شرکت شاهین مفصل

شرکت شاهین مفصل، قدیمی‌ترین تولیدکننده یراق‌آلات در ایران

405 بازدید تولید کنندگان یراق آلات شبکه های توزیع برق

از برندهای باتجربه و ییش از ۲۷ سال سابقه در زمینه تولید اتصالات کابل را می‌توان شرکت شاهین مفصل دانست. امروز قصد داریم در این مقاله بیشتر درباره این شرکت صحبت کنیم با ما همراه باشید.

تاریخچه و معرفی بیشتر شرکت شاهین مفصل

این شرکت با هدف تولید اتصالات کابل‌های برق و مخابرات در سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را در اصفهان آغاز کرد. قبل از این، شاهین مفصل حدود ۵ سال سابقه فعالیت در زمبنه تأمین اتصالات مذکور را با نام تجاری بازرگانی شاهین داشت.

شرکت شاهین مفصل با بیش از ۲۷ سال سابقه کار بازرگانی و همچنین ۲۲ سال سابقه فعالیت تولیدی در زمینه تولید انواع یراق‌آلات و اتصالات کابلی شبکه‌های توزیع و انتقال برق و صنایع مختلف کشور با کسب تجربه بسیار، سال‌ها همکاری نزدیک با معروف‌ترین شرکت‌های تولیدی خارجی. تولیدکننده کابل اتصالات با صرف انرژی فراوان و تلاش شبانه‌روزی مدیران و پرسنل خود این افتخار را پیدا کرده است که با رعایت دقیق استانداردهای جهانی و مثبت در بین بهترین تولیدکنندگان داخلی کابل کانکتور در صنعت ایران قرار گیرد.

در زمینه ورود به بازارهای جهانی نیز با صادرات محصولات تولیدی به برخی از کشورهای آسیایی، آفریقایی و اروپایی اقداماتی انجام شده است.

از ویژگی های اصلی فعالیت‌های تولیدی این شرکت می‌توان به کنترل دقیق کیفی مواد اولیه، رعایت استانداردهای جهانی، تلاش برای انتقال هر چه بیشتر تکنولوژی تولید اتصال کابل به داخل کشور، کاهش قیمت کل و ارائه خدمات پس از فروش اشاره کرد. خدمات. مناسب و بر جلب رضایت مشتری تاکید شده است.

به صورت کلی حوزه فعالیت برند شاهین مفصل به سه حوزه تولید، بازرگانی و خدمات تقسیم می‌شود که در ادامه به توضیح جزئی آنها می‌پردازیم.

۱. تولید

می‌توان به تولید انواع کابل‌شو، دوراهه، پلایس خطوط هوایی، اتصالات کابل‌های خودنگهدار، بست‌هالی فلزی و پلمری نگهدارنده کابل، روکش‌های حرارتی، سرکابل و مفصل‌های حرارتی فشار ضعیف و فشار متوسط تا ۵۲ کیلوولت، مفصل‌های نواری، مفصل‌های رزینی فشار ضعیف و مفصل مخابراتی اشاره کرد.

۲. خدمات

می‌توان به ارائه خدمات نصب با ولتاژ ۲۴۵ کیلوولت با تیم آموزش دیده در کشور سوئیس و برگزاری کلاس‌های آموزش نصب انواع سرکابل و مفصل تا ولتاژ ۳۶ کیلوولت اشاره کرد.

۳. بازرگانی

می‌توان به فعالیت‌های تجاری آن در عرضه انواع انواع سرکابل‌های پلاگ این فشار متوسط، سرکابل و مفصل‌های کلد شزینک فشار متوسط، سرکابل و مفصل‌های اسلیپ آن فشار قوی و مفصل‌های کابل فیبر نوری مخابراتی اشاره کرد.

محصولات شاهین مفصل

شرکت شاهین مفصل

۱. سرکابل

این برند انواع سر کابل برای کابل برق فشار ضعیف و فشار متوسط تولید می‌کند که می‌توان به سرکابل‌های حرارتی، سرکابل‌های کلد شرینک، سرکابل‌های پلاگ این است که برای انواع کابل‌های برق خش و روغنی در کله سایزها و مدل‌ها ارائه می‌شود.

۲. مفصل

مفصل برای کابل برق فشار ضعیف و فشار متوسط تولید می‌شود که انواع آن عبارت است از: مفصل‌های حرارتی، مفصل‌های رزینی، مفصل‌های کلید شرینک، مفصل‌های تبدیلی و مفصل‌های خاص سفارشی است.

۳. کابلشو

انواع کابلشو برای اتصال هر نوع کابل برق عبارت است از: کابلشو مسی، کابلشو آلومینیومی، کابلشو بیمتال، کابلشو فول بیمتال پرسی و کابلشو فول بیمتال پیچی.

۴. دوراهه

انواع دوراهه برای اتصال هر نوع کابل برق عبارت است از: دوراهه مسی، دوراهه آلومینیومی، دوراهه بیمتال، دوراهه فول بیمتال پرسی و دوراهه فول بیمتال پیچی.

۵. روکش و قطعات حرارتی

انواع روکش، کاور و نوار حرارتی برای کاربردهای متنوع عبارت است از: روکش‌های حرارتی دیواره نازک، روکش‌های حرارتی دیواره ضخیم چسب‌دار، روکش‌های زیپی، روکش‌های حرارتی برای باسبار، نوارهای حرارتی باسبار، روکش سیم هوایی و انواع سه نظام، چند نظام، بشقابک، اندکپ، بوت.

۶. اتصالات خطوط هوایی

انواع این اتصالات برای سیم‌های لخت و روکش‌دار عبارت است از: کلمپ انشعابی ۲ پیچه آلومینیومی، ۲ پیچه فول بیمتال، انواع اسپلایس مسی، انواع اسپلایس آلومینیومی جمپر.

۷. بست کابل

انواع پست نگهدارنده برای استفاده در مسیرهای کابل‌کشی و پست‌های برق عبارت است از: پست کابل پلیمری طرح جدید ب استحکام بسیار زیاد، پست کابل آلومینیومی طرح جدید با طراحی بهینه و استحکام بالا، پست آلومینیومی در تنوع مختلف.

اهداف و خط مشی‌ شرکت شاهین مفصل

تولید انواع یراق‌آلات مطابق با استانداردهای بین المللی با مواد اولیه باکیفیت و صادرات به کشورهای مختلف دنیا از اهداف این شرکت است.

گواهینامه‌ها و افتخارات شرکت شاهین مفصل

  • پروانه بهره برداری از وزارت صنایع و معادن ایران؛
  • احراز اصول استانداردهای اولیه از شرکت مدیریت، تولید و توزیع انتقال نیروی برق ایران؛
  • تأییدیه آزمایشگاه.

آزمایشگاه شاهین مفصل 

این شرکت دارای آزمایشگاه اختصاصی برای انجان آزمایش‌های الکتریکی، مکانیکی، متالوژیکی و شیمیایی مطابق با استانداردهای بین‌المللی روی مواد خام و همچنین روی محصولات تولیدی است.

آدرس و شماره تلفن شرکت شاهین مفصل

دفتر مرکزی: تهران – خیابان شهید مطهری – خیابان میرعماد – کوچه ۱۳ – پلاک ۱۱

کدپستی؛ ۱۵۸۷۷۷۶۹۱۳
تلفن ۰۲۱۸۸۷۴۴۱۹۹
فکس: ۰۲۱۸۸۷۴۸۶۴۶
واتس‌آپ: ۰۹۱۲۳۲۲۰۳۸۳
ایمیل: SHM@ShahinMafsal.com
وب‌سایت: ShahinMafsal.com

کارخانه: اصفهان – شهرک صنعتی مورچه خورت – خیابان ذکریای ششم
تلفن: ۰۳۱۴۵۶۴۲۹۹۸
فکس: ۰۳۱۴۵۶۴۲۹۹۷

سخن پایانی

شرکت شاهین مفصل با بیش از ۲۷ سال سابقه در حوزه فعالیت بازگانی و تولیدی در زمینه انواع یراق‌آلات مربوط با کابل در حال افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان ایران است. این شرکت به‌طور مداوم و با رعایت استانداردهای داخلی و بین‌المللی به عنوان بهترین تولیدکننده انتخاب شده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این شرکت با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

405 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط