معرفی شرکت سیم و کابل ابوالفضل

سیم و کابل ابوالفضل کاشان متعهد به نوآوری در عرصه تولید سیم و کابل

1106 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

پیشرفت در بازار تولید و عرضه محصولات سیم و کابل، نیازمند مدیریت یکپارچه، انتخاب مواد اولیه مرغوب، به کارگیری سیستم تولید پیشرفته، نیروی کار تخصصی و همچنین خدمات رسانی مطلوب به افراد متقاضی است. اصولی که گروه تولیدی سیم و کابل ابوالفضل کاشان در برقراری ارتباط بین آن‌ها‌ موفق عمل کرده‌اند. این واحد تولیدی با به خدمت گرفتن رویکرد‌ها‌ی نوآورانه سعی نموده است تا طیف گسترده‌ای از نیاز‌ها‌ی بازار کالا و لوازم برقی را تأمین نماید. از این رو توان تولیدی مجموعه به صورت سالانه روند صعودی را تجربه می‌کند. این رویکرد‌ها‌ی نوآورانه به طور مستقیم روی حفظ و ارتقای کیفیت محصولات، قیمت گذاری مناسب و تحویل فوری سفارشات اثر گذار است. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی شرکت سیم و کابل ابوالفضل کاشان بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

تاریخچه و معرفی بیشتر شرکت سیم و کابل ابوالفضل کاشان

این مجموعه صنعتی سابقه حضور طولانی مدتی در عرصه سیم و کابل کشور ندارد اما از خدمات افرادی با تفکر فنی و متعهد به اصول ایمنی و کیفیت بهره می‌برد. آن‌ها‌ به طور مستمر با مشتریان خود در ارتباط هستند و برای حل چالش‌ها‌ی بازار بر داده‌ها‌ی جمع آوری شده از مشتریان تمرکز می‌کنند. گروه تولیدی سیم و کابل ابوالفضل کاشان چشم انداز‌ها‌ی بلند مدتی را در راستای پیشرفت و توسعه خطوط تولید برای خود متصور شده است. در حال حاضر شمار اقلام تولید شده در این مجموعه از 25 عدد می‌گذرد اما در آینده نزدیک قطعاً شاهد تنوع بیشتر محصولات تولید شده در این واحد تولیدی خواهیم بود.

استفاده از مواد اولیه مرغوب برای تولید سیم و کابل

شرکت سیم و کابل ابوالفضل کاشان با تکیه بر سه رکن دانش، ارتقای کیفیت و تسهیل خدمات رسانی تأسیس شد. این مجموعه یک واحد صنعتی با سرمایه خصوصی است که در مدت کوتاه حضور خود در بازار کشور توانسته جایگاه شایسته‌ای را برای خود فراهم کند. در حال حاضر محصولات این گروه تولیدی مشتمل بر هشت گروه عمده می‌شود:

  • انواع سیم‌ها‌ی رسانا
  • کابل‌ها‌ی شبکه و تلفن
  • کابل‌ها‌ی هوایی
  • کابل لاستیکی (نایلونی)
  • سیم ارت مفتولی
  • کابل جوش
  • کابل آلومینیوم
  • کابل افشان

تمامی ‌این محصولات توانسته‌اند آزمون‌ها‌ی ارزیابی برای دریافت تأییدیه موسسه تحقیقات صنعتی و استاندارد ایران را طی کنند. علاوه بر این آزمایشگاه‌ها‌ی همکار نیز کیفیت سیم و کابل ابوالفضل کاشان را تأیید نموده‌اند.

با توجه به دسترسی مناسب به تأمین کنندگان برتر مواد اولیه مس و آلومینیوم، محصولات نام برده شده با قیمت‌ها‌ی مقرون به صرفه در اختیار صنایع بزرگ و کوچک و همچنین مصرف کننده‌ها‌ی خرد قرار می‌گیرد. این شیوه قیمت‌گذاری به همراه خدمات رسانی به موقع توانسته است پایگاه مناسبی از مشتریان داخلی را برای سیم و کابل ابوالفضل کاشان فراهم کند. اتفاقی که باعث شده است تا مدیران این واحد صنعتی نیم نگاهی هم به بازار کشور‌ها‌ی همسایه و منطقه داشته باشند.

 

در حال حاضر مجموعه سیم و کابل ابوالفضل کاشان تلاش‌ها‌ی مستمر و سیستماتیک خود را روی دستیابی به استاندارد‌ها‌ی بالای کیفیت و دریافت گواهینامه‌ها‌ی جهانی متمرکز ساخته است. تأییدیه‌ها‌ی بین المللی از شرکت‌ها‌ و آزمایشگاه‌ها‌ی معتبر می‌تواند زمینه‌ها‌ی حضور این واحد تولیدی را در بازار‌ها‌ی برون مرزی نیز فراهم نماید. پروسه دریافت این تأییدیه‌ها‌ نیازمند پیاده سازی اصول مدیریتی یکپارچه و به کارگیری تجهیزات پیشرفته در خط تولید و همچنین واحد تست و ارزیابی است؛ روندی که سیم و کابل ابوالفضل کاشان با جدیت هرچه بیشتر آن را دنبال می‌کند.

تولید انواع کابل و سیم با کاربری های متفاوت

این واحد صنعتی از طریق توسعه پایدار محصولات جدید، سرمایه گذاری قوی در تجهیزات و همچنین استخدام افراد برجسته، به عنوان یک رقیب جدی برای واحد‌ها‌ی صنعتی تولید کننده کالای‌های برقی به شمار می‌رود. این گروه تولیدی به سرعت در حال گسترش بازار‌ها‌ی خود است، روندی که انتظار می‌رود پس از دریافت گواهینامه‌ها‌ی ایمنی، مدیریت و کیفیت سرعت بیشتری پیدا کند.

 

معرفی محصولات شرکت سیم و کابل ابوالفضل کاشان

محصولات شرکت سیم و کابل ابوالفضل

محصولات شرکت

 

تکنولوژی‌ها و نحوه ساخت

در محصولات سیم و کابل ابوالفضل کاشان از متریال‌ها‌ی مس خالص، مس آنیل شده، آلومینیوم و مفتول گالوانیزه به عنوان‌ها‌دی استفاده می‌شود. مس و آلومینیوم را می‌توان به صورت مفتول، رشته‌ای ساده، رشته‌ای تابیده و یا بافته شده در ساختار سیم‌ها‌ و کابل‌ها‌ی این برند مشاهده نمود. جنس مواد عایق و غلاف‌ها‌ نیز از آمیزه PVC، پلی اتیلن و یا نوار پلي استر آلومينيوم تشکیل شده است. در کابل‌ها‌ی هوایی، مهار استفاده شده برای تقویت کابل‌ها‌ از نوع مفتول گالوانیزه می‌باشد.

بهره گیری از تکنولوژی مدرن برای ساخت سیم و کابل

افتخارات شرکت سیم و کابل ابوالفضل کاشان

  • دریافت گواهینامه تأیید عملکرد از موسسه تحقیقات صنعتی و استاندارد ملی ایران
  • دارای تأییدیه آزمایشگاه‌ها‌ی همکار
  • ورود به وندورلیست برخی از صنایع بزرگ کشور

آدرس و شماره تلفن

شماره‌ها‌ی تماس

دفتر مرکزی: 02133986795

تلفن همراه : 09122750481

نشانی دفتر مرکزی

تهران، لاله زار جنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه منفی یک، پلاک 4

شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنج شنبه 9 الی 14 آماده

علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای دسترسی به لیست کامل کارخانجات سیم و کابل ایران و اطلاعات مربوط به آن‌ها، به لینک زیر مراجعه کنید تا از بین صدها شرکت سیم و کابل، مجموعه مورد نظر خود را پیدا کنید.

کارخانجات سیم و کابل ایران، از گذشته تا کنون

1106 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط