شرکت عصر صنعت ماهان

شرکت عصر صنعت ماهان

224 بازدید تولید کنندگان یراق آلات شبکه های توزیع برق

از جمله شرکت‌های موفق در زمینه تولید انواع لوله‌های فولادی و اتصالات برق را می‌توان شرکت عصر صنعت ماهان دانست. امروز در این مطلب از تکه کابل قصد داریم بیشتر درباره این شرکت صحبت کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تاریخچه و معرفی بیشتر شرکت عصر صنعت ماهان

شرکت عصر صنعت ماهان با هدف تولید و عرضه انواع لوله فولادی و اتصالات برق صنعتی و مصنوعات فلزی مورد استفاده در بخش تاسیسات صنعتی و پروژه‌های ساختمانی، در سال ۱۳۹۶ تأسیس شد. شرکت عصر صنعت ماهان در دوران فعالیت خود توانسته است با طراحی و تولید قطعات مورد نیاز در بخش برق صنعتی کشور، نیاز پروژه‌های فعال ساختمانی کشور را برآورده کند.

محصولات و ویژگی آنها شرکت عصر صنعت ماهان 

شرکت عصر صنعت ماهان

۱. لوله فولادی

لوله‌های فولادی در سه نوع گالوانیزه گرم، گالوانیزه سرد و فابریک تولید می‌شود. به طور کلی از این لوله برای حفاظت از سیم و کابل در برابر آسیب دیدگی و حفاظت از جان افراد هنگام فعالیت، استفاده می‌شود.

۲. پریز کف خواب 

این محصول در دو نوع استیل و آلومینیوم تولید می‌شود. از پریز کف خواب برای قرار گرفتن انواع پریز و سوکت در کف محیط استفاده می‌کنند. از مزایای پریز کف خواب می‌توان به طراحی بسیار زیبا، جذاب و ظریف و با درپوش‌هایی از جنس استیل یا آلومینیوم که ضد زنگ هستند، اشاره کرد که توجه طراحان دکوراسیون داخلی در زمینه‌های محیط‌های  مختلف اداری، تجاری، صنعتی و خانگی را به خود جلب کرده است.

۳. جعبه تقسیم آلومینیومی

این نوع جعبه تقسیم در سایزهای مختلف تولید می‌شود که پر استفاده‌ترین آنها سایزهای ۱۰ ، ۱۵ و ۲۰ سانتی‌متری است. از جعبه تقسیم آلومینیومی و به منظور نصب ترمینال‌های برق در مسیرهای لوله کشی برق استفاده می‌شود، جعبه تقسیم‌های آلومینیومی در سه نوع تولید می‌شود.

۴. جعبه تقسیم فلزی 

این جعبه تقسیم‌های گالوانیزه در سایزهای مختلف تولید می‌شود که پر استفاده‌ترین آنها سایزهای ۷، ۱۰ و ۱۵ است. از جعبه تقسیم فلزی گالوانیزه در کلید و پریز به منظور اتصال سیم و کابل استفاده می‌شود.

۵. لوله فلکسیبل

این نوع لوله در دو نوع روکش‌دار و بدون روکش و در سایزهای مختلف تولید می‌شود. از لوله‌های فلکسیبل در مکان‌هایی که امکان استفاده از لوله‌های فولادی مقدور نیست، استفاده می‌شود.

۶. گلند

گلندهای فلزی در دو نوع تک پیچ و دو پیچ و در سایزهای مختلف تولید می‌شود. از گلندهای فلزی به منظور اتصال لوله‌های فلکسیبل به یکدیگر و یا اتصال آنها به ماشین آلات صنعتی استفاده می‌شود.

۷. زانویی دور دار فلزی

زانویی‌های فلزی در سه نوع گالوانیزه گرم، گالوانیزه سرد و فابریک در سایزهای مختلف تولید می‌شود. از زانویی برای ایجاد تغییر جهت ۹۰ درجه در مسیر لوله‌کشی برق استفاده می‌شود.

۸. زانویی و سه راهی دربدار آلومینیومی

این محصول در سایزهای مختلف تولید می‌شود و از آن برای ایجاد انشعاب در مسیر لوله‌کشی برق استفاده می‌شود.

۹. انواع بست لوله

این نوع بست در چهار نوع و سایزهای مختلف تولید می‌شود. انواع آن عبارت است از بست اسپیت، بست چنگالی، بست دو تکه و بست عایق دار فلزی. از این بسته‌ها برای اتصال لوله‌های فولادی و فلکسیبل و همچنین اتصال کابل به سطوح استفاده می‌شود.

۱۰. بوشن

این محصول در دو نوع گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم و در سایزهای متنوع تولید می‌شود. از بوشن برای اتصال لوله‌های فولادی به یکدیگر و همچنین اتصال آنها به جعبه‌ تقسیم‌های صنعتی استفاده می‌شود.

۱۱. براس بوش

این محصول در سایزهای مختلف تولید می‌شود.

۱۲. ریل

این محصول در دو نوع چنگالی و ریل دو تکه (سی چنل) تولید می‌شود. از این ریل‌ها به منظور اتصال بست‌های چنگالی و دوتکه به لوله‌های فولادی استفاده می‌شود.

گواهینامه و افتخارات شرکت عصر صنعت ماهان

۱. گواهینامه استاندارد اجباری داخلی و کارخانه‌ای

آدرس و شماره تلفن شرکت عصر صنعت ماهان

دفتر مرکزی
تهران، منطقه ۱۲، محله فردوسی ، خیابان لاله زار جنوبی، کوچه شاه‌چراغی، پاساژ ناصری
تماس
۰۲۱۳۶۶۱۳۳۱۵
ایمیل
nfo.mahanpipe@gmail.com

سخن پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم به صورت تمام و کمال به توضیح یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید انواع اتصالات و لوله‌های فولادی بپردازیم. همان‌طور که گفتیم این شرکت در حال تولید بیش از ۱۲ نوع محصول در این زمینه است و تا به امروز توانسته کارنامه درخشانی از خود به نمایش بگذارد. لطفا نظرات خود را درباره این شرکت در قسمت دیدگاه‌ها با ما و کاربران عزیزمان به اشتراک بگذارید.

224 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط