شرکت برتر اتصال کلاته

شرکت برتر اتصال کلاته

248 بازدید تولید کنندگان یراق آلات شبکه های توزیع برق

این روزها شاهد افزایش تولیدکنندگان یراق‌آلات و اتصالات در دنیای صنعت برق هستیم؛ یکی از این تولیدکننده‌‌ها را می‌توان شرکت برتر اتصال کلاته معرفی کرد. امروز در این مقاله از تکه کابل قصد داریم بیشتر با آن آشنا شویم. با ما همراه باشید.

تاریخچه و معرفی بیشتر شرکت برتر اتصال کلاته

شرکت برتر اتصال کلاته از سال ۱۳۸۲ در زمینه تولید اتصالات مسی با کادری مجرب و جوان در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در استان اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد. به دلیل وجود حساسیت و نقش کلیدی که اتصالات کابل در شبکه‌های برق کشور دارند این شرکت همواره تلاش کرده که در طی این چند سال داشتن کیفیت و استانداردهای تولید را در سر لوحه خود قرار دهد.

در این چند سال فعالیت تمامی متریال مصرفی این شرکت از شرکت صنایع مس شهید باهنر خریداری شده چون که شرکت باهنر تنها شرکت داخلی است که قادر است مس را با آلیاژ TPC و با خلوص ۹۹.۹۹ درصد در اختیار متقاضیان قرار دهد و فقط این آلیاژ مس مخصوص تولید کابلشو و اتصالات برق است.
چند سالی است که به دلیل افزایش ناگهانی قیمت مس مصرف آلومینیوم در صنعت برق رو به فزونی نهاد و در نتیجه نیاز به اتصالاتی مثل کابلشو بی متال و دوراهی بی متال روز به روز افزایش پیدا کرد.
از طرفی به دلیل نبود دانش کافی در مورد جوش اصطکاکی و همچنین مسلط نبودن به روشی استاندارد برای تولید این قطعه فقط کابلشوهای وارداتی آن قابل مصرف بود که آن هم به دلیل بعد مسافت و محدودیت در جابه‌جایی، مشکلات و معضلات خود را داشت.
لذا شرکت برتر اتصال کلاته بر آن شد که سال ۱۳۹۰ با تکیه بر دانش فنی اساتید باتجربه خود و پتانسیل نیروی جوان و مهندسین خود، این دانش را در داخل کشور بومی سازد که بالاخره در پایان سال ۱۳۹۵‌ با مشقات و سختی فراوان موفق به تولید کابلشوی بی متال به صورت انبوه شد. و پس از کسب تجربه، کیفیت محصولات بی متال را به جایی رسانید که با کابلشوهای ایتالیایی در ترکیه به رقابت پرداخت و اکنون شاهد مصرف آن در کشورهایی مثل ترکیه و عراق هستیم که تا قبل از این محصولات اروپایی استفاده می‌کردند.

محصولات شرکت برتر اتصال کلاته

۱. کابلشوهای مسی کوتاه از سطح مقطع ده تا سیصد میلی متر مربع

برای سیم و کابل‌های بهم بافته شده که سطح مقطع دایره‌ای شکل دارند.

۲. کابلشوهای مسی دم بلند از سطح مقطع ده تا سیصد میلی متر مربع

برای سیم و کابل‌های بهم بافته شده که سطح مقطع دایره‌ای شکل دارند.

۳. کابلشوهای آلومینیوم دم بلند از سطح مقطع ده تا سیصد میلی متر مربع

برای سیم و کابل‌های بهم بافته شده که سطح مقطع دایره‌ای شکل دارند، مواد اولیه این کابلشو از آلومینیوم و سطح آن براق است.

۴. کابلشوهای پرسی مسی مطابق با استاندارد DlN از سطح مقطع ده تا سیصد میلی متر مربع

نوع این کابلشو ضخیم است و با مس خالص ۹۹.۹۹درصد تولید می‌شود، سطح آن از قطع اندود است.
شرکت برتر اتصال کلاته

۵. کابلشوهای DTL 1

با افزایش قیمت جهانی مس، تمامی کشورها بر آن شدند که به ناچار به جای فلز مس در صنعت بزرگ برق، فلز دیگری را جایگزین آن کنند و در نتیجه مصرف آلومینیوم و کابل آلومینیوم رو به افزایش گذاشت. از طرفی به دلیل فعل و انفعالاتی که در محل اتصال دو فلز ناهمجنس در هنگام عبور جریان برق اتفاق می‌افتد، می‌بایست از کابلشوهایی استفاده کرد که محل ورود کابل، آلومینیوم و محل اتصال آن از جنس مس باشد.
همچنین اگر اتصال دو فلز در شرایط خاص به صورت صحیح انجام نشده باشد، جوش از استحکام لازم برخوردار نبوده و در زمان عبور جریان برق مقاومت و همانند یک فیوز عمل کرده و جریان را قطع می‌کند.

۶. کابلشوهای DTL 2

مواد اولیه از آلومینیوم و مس خالص ۹۹.۹۹ درصد، سطح آن براق است.

۷. رابط پرسی مسی مطابق با استاندارد DlN از سطح مقطع ده تا سیصد میلی متر مربع

برای سیم و کابل‌های بهم بافته شده با مواد خالص مس ۹۹.۹۹ درصد و سطح قلع اندود است.

۸. رابط‌های پرسی بی متال

مواد اولیه آن آلومینیوم و مس با خلوص ۹۹.۹۹ درصد و سطح براق است.

۹‌. رابط‌های پرسی آلومینیومی

مواد اولیه آن آلومینیوم با خلوص بالا و سطح براق است.

اهداف و خط مشی

این گروه با بهره‌مندی از دانش روز و داشتن پرسنل علمی فوق‌العاده قصد دارد روز به روز به تولید محصولات متنوع بپردازد و برای افتخارآفرینی به کشور عزیزمان شروع به صادرات کند. البته هم اکنون نیز محصولات این شرکت پا به پای محصولات اروپایی در حال رقابت است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

گواهینامه و افتخارات شرکت برتر اتصال کلاته

۱. تاییدیه استانداردهای خارجی و داخلی؛

۲. اخذ تقدیرنامه‌ها و گواهینامه‌های معتبر.

آدرس و شماره تماس

09125907248

ایمیل

سخن پایانی

شرکت برتر اتصال کلاته با بیش از ۲ دهه سابقه در حوزه فعالیت تولید و صادرات در زمینه انواع یراق‌آلات و اتصالات مربوط با کابل در حال افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان ایران است. این شرکت به‌طور مداوم و با رعایت استانداردهای داخلی و بین‌المللی به عنوان بهترین تولیدکننده انتخاب شده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این شرکت با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

248 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط