گروه صنایع کابل سازی پژواک البرز

سیم و کابل پژواک البرز از 1389 تاکنون

468 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

از واحدهای تولیدی در زمینه تولید انواع سیم و کابل را می‌توان شرکت سیم و کابل پژواک البرز معرفی کرد. امروز در این مطلب از تکه کابل قصد داریم بیشتر درباره آن صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

تاریخچه و معرفی بیشتر گروه صنعتی سیم و کابل پژواک البرز

سیم و کابل پژواک البرز یک گروه صنعتی مستقل و متعلق به بخش خصوصی است. این مجموعه در سال ۱۳۸۹ با هدف تأمین تقاضای بازار سیم و کابل، با احداث کارخانه‌ای مجهز در زمینی به مساحت ۳۰۰۰۰ متر مربع در زمینه تولید انواع کابل فشار ضعیف، افشان و مفتول شروع به فعالیت کرد.

سیم و کابل پژواک البرز اکنون متخصص در تولید انواع سیم و کابل‌های مسی و آلومینیومی فشار ضعیف و فشار متوسط مورد استفاده در صنایع تولید و توزیع برق، ساختمان سازی، نفت گاز پتروشیمی، خودروسازی، حمل و نقل در کشور است.

این واحد تولیدی در حال حاضر با دارا بودن مجموعه‌‌ای از ماشین آلات و تجهیزات به روز دنیا و نیروی انسانی توانمند و تطبیق محصولات و خدمات خود با استانداردهای ملی و بین‌المللی پاسخگوی طیف گسترده‌ای از تقاضای بازار سیم و کابل کشور بوده و با راهیابی به لیست تامین کنندگان اکثر شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ کشور و صادرات به کشورهای عراق، افغانستان و ترکیه در لیست صادرکنندگان برتر کشور قرار گرفته است.

محصولات سسیم و کابل پژواک البرز 

۱. سیم با هادی قابل انعطاف برای سیم کشی داخلی

نوع هادی این سیم مس آنیل شده بدون اندود فلزی و جنس عایق آن از پی وی سی است. از این سیم در محل‌هایی مانند تاسیسات نصب ثابت در نقاط خشک در داخل لوله، روی دیوار یا داخل دیوار و یا خارج از آن و در پانل‌های و وسایل برقی استفاده می‌شود.
گروه صنایع کابل سازی پژواک البرز

۲. کابل قابل انعطاف سبک

این کابل دارای هادی مس آنیل شده بدون اندود فلزی و جنس پی وی سی است که برای نقاط خشک و نمناک در هنگامی که نرمش و خواص مکانیکی بیشتری مورد نیاز است، گزینه خوبی است. از این کابل نباید در فضاهای باز استفاده کرد.

۳. سیم با هادی تک مفتولی و چند مفتولی برای مصارف عمومی

این سیم دارای هادی مس آنیل شده بدون فلز و جنس عایق پی وی سی است. از این سیم برای مصارف عمومی در حداکثر دمای ۷۰ درجه سانتیگراد و در محل‌هایی مثل تابلوهای برق و تاسیسات نصب ثابت در نقاط خشک در داخل لوله، روی دیوار یا داخل دیوار و یا خارج از آن و در وسایل برقی استفاده می‌شود.

۴. سیم با هادی قابل انعطاف برای مصارف عمومی

نوع هادی این سیم از مس نرم شده بدون اندود فلزی است و جنسی از پی وی سی دارد. از این سیم بیشتر در مصارف عمومی و وسایل برقی استفاده می‌شود.

۵. کابل قابل انعطاف معمولی

این کابل از مس نرم شده و جنس پی وی سی تولید می‌شود و برای نقاط خشک و مرطوب گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

اهداف و خط مشی

تولید بر اساس نیاز مشتری و با توان بالای تولید از جمله اهداف شرکت است که تاکنون موفق به اجرای آن شده است. این شرکت سعی می‌کند با رعایت استانداردهای بین المللی اقدام به ارائه قیمت‌های منصفانه کند.

گواهینامه و افتخارات شرکت سیم و کابل سازی پژواک البرز

۱. گواهینامه استاندارد کیفیت

۲. گواهینامه استاندارد QLA

۳. گواهینامه استاندارد انجمن صنفی سیم و کابل

۴. گواهینامه استاندارد توانیر

۵. گواهینامه استاندارد داخلی کشور

آدرس و شماره تلفن گروه صنایع کابل سازی پژواک البرز

دفتر مرکزی
لاله زار جنوبی، کوچه باربد، نبش پاساژ سعید، پلاک ۶۳

فکس
۰۲۱۳۶۶۱۳۶۲۵

تماس
۰۲۱۳۳۹۹۴۳۶۸
۰۲۱۳۳۹۹۴۳۶۹
۰۲۱۳۳۹۹۴۳۷۰

ایمیل
info@pezhvakalborz

سخن پایانی

گروه صنایع کابل سازی پژواک البرز با بیش از دو دهه سابقه در حوزه فعالیت تولید و صادرات در زمینه تأمین انواع سیم و کابل برای صنعت برق، در حال افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان ایران است. این شرکت به‌طور مداوم و با رعایت استانداردهای داخلی و بین‌المللی به عنوان بهترین تولیدکننده انتخاب شده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این شرکت با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای دسترسی به لیست کامل کارخانجات سیم و کابل ایران و اطلاعات مربوط به آن‌ها، به لینک زیر مراجعه کنید تا از بین ده‌ها شرکت سیم و کابل، مجموعه مورد نظر خود را پیدا کنید.

کارخانجات سیم و کابل ایران از گذشته تا کنون

468 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط