سیم و کابل پژواک همدان

سیم و کابل پژواک همدان

1113 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

سیم و کابل پژواک همدان یکی از سه برند معتبر شركت صنايع سيم و كابل البرز پژواک است که علی رغم محدودیت تنوع محصولات توانسته است با ارائه کیفیت بالا مشتریان را به سمت این برند جذب نماید. کلیه محصولات برند پژواک همدان در محل کارخانجات البرز پژواک تولید می‌شوند و در آزمایشگاه همین مجموعه مورد تست و ارزیابی قرار می‌گیرند. با توجه به این که آزمایشگاه تخصصی البرز پژواک یکی از مجهز‌ترین آزمایشگاه‌های کشور است، بنابراین می‌توان انتظار داشت که سیم و کابل پژواک همدان نیز دارای کیفیت مرغوب و قابل اطمینانی باشد.

تاریخچه و معرفی بیشتر سیم و کابل پژواک همدان

شرکت البرز پژواک تولید کننده سیم و کابل پژواک همدان به طور رسمی‌ فعالیت خود را از سال 1361 در استان همدان آغاز نمود. در ابتدای فعالیت، زمینی به ابعاد سه هزار متر مربع به این واحد تولیدی اختصاص داده شد. این واحد صنعتی در سال‌های نخست به صورت تخصصی روی تولید سیم و کابل افشان فشار ضعیف تا یک کیلو ولت تمرکز کرد تا با توجه به نیاز‌های بازار به این اقلام پر مصرف بتواند فاصله خود با رقبا را کاهش دهد.

در فاز دوم توسعه این واحد صنعتی، 3800 متر مربع زیرساخت تولیدی به مجموعه البرز پژواک اضافه شد که پس از راه اندازی خط تولید پیشرفته و اخذ تأییدیه‌های لازم در نهایت در سال 1372 به صورت رسمی ‌تولید سیم و کابل پژواک همدان را آغاز نمود. هم زمان با گسترش بازار‌های داخلی برای این برند و نیاز به افزایش توان تولیدی، در فاز سوم توسعه‌ای یک واحد صنعتی دیگر به ابعاد 2700 متر مربع به مجموعه‌های پیشین اضافه گردید تا این مجموعه قادر باشد عایق‌های آمیزه پلی وینیل کلراید مورد نیاز برای تولید سیم و کابل افشان فشار ضعیف تا یک کیلو ولت را درون مجموعه تولید نماید.

بسته بندی کابل کواکسیال پژواک همدان

با توجه به این که برند سیم و کابل پژواک همدان به صورت تخصصی روی برخی از محصولات پرطرفدار بازار تمرکز کرده است، ضرورت راه‌اندازی شبکه فروش حرفه‌ای به شدت احساس می‌شد. پس از جذب نیروی تخصصی و آغاز فعالیت واحد مشتریان، بازار متعلق به این برند با رشد بی سابقه‌ای مواجه شد. به نحوی که در کمتر از 8 سال معادل ده هزار متر فضای تولیدی دیگر به مجموعه شرکت‌های البرز پژواک اضافه شد تا این واحد صنعتی قادر باشد نیاز مشتریان داخلی و منطقه‌ای به سیم وکابل پژواک همدان را تأمین نماید.

با اضافه شدن خطوط تولید جدید و راه اندازی ماشین آلات پیشرفته، امکان تولید انواع کابل‌های فشار ضعیف، مخابراتی و کابل‌های با عایق XLPE با برند سیم و کابل پژواک همدان فراهم شد. آخرین فاز توسعه‌ای این مجموعه در سال 1384 رخ داد که طی آن 1400 متر سالن کارگاهی به منظور تولید مفتول مس ۸ میلی‌متری به کل این واحد صنعتی اضافه شد. امروزه ظرفیت تولیدی این مجموعه به هیچ وجه قابل مقایسه با روز‌های نخست نیست، زیرا هم به لحاظ کمی‌ و هم به لحاظ گسترش تنوع با روند صعودی قابل ملاحظه‌ای همراه بوده است. در این واحد تولیدی انواع ‌هادی‌های مسی از سطح مقطع 1.5 میلی‌متر الی 25 میلی‌متر با برند سیم و کابل همدان برای عرضه در بازار‌های داخلی و کشور‌های همسایه، طراحی و تولید می‌شود.

ظرفیت بالای تولید سیم و کابل پژواک همدان

محصولات

  • کابل مفتول کولری پژواک همدان
  • سیم نایلونی (بند تخت) پژواک همدان
  • سیم افشان پژواک همدان
  • کابل مفتول NYY پژواک همدان
  • کابل افشان پژواک همدان
  • کابل کواکسیال پژواک همدان
  • سیم نایلونی پژواک همدان
  • کابل مخابراتی پژواک همدان

تکنولوژی‌ها یا نحوه ساخت

تکنولوژی و نحوه ساخت پژواک همدان

افتخارات

  • استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015
  • پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری انواع سیم‌ها با عایق PVC و ولتاژ 450/750
  • پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری انواع کابل اتصالات محرک با عایق PVC و ولتاژ 450/750
  • پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری انواع کابل‌های غیر قابل انعطاف با عایق PVC و ولتاژ 450/750
  • پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری انواع کابل‌ها و بند‌های قابل انعطاف با عایق PVC و ولتاژ 450/750
  • پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری انواع کابل‌های قدرت با عایق اکسترود شده به و ولتاژ 1 Kv الی 30 Kv به همراه تجهیزات جانبی
  • گواهینامه‌های تأییدیه شرکت تولید، توزیع و انتقال نیروی برق (توانیر)
  • گواهینامه تأیید استاندارد اتحادیه اروپا CE

سیم مسی

آدرس و شماره تلفن

آدرس و شماره تلفن پژواک همدان

علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای دسترسی به لیست کامل کارخانجات سیم و کابل ایران و اطلاعات مربوط به آن‌ها، به لینک زیر مراجعه کنید تا از بین ده‌ها شرکت سیم و کابل، مجموعه مورد نظر خود را پیدا کنید.

کارخانجات سیم و کابل ایران از گذشته تا کنون

1113 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط