نیرو گستر برق یکتا

نیرو گستر برق یکتا واحد نمونه با بیش از ۱۰ سال سابقه

286 بازدید تولید کنندگان یراق آلات شبکه های توزیع برق

شرکت نیرو گستر برق یکتا با نام تجاری نیرو گستر برق هرمز یکی از معتبرترین شرکت‌ها در عرصه تولید انواع سرکابل، سکسیونر و… است. امروز در این مقاله از تکه کابل قصد داریم بیشتر با ان شرکت آشنا شویم.

تاریخچه و معرفی بیشتر شرکت نیرو گستر برق یکتا

این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۳۹۱ آغاز کرد. هدف این برند تولید، تأمین کالا و همچنین ارائه مشاوره‌های فنی و تخصصی صنعت برق است؛ این شرکت فعالیت خود را ابتدا در بندرعباس و سپس درسال ۱۳۹۲ به دفتر مرکزی خود در شیراز انتقال پیدا کرد. شرکت نیرو گستر برق یکتا در حوزه اتصالات کابل فشار متوسط و فشار قوی، سکسیونر فعالیت می‌کند. نیروهای این شرکت همگی به صورت حرفه‌ای در حوزه برق و الکترونیک دارای تحصیلات عالی هستند.

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد برند نیرو گستر برق هرمز می‌توان به کنترل دقیق کیفیت مواد اولیه، رعایت استانداردهای داخلی و بین‌المللی با توجه به شرایط آب و هوایی اشاره کرد.

حوزه فعالیت

فعالیت این برند را می‌توان به صورت کلی در سه گروه تولید، بازرگانی و خدمات جای داد که در ادامه به توضیح هر کدام می‌پردازیم.

۱. تولید

در واقع فعالیت اصلی این برند در زمینه تولید است. تولیدات آن شامل؛ انواع سرکابل‌ها، بوشینگ‌های متنوع است.

۲. بازرگانی

این شرکت در زمینه واردات انواع مفصل سرکابل، تجهیزات کابل و پوشش RTV مشغول فعالیت است.

۳. خدمات

از بخش‌های مهم این شرکت تعمیر، نصب و اجرا است که آماده خدمت‌رسانی به کلیه صنایع برق و شرکت‌های توزیع برق در سراسر کشور است.

محصولات شرکت نیرو گستر برق یکتا

۱. سرکابل سرد

سرکابل سرد

یکی از انواع نسل جدید سرکابل را می‌توان سرکابل سرد دانست. به هنگام نصب این سرکابل نیازی به حرارت نیست و تمامی بخش های آن به صورت یکپارچه طراحی شده است؛ این اجزاء شامل: تیوب استرس کنترل، بدنه سرکابل و بشقابک‌ها است. استفاده از این سرکابل بسیار راحت و آسان است و به‌طور کلی بدنه آن از جنس سیلیکون با هدف افزایش طول عمر و مطابقت با شرایط آب و هوایی متغیر ساخته می‌شود.

۲. سرکابل پلاگین

سرکابل پلاگین

از جمله تجهیزات مهم در صنعت برق را می‌توان سرکابل پلاگین دانست. این نوع سرکابل به‌ صورت کلی دارای سطح ولتاژ ۱۲ تا ۳۶ ولت است. سرکابل دارای کاربردهای وسیعی هستند و برای اتصال کابل‌ها به ترانسفورماتورها، سوئیچگیرها و… به کار گرفته می‌شود. این شرکت سرکابل‌های مختلفی از جمله: سرکابل‌های زانویی، مستقیم، اصلی و فرعی تولید می‌کند. از ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به نصب و مونتاژ سریع و آسان، طراحی فشرده، ساخته شده از جنس عایق قوی سیلیکون رابر، قابل استفاده برای تمامی تابلوهای کمپکت و تجهیزات دارای بوشینگ پلاگ این، قابلیت باز بسته شدن از بوشینگ به دفعات، ایمنی بالا، غیر قابل اشتعال و دارای خاصیت خاموش شدن به صورت خودار به دلیل استفاده از سیلیکون رابر، امکان استفاده از کابل‌شوهای پرسی و پیچی روی آنها اشاره کرد.

۳. بوشینگ هیبریدی

بوشینگ هیبریدی

همان‌طور که می‌دانید بوشینگ یک نوع مقره برای عایق‌کاری هادی‌های داخل تجهیزات با بیرون بدنه تجهیز است. این وسیله به‌طور معمول از استخوانه عایق تهیه شده است که در داخل آن هادی در حال عبور است.
جنس بوشینگ به‌ صورت کلی از چینی یا پرسلان، رزین و سیلیکون است.
از بوشینگ روی تجهیزات پست یا جزئی از ساختمان تجهیزات پست مثل ترانسفورماتورها، داکتورها، کلیدهای فشاز قوی استفاده می‌شود که قابلیت عبور یک یا چند هادی از بین یک دیواره را فراهم می‌کند.

۴. دستگاه اندازه گیری CIT

دستگاه اندازه گیری CIT

از ویژگی‌های بارز دستگاه تولیدی برند نیرو گستر برق هرمز می‌توان به: قابلیت نصب فیوز مجهز به ترمینال کمکی در داخل جعبه ترمینال برای محافظت از ترانسفورماتورهای ولتاژ در برابر اتصال کوتاه، فضای مناسب برای نصب کنتور و مودم، استفاده از روغن با قدرت عایقی بالاتر از ۷۰ کیلوولت، سازگاری با سوئیچگیرهای گازی کمپکت می توان اشاره کرد

اهداف و خط مشی شرکت نیرو گستر برق یکتا

این شرکت با هدف تولید محصولات باکیفیت فعالیت خود را آغاز کرده است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن می‌توان به استفاده از مواد اولیه خوب با کیفیت عالی اشاره کرد.

این شرکت با به کارگیری دانش فنی و مهندسی قصد دارد تمامی محصولات تولیدی خود را مطابق با شرایط آب‌و‌هوایی و جوی متنوع بهینه‌سازی کرده و عمر مفید آنها را به حداکثر برساند.

باید خاطر نشان کرد که این شرکت دارای آزمایشگاه مجهز برای تست کیفیت محصولات تولید خود است.

آدرس و شماره تلفن شرکت نیرو گستر برق یکتا

آدرس کارخانه: شیراز، شهرک صنعتی بزرگ، حدفاصل فلکه دوم و سوم، بلوار فناوری، خیابان 108، پلاک 32
صندوق پستی: 7158194577

تلفن: 07191015449

وب‌سایت: www.NGBY-co.com

سخن پایانی

شرکت نیرو گستر برق یکتا یکی از بهترین برندها در حوزهتولید انواع سرکابل و بوشینگ است. همان‌طور که گفتیم این شرکت با بهره‌گیری از مواد اولیه باکیفیت در حال تولید محصولات منحصربه‌فرد مطابق با شرایط آب و هوایی متنوع است. همچنین این برند علاوه بر تولید در زمینه واردات و ارائه خدماتی مثل تعمیر و نصب در حال فعالیت است. لطفا نظرات خود را درباره این شرکت با ما و مخاطبان عزیزمان به اشتراک بگذارید.

286 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط