معرفی شرکت سیم و کابل البرز ابهر

سیم و کابل البرز ابهر دارای چشم اندازی بلند برای گسترش بازار در آینده نزدیک

881 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

در شرایطی که بسیاری از تولیدکنندگان کالای الکتریکی درگیر مناسبات رقابتی امروز هستند، گروه تولیدی سیم و کابل البرز ابهر با مدیریتی هوشمندانه چشم انداز خود را برای 5 سال آینده مشخص نموده است. این اتفاق بدون اتکاء به توان تولیدی مجموعه و همچنین پشتوانه دانش فنی پرسنل میسر نمی‌شود. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی شرکت سیم و کابل البرز ابهر بپردازیم که در شرایط رقابتی بازار امروز توانسته است مسیر آینده خود را به خوبی تعیین کرده و از توانایی‌های بالای خود خبر دهد.

تاریخچه و معرفی بیشتر شرکت سیم و کابل البرز ابهر

مدیران این مجموعه در نظر دارند طی پنج سال آینده در جهت تحقق مجموعه اهداف خود که شامل توسعه و تنوع تولیدات، ارتقای سطح کیفی محصولات و همچنین بهبود دانش فنی پرسنل می‌شوند، تلاش کنند. به همین منظور ایجاد قابلیت طراحی و ساخت انواع کابل افشان و مفتول تا سطح مقطع ۱۲۰+ ۲۴۰ * ۳، کابل‌های قدرت با عایق XLPE و همچنین کابل‌های ابزار دقیق شیلددار در دستور کار واحد تولیدی قرار گرفت. علاوه بر این موارد، پیاده‌سازی اصول استاندارد IEC 17025 و اخذ استانداردهای ۲-۳۵۶۹، ۵۲-۶۰۷ نیز در لیست اهداف گروه تولیدی سیم و کابل البرز ابهر قرار دارد.

استفاده از تجهیزات پیشرفته تولید سیم و کابل

شرکت سیم و کابل البرز ابهر فعالیت خود را در سال 1385 با احداث واحد تولیدی به مساحت 1500 متر مربع در یک قطعه زمین 8 هزار متری آغاز نمود. این مجموعه صنعتی از همان ابتدا تلاش کرد با به خدمت گرفتن نیروی کار متخصص و خریداری ماشین آلات تولید پیشرفته، فعالیت صنعتی خود را اصولی و مطابق با استاندارد‌های رایج شروع نماید. گروه تولیدی سیم و کابل البرز ابهر پس از صدور پروانه بهره‌برداری تولید انواع سیم و کابل برق در شهریور ماه 1386 و همچنین دریافت تأییدیه‌های استاندارد سیم و کابل افشان، با نهایت توان حضور خود را در بازار صنایع کالای الکتریک اعلام کرد.

در ابتدا تسلط بر بازار داخلی و جلب رضایت مشتریان در دستور کار مدیران این مجموعه تولیدی قرار گرفت؛ اما پس از مدتی با رشد و توسعه توان تولیدی سیم و کابل البرز ابهر، فرایند صادرات به کشورهای عراق، افغانستان و ارمنستان آغاز شد. این روند تا پایان سال 1390 ادامه داشت. در این زمان حضور پر رنگ برند البرز ابهر در بخش بزرگی از بازار 21 استان کشور، کشور‌های همسایه و همچنین پروژه‌های صنعتی شرکت‌های تراکتور سازی ایران، ذوب آهن اصفهان، ملزومات برق ایران و همچنین پروژه‌های عمرانی و شهرسازی به وضوح قابل مشاهده بود. مجموعه کارخانجات سیم و کابل البرز ابهر در فاز دوم توسعه خود، خط تولید کابل‌های زمینی را راه‌اندازی کرد و اندکی پس از آن مجوز‌های لازم برای تولید کابل قدرت ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ ولت را دریافت نمود. کلیه محصولات این شرکت خوشنام دارای نشان استاندارد ملی ایران و تأییدیه کیفیت از موسسات تحقیقاتی بین المللی هستند.

کیفیت بالای محصولات تولیدی

معرفی محصولات شرکت سیم و کابل البرز ابهر 

محصولات قابل انعطاف

محصولات غیر قابل انعطاف

تکنولوژی‌ها یا نحوه ساخت

در محصولات سیم و کابل البرز ابهر، جنس ‌هادی از متریال‌های مس ساده یا مس آنیل شده با اندود در کلاس‌های مفتولی، نیمه افشان، افشان و همچنین ‌هادی آلومینیوم و آلیاژ‌های فولاد است. برای عایق نمودن این هادیها نیز از ترکیبات پلیمری PVC، پلی اتیلن، پلی پروپیلن و غیره بسته به نوع کاربری استفاده می‌شود. جنس مهار در کابل‌های هوایی و زمینی نیز از نوع مفتول گالوانیزه است که با عایق PE پوشش داده می‌شود.

تنوع بالای محصولات سیم و کابل البرز ابهر

افتخارات

  • تاییدیه توانیر و پژوهشکده نیرو برای کابل‌های ۶/۰ تا ۱ کیلو ولت مسی و آلومینیومی‌ تا سطح مقطع ۲۵+۵۰*۳
  • استاندارد ISO9001-2008 از GAS انگلستان
  • استاندارد ISO14001-2004 از GAS انگستان
  • تقدیر نامه از استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان
  • گواهی نامه R&D از سازمان صنعت معدن و تجارت
  • استاندارد ملی ۱-۳۵۶۹ برای کابل‌های ۶/۰ تا ۱ کیلوولت با‌ هادی مسی و آلومینیومی
  • استاندارد ملی ۴-۶۰۷ برای کابل‌های غیر قابل انعطاف زمینی (تک مفتول و استرند شده) با ولتاژ ۷۵۰/۴۵۰ ولت
  • استاندارد ملی ۵-۶۰۷ برای کابل‌های قابل انعطاف ( افشان ) با ولتاژ ۷۵۰/۴۵۰ و ۵۰۰/۳۰۰ ولت
  • استاندارد ملی ۷۱-۶۰۷ برای کابل‌ها بالابر با ولتاژ ۷۵۰/۴۵۰ ولت
  • استاندارد ملی ۳-۶۰۷ برای سیم‌های افشان و مفتول با ولتاژ ۷۵۰/۴۵۰ و ۵۰۰/۳۰۰ ولت
  • استاندارد ملی ۱۹۲۶

آدرس و شماره تلفن

آدرس شرکت : ایران، زنجان، ابهر، کیلومتر ۱۵ جاده زنجان، شهرک صنعتی هیدج، خیابان صنعت ۶

کد پستی: ۴۵۷۳۱-۳۸۷۹۴

شماره تلفن شرکت : ۹۸۲۴۳۵۷۵۱۷۵۰+ و ۹۸۲۴۳۵۷۵۱۷۵۱+

واحد بازرگانی : ۰۹۱۹۹۸۰۱۶۸۰ و ۰۹۱۹۹۸۰۱۶۹۰

فکس : ۹۸۲۴۳۵۷۵۴۲۸۲+

آدرس ایمیل کارخانه : alborz1750@gmail.com

نام سایت : www.alborzabhar.com

علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای دسترسی به لیست کامل کارخانجات سیم و کابل ایران و اطلاعات مربوط به آن‌ها، به لینک زیر مراجعه کنید تا از بین ده‌ها شرکت سیم و کابل، مجموعه مورد نظر خود را پیدا کنید.

کارخانجات سیم و کابل ایران، از گذشته تا کنون

881 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط