سیم و کابل هادی نور

سیم و کابل‌ هادی نور، دارای بیش از 25 سال فعالیت در حوزه تولید سیم و کابل کشور

697 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

بیش از ۲۵ سال است که سیم و کابل هادی نور به عنوان یکی از برند‌های درجه یک در بازار صنایع سیم و کابل شناخته می‌شود. عملکرد این مجموعه همواره مطابق با استاندارد‌های ملی و بین المللی بوده است؛ لذا از همان ابتدا جایگاه خود را به عنوان یکی از تأمین کننده‌های پیشرو در صنایع وابسته به سیم، کابل و انواع هادی‌ها تثبیت نمود. دامنه تنوع محصولات سیم و کابل‌ هادی نور بسیار متنوع است و طیف وسیعی از نیاز‌های بازار را در بر می‌گیرد. کلیه محصولات نیز مطابق با استاندارد‌های روز آزمایشگاه‌های وابسته به شرکت توانیر، موسسه تحقیقات صنعتی و استاندارد ملی ایران و همچنین موسسات بین المللی نظارت کننده تولید و عرضه می‌شود. علاوه بر سیم‌ها و کابل‌های عرضه شده توسط مجموعه صنعتی‌هادی نور، مشتریان می‌توانند با ارائه نمونه سیم یا کابل، ویژگی‌های فنی و یا کد استاندارد کالای مورد نظر، سفارشات ویژه خود را به این واحد تولیدی واگذار نمایند. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی شرکت سیم و کابل هادی نور بپردازیم. با ما همراه باشید.

تاریخچه و معرفی بیشتر شرکت سیم و کابل هادی نور

این مجموعه صنعتی در سال ۱۳۷۵ با اختصاص دادن یک واحد تولیدی به متراژ دو هزار متر مربع در اصفهان فعالیت‌های تولیدی خود را آغاز کرد. شرکت سیم و کابل ‌هادی نور در ابتدا تمرکز خود را معطوف به تولید انواع سیم و کابل افشان فشار ضعیف تا یک کیلو ولت نمود. اما تنها پس از مدت کوتاهی مدیران این مجموعه طرح‌های توسعه برند ‌هادی نور را اجرایی نمودند. در گام نخست بهترین تجهیزات تولید سیم و کابل و لوازم آزمایشگاهی مربوط به کنترل کیفیت در محیط کارخانه به فاز عملیاتی رسید. تا پیش از این انواع سیم‌ها و کابل‌ها به صورت کارگاهی و با تکیه به تجربه نیروی کار تولید می‌شد. اما استفاده از خدمات ماشین آلات تولید حرفه‌ای و بهره‌گیری از دانش کارشناسان متخصص، تفاوت چشمگیری را در سطح کیفی محصولات به وجود آورد.

بهره گیری از ماشین الات پیشرفته در تولید سیم و کابل

در سال ۱۳۸۵ و با آغاز دهه دوم فعالیت‌های تولیدی سیم و کابل ‌هادی نور، راه اندازی یک واحد تولیدی به مساحت سه هزار متر مربع در دستور کار قرار گرفت. هم زمان با این اقدام در سال ۱۳۸۶ خطوط تولید کابل‌های شبکه و کواکسیال به بهره برداری رسید. پنج سال بعد در ادامه حرکت به سوی افزایش توان تولیدی، فضای کارخانه به شهرک صنعتی محمود آباد منتقل شد که طی این عملیات پنج واحد تولیدی دیگر، مجموعا به مساحت ۴۵۰۰ متر مربع به ساختار کارخانه اضافه گردید. مجموع این اقدامات سبب شد تا سیم و کابل‌ هادی نور در سال ۱۳۹۴ به توان تولیدی هزار تن در ماه دست پیدا کند که این مقدار در نوع خود جالب توجه است.

کیفیت بالا، تنوع زیاد و قیمت گذاری مناسب مجموعه عواملی است که سبب خوشنامی‌ سیم و کابل ‌هادی نور و استقبال مشتریان از آن شده است. کلیه محصولات این مجموعه دارای تأییدیه‌های ایمنی و کیفیت هستند که از طریق موسسه‌های مربوطه قابل پیگیری می‌باشد. علاوه بر این بسیاری از شرکت‌های معتبر و فعال در پروژه‌های صنعتی و عمرانی کشور، سیم و کابل ‌هادی نور را در وندور لیست خود قرار داده‌اند. این عوامل سبب شده است تا برخی از افراد سودجو از خوشنامی ‌و سابقه درخشان سیم و کابل‌ هادی نور سوء استفاده کنند و سیم و کابل‌های تقلبی و بی‌کیفیت را با برندی مشابه وارد بازار نمایند. البته با پیگیری‌های به عمل آمده بسیاری از این اقلام بی‌کیفیت از سطح بازار جمع آوری شده‌اند.

سیم و کابل‌های‌ هادی نور البرز، هادی نور خراسان،‌ هادی نور پارسیان، زر سیم‌ هادی نور گستران،‌ هادی سیم خراسان،‌ هادی طلایی، ‌هادی نور ایران،‌ هادی نور سپاهان، البرز افشان، نوین خراسان و ‌هادی برق خراسان همگی از نمونه‌های غیر اصل هستند که پس از ساخته شدن در کارگاه‌های زیر زمینی و غیر استاندارد وارد بازار می‌شوند. شما می‌توانید برای اطمینان از خرید سیم و کابل ‌هادی نور با کیفیت و اصل، در هنگام مراجعه به مراکز فروش، از واحد عرضه کننده تأییدیه‌های لازم را درخواست نمایید و یا  کد ده رقمی ‌روی محصولات را به سامانه پیامکی اداره استاندارد (10001517) ارسال نمایید. بدین ترتیب مشخصات، اطلاعات، گواهینامه‌های تأیید و تاریخ انقضای محصولات برای شما ارسال خواهد شد.

کیفیت بالای محصولات

معرفی محصولات شرکت سیم و کابل هادی 

محصولات سیم و کابل هادی نور

تکنولوژی‌ها یا نحوه ساخت

انواع سیم‌ها

  • ولتاژ نامی: 300/500 ولت، 450/750 ولت
  • هادی: مس آنیل شده
  • عایق: پی وی سی نوع C

انواع کابل‌ها

  • ولتاژ نامی: 300/500 ولت، 450/750 ولت
  • هادی: مس آنیل شده
  • عایق: پی وی سی نوع D
  • روکش: پی وی سی نوع ST5

کابل کواکسیال

  • رسانای داخلی از جنس مس که پس از عایق شدن توسط یک لایه مس یا آلومینیوم بافته شده در بر گرفته می‌شود.
  • دارای آمپدانس 50 و 75 اهم
  • قابل اتصال به کانکتور کانکتور BNC در دو نوع 50 و 75 اهم
  • جنس عایق از آمیزه PVC

استفاده از متریال اولیه مرغوب

افتخارات شرکت سیم و کابل هادی نور

  • پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری انواع سیم‌ها با عایق PVC و ولتاژ 450/750
  • پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری انواع کابل اتصالات محرک با عایق PVC و ولتاژ 450/750
  • پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری انواع کابل‌ها و بند‌های قابل انعطاف با عایق PVC و ولتاژ 450/750
  • گواهینامه مدیریت کیفیت ISO9001:2015
  • گواهینامه استانداردهای مدیریت زیست محیطی ISO14001:2015
  • گواهینامه استاندارد ایمنی و سلامت ISO 45001:2018
  • گواهینامه تأیید کنترل کیفی محصولات M.S
  • گواهینامه تأیید استاندارد اتحادیه اروپا CE

آدرس و شماره تلفن سیم و کابل هادی نور

آدرس دفتر مرکزی و کارخانه

اصفهان، شهرک صنعتی محمودآباد، خیابان 26، فرعی دوم سمت چپ، شرکت کابل‌ هادی نور گستر (کدپستی:8161196666)

کانال تلگرام

hadinoor@

تلفن

33809091- 031  (2 خط)

فکس

33809091- 031 (داخلی 4)

ایمیل

info@hadinoor.ir

سامانه پیامکی

300071973

لیست نمایندگی های شرکت هادی نور گستر در کل ایران

علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای دسترسی به لیست کامل کارخانجات سیم و کابل ایران و اطلاعات مربوط به آن‌ها، به لینک زیر مراجعه کنید تا از بین ده‌ها شرکت سیم و کابل، مجموعه مورد نظر خود را پیدا کنید.

کارخانجات سیم و کابل ایران از گذشته تا کنون

697 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط