سیم و کابل اسپادان به سیم

شرکت سیم و کابل اسپادان به سیم

149 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

از جمله شرکت‌های تولید سیم و کابل در دنیای گسترده صنعت برق را می‌توان شرکت سیم و کابل اسپادان به سیم دانست. امروز در این مطلب از تکه کابل قصد داریم بیشتر درباره آن صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

تاریخچه و معرفی بیشتر شرکت سیم و کابل اسپادان به سیم

شرکت سیم و کابل اسپادان به سیم پس از سال‌ها فعالیت مستمر و هدفمند در حوزه تجارت و بازرگانی و در راستای تلاش برای تولید محصولات باکیفیت ایرانی و ایجاد اشتغال برای نیروی کار جوان، در سال ۱۳۸۱ بنای کارخانه اسپادان به سیم نهاده شد و تولید انواع سیم و کابل در سایزهای فشار ضعیف و متوسط محقق شد. این برند پس از گذشت دودهه فعالیت در این زمینه موفق به تولید محصولات قابل رقابت با خارجی‌ها شده است.

شرکت به سیم با کمک پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تولید و همچنین مجهز بودن به آزمایشگاه آکرودیته همکار استاندارد، هرروز بیش از پیش در مسیر پیشبرد اهداف و کیفیت محصولات قدم برمی‌دارد.

محصولات سیم و کابل اسپادان به سیم

سیم و کابل اسپادان به سیم

۱. سیم افشان

از انواع پرکاربرد برای سیم‌کشی ساختمان را می‌توان سیم افشان دانست. این نوع سیم دارای عایق پلیمری پی وی سی است و نسبت به سایر سیم‌های مفتولی از انعطاف پذیری بالاتری برخوردار است.

۲. سیم مفتولی تک رشته

این سیم دارای انعطاف پذیری بالا و در لوله‌های خرطومی نصب می‌شود. همچنین از این سیم در پانل‌ها و وسایل برقی استفاده می‌کنند، این سیم مناسب برای نصب مستقیم زیر گچ نیست.

۳. سیم مفتولی تابیده شده

از این سیم برای تابلوهای توزیع، نیروگاه‌ها و کنتور برق و روشنایی خیابان‌ها استفاده می‌شود. عایق اصلی این سیم از پی وی سی است.

۴. کابل مفتولی تک رشته

هادی این کابل از مس نرم شده مفتولی و عایق آن از پی وی سی است.

۵. کابل مفتولی دو رشته

این کابل برای تأمین انرژی الکتریکی و در فضاهای باز، زیر خاک، داخل آب، داخل ساختمان، کانال‌های کابل‌کشی، نیروگاه، مصارف صنعتی و در مکان‌های که احتمال صدمات مکانیکی به کابل وجود دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۶. کابل افشان تک رشته

این کابل انعطاف پذیر است و از تعدادی سیم مسی در هم تابیده شده تشکیل شده است و به دلیل حالت منعطف فوق‌العاده‌ای که دارد، دارای کاربردهای بسیار زیادی است. این نوع کابل بیشتر برای مسافت‌های کوتاه، ساختمان‌ها، لوازم برقی، تجهیزات الکتریکی استفاده می‌شود.

۷. کابل مفتولی سه رشته

این کابل مطابق با استانداردهای داخلی و خارجی تولید می‌شود. هادی اصلی آن از جنس مس آنیل شده است که باعث افزایش حالت انعطاف‌پذیری بالای آن می‌شود. روکش اصلی این محصول از جنس پی وی سی است.

۸‌. کابل مفتولی چهار و پنج رشته

این کابل از انعطاف‌پذیری پایین‌تری برخوردار هستند و به همین دلیل به آن کابل خشک نیز می‌گویند. این کابل دارای قابلیت قدرت رسانایی بسیار بالایی در برابر هرگونه سایش و پوسیدگی است.

۹. کابل افشان دو، سه، چهار، پنج رشته

این کابل دارای هادی از جنس مس در هم تنیده شده با قابلیت انعطاف‌پذیری بالا است که مناسب برای مصارف عمومی الکتریکی با فشار متوسط الکتریکی است.

۱۰. کابل افشان دو، سه، چهار رشته

این کابل دارای جنس مغزی از مس است و برای سیم‌کشی ساختمان کاربرد دارد.

۱۱. کابل افشان چهار و پنج رشته

این نوع کابل با تعداد رشته و ضخامت بالاتر، به صورت معمول در ساختمان‌ها استفاده نمی‌شود و بیشتر در کابل‌کشی خارج از ساختمان‌ها به کار گرفته می‌شود.

۱۲. کابل افشان چهار و پنج رشته تخت فرمان

این کابل دارای عایق از جنس پی وی سی و هادی از مس است که بیشتر در تابلو فرمان آسانسور‌ها به کار گرفته می‌شود.

۱۳. کابل افشان چهار و پنج رشته تخت قدرت

این کابل دارای هادی از جنس مس و روکش پی وی است که دارای انعطاف‌ پذیری بسیار بالایی است و قابلیت انتقال برق قدرت را دارد.

۱۴. کابل افشان جوش

این نوع کابل دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی است و برای اتصالات متحرک جوشکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کابل دارای مقاومت بسیار بالا در برابر تنش‌های مکانیکی، سایشی و انواع شوک است.

۱۵. کابل افشان فرمان، کنترل

از این کابل برای انتقال سیگنال‌های دیجیتالی و آنالوگ استفاده می‌شود. هادی این کابل از مس کلاس ۵ است.

۱۶. کابل افشان تخت چند رشته

این نوع کابل دارای انعطاف پذیری بسیار زیادی است که برای مکان‌هایی با انعطاف بالا به کار گرفته می‌شود.

۱۷. کابل قدرت تک رشته

هادی این کابل از مس آنیل شده و عایق آن از پی ی سی است. این کابل برای تأمین برق زیرزمین، داکت، تأسیسات داخلی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۱۸. کابل قدرت چهار رشته

این کابل برای انتقال و تأمین برق به کار گرفته می‌شود و یشترین کاربرد را در صنعت برق ایفا می‌کند.

۱۹. سیم افشان تک روکشه

این محصول دارای عایق از جنس پی وی سی و مغزی با مس خلوص بسیار بالا است.

۲۰. کابل افشان دو روکشه

این کابل از جنس مس آنیل‌کاری شده است و دارای انعطاف پذیری بسیار زیادی است.

اهداف و خط مشی سیم و کابل اسپادان به سیم

سیم و کابل اسپادان به سیم با تولید محصولات باکیفیت مطابق با قوانین و مقررات استاندارد ملی ایران و جهان،سلامت، امنیت و رضایت مشتریان گرامی را تضمین می‌کند. در همین راستا در سال ۱۳۹۶ این شرکت به عنوان مدیریت کنترل کیفیت نمونه استان اصفهان و در سال ۱۳۹۷ عنوان منتخب واحد نمونه استمرار کنترل کیفیت اداره محترم استاندارد استان اصفهان را از آن خود کرده است. همچنین این شرکت در سال ۱۳۹۸ از طرف اداره محترمکل استاندارد استان اصفهان به عنوان واحد نمونه استان انتخاب شده است.

گواهینامه و افتخارات سیم و کابل اسپادان به سیم

۱. نشان استانداردlSİRİ
۲. گواهینام‌های سیستم مدیریت یکپارچه از شرکت BRSM آمریکا
۳‌. گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه سازمان ملی استاندارد
۴. گواهینامه انطباق با استاندارد محصولات از شرکت توانیر
۵. گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت آزمایشگاهی
۶. حضور در فهرست بلند منابع دستگاه مرکزی وزارت نفت AVL

آدرس و شماره تلفن

دفتر مرکزی

اصفهان اصفهان خیابان چهارباغ عباسی، پاساژ کازرونی، پلاک ۵۳۴

کارخانه

اصفهان، شهرک صنعتی مورچه خورت، فاز ۳

دفتر تهران

لاله زار شمالی، کوچه اولادی،مجتمع نورآوران، طبقه اول واحد ۲

فکس

۰۳۱۳۲۲۰۳۷۵۴

ایمیل

info@behsim.com

تماس

۰۳۱۳۲۲۰۲۲۲۷

سخن پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم به صورت تمام و کمال به توضیح محصولات شرکت سیم و کابل اسپادان به سیم بپردازیم. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این شرکت در قسمت دیدگاه‌ها با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای دسترسی به لیست کامل کارخانجات سیم و کابل ایران و اطلاعات مربوط به آن‌ها، به لینک زیر مراجعه کنید تا از بین ده‌ها شرکت سیم و کابل، مجموعه مورد نظر خود را پیدا کنید.

کارخانجات سیم و کابل ایران از گذشته تا کنون

149 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط