موتور برق ویگو

معرفی موتور برق ویگو

336 بازدید آموزش در صنعت برق

یکی از معروف‌ترین شرکت‌های سازنده موتورها و ژنراتورهای برقی و الکتریکی، شرکت ویگو یا به اختصار همان WG می‌باشد. یکی از بهترین محصولات شرکت ویگو، موتور برق ویگو است . این موتورها از کیفیت و تنوع بالایی در توان برخوردار بوده و بسیار پرکاربرد هستند. در این مقاله قصد داریم به بررسی موتور برق ویگو پرداخته و کاربرد آن‌ها را بیان کنیم.

بررسی موتور برق ویگو

همان طور که می‌دانید، موتور برق وسیله‌ای است که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند در واقع می‌توان گفت نوعی ژنراتور است. موتور برق ویگو یکی از این ژنراتورهاست که انرژی حاصل از سوخت‌های فسیلی (بیشتر بنزین) را به الکتریسیته تبدیل می‌کند.

موتورهای برقی ویگو عموما شکل مشابهی داشته و تنها در توان کاریشان با یکدیگر متفاوت هستند. موتورهای برقی شرکت ویگو بنزینی بوده و انرژی شیمیایی درون بنزین را به الکتریسیته تبدیل می‌کنند. موتورهای ویگو در روش راه‌اندازی هم با یکدیگر متفاوت بوده و برخی از موتورها توسط هندل و برخی توسط سیستم استارت روشن و فعال می‌شوند.

ولتاژ تمامی موتورهای برقی یوگو یکسان بوده و از نوع تکفاز 220 ولت می‌باشد علاوه بر این (نوع ولتاژ)، این موتورها در ماهیت کاری موتور با یکدیگر برابر بوده و همه از چهار سیلندر بهره می‌برند. موتورهای برقی شرکت ویگو از مدل WG2500 تا مدل WG9500E در بازار موجود می‌باشند.

یک نمونه موتور برق ویگو

این موتورها توان‌های مختلفی داشته و با توجه به نوع و محل کاربردشان کارایی متفاوتی دارند، از این رو باید در هنگام خرید به نوع و کارایی مورد انتظار از موتور برقی دقت شود. برای اطلاع از قیمت و خرید موتورهای برقی ویگو می‌توانید به سایت تکه‌کابل مراجعه کنید.

نتیجه‌گیری

یکی از موتورهای برقی محبوب بازار ایران، موتورهای برقی ویگو (wego یا به اختصار WG) می‌باشند. این موتورهای در توان‌ها و قدرت‌های متفاوت در بازار موجود بوده و با توجه به کار مد نظرتان می‌توان دستگاه متناسب با کار خود را خریداری نمایید البته دقت کنید که این برای خرید این موتورها به فروشگاه‌های معتبر مراجعه نموده و یا از طریق سایت‌های معتبر مانند تکه‌کابل اقدام به خرید نمایید.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی موتور برقی ویگو پرداخته و آن‌ها را بررسی کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. در صورتی که سوال، انتقاد، پیشنهاد و یا درخواستی از تیم تکه‌کابل دارید، در قسمت نظرات برای ما کامنت بگذارید.

336 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط