظر خود را پیدا کنید.

کارخانجات سیم و کابل ایران، از گذشته تا کنون

860 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط