تک سیم البرز

سیم و کابل تک سیم البرز از 1393 تاکنون

449 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

این روزها شاهد افزایش چشمگیر برندهای معتبر در حوزه تولید سیم و کابل هستیم، یکی از این برندها را می‌توان برند تک سیم البرز نام برد. امروز در این مطلب از تکه کابل قصد داریم بیشتر درباره این شرکت صحبت کنیم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تاریخچه و معرفی بیشتر شرکت تک سیم البرز

شرکت آریا گستر توسان کابل با هدف تولید انواع سیم و کابل با روکش پی وی سی در سال ۱۳۹۳ تاسیس و فاز اول فعالیت خود را پس از تجهیز کارخانه و اخذ مجوزهای لازم در استان تهران آغاز کرد. در سال ۱۳۹۸ فاز دوم فعالیت‌های شرکت تک سیم البرز در شهرک صنعتی سمنان پس از اخذ پروانه بهره‌برداری آغاز و با ایجاد واحد‌های بازاریابی و فروش، هادی سازی، تولید، بسته بندی، کنترل کیفی و تاسیسات و همچنین اخذ مجوزهای لازم از جمله پروانه کاربرد استاندارد اجباری، تولیدات خود را تحت علامت تجاری ثبت شده تک سیم البرز با محوریت تولید سیم و کابل فشار ضعیف ادامه داده است.

در این راستا این شرکت توانسته است با استفاده از تجارب مدیران باسابقه خود نسبت به تولید محصولاتی با کیفیت و ارائه به شرکت‌های دولتی و خصوصی اقدام نماید.

مهمترین اولویت این مجموعه تأمین مواد اولیه مرغوب به منظور ارائه محصولاتی باکیفیت است. با توجه به حضور شرکت‌های داخلی معتبر در زمینه مس و مواد پی وی سی و به منظور حمایت از تولید کنندگان داخلی، این شرکت با افتخار اعلام می‌کند کلیه مواد اولیه جهت تولید محصولات خود را از تولیدکنندگان معتبر داخلی تامین می‌کند و از این طریق توانسته است تا ثبات کیفی محصولات خود را تضمین کند.
واحد کنترل کیفی این شرکت به واسطه دارا بودن آزمایشگاهی مجهز و به روز، به صورت مداوم نسبت به آزمایش مواد اولیه و محصولات تولیدی برای سیم و کابل‌های فشار ضعیف اقدام کرده و تمام سعی و تلاش خود را برای تحقق اهداف اصلی شرکت که همانا ارائه محصولات با کیفیت است، به کار بسته و در نظر است با تکمیل و تجهیز آزمایشگاه، فاز سوم توسعه کارخانه برای تولید کابل‌های فشار متوسط و قوی را در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی کند.
تک سیم البرز

معرفی محصولات سیم و کابل تک سیم البرز

۱. سیم‌های مفتولی با عایق پی وی سی

این سیم دارای سطح ولتاژ ۴۵۰ تا ۷۵۰ ولت است. هادی آن از مس آنیل شده کلاس ۱ و ۲ و عایق آن از پی وی سی نوع C است.
سیم‌های مفتولی با عایق پی وی سی برای مصارف عمومی در اتاق خشک، تجهیزات الکتریکی، داخل لوله‌های دفن شده در زیر و روی گچ استفاده می‌شود.

۲. کابل افشان

این کابل دارای سطح ولتاژ ۳۰۰ تا ۵۰۰ ولت است. در هادی آن از مس آنیل شده کلاس ۵  و عایق آن پی وی سی نوع D است.
کابل افشان برای استفاده عمومی، ساختمان‌ها در مکان‌های خشک و مرطوب برای ماشین‌های قابل حمل، زمانی که مقاومت کششی و انعطاف مورد نیاز است، به کار گرفته می‌شود.

۳. کابل قدرت با عایق پی وی سی

هادی این کابل از مس آنیل شده کلاس ۱ و ۲ و ۵ و عایق آن از پی وی سی است.
کابل قدرت برای استفاده عمومی در مکان‌های خشک و مرطوب برای نصب در داخل و خارج تأسیسات و در کانال‌ها در صورتی که به خوبی حفاظت شده باشد و همچنین برای استفاده از خطوط فشار ضعیف و صنعتی کاربرد دارد.

۴. سیم افشان

این سیم دارای سطح ولتاژ ۴۵۰ تا ۷۵۰ ولت است. هادی آن از مس آنیل شده کلاس ۵ و عایق آن از پی وی سی نوع C است.
سیم افشان برای مصارف عمومی در اتاق خشک، ساختمان، تجهیزات الکتریکی، داخل لوله‌های دفن شده در زیر و روی گچ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گواهینامه و افتخارات شرکت سیم و کابل تک سیم

در راستای افزایش نظارت‌ها و همچنین ایجاد مستندات لازم برای حصول کیفیت، گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱ و به منظور تایید رعایت مدیریت زیست محیطی، ایمنی و بهداشت شغلی و مدیریت پایش و اندازه‌گیری رضایت مشتری پس از انجام ممیزی‌های لازم، گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴ از موسسه BQS اخذ شد. ضمنا با توجه به چشم انداز مجموعه و ضرورت جهانی شدن محصولات این شرکت، گواهینامه CE نیز توسط موسسه فوق اعطا شد.

آدرس و شماره تلفن

دفتر
تهرانپارس – اتوبان باقری – اتوبان رسالت غرب – خیابان عبادی – خیابان احدزاده – نبش دولتیاری – پلاک ۱۲۳ – واحد ۴

تماس
۰۲۱۷۷۲۲۲۰۶۶
۰۲۱۷۷۲۲۲۰۶۷

ایمیل
info@taksimcableco.com

سخن پایانی

برند سیم و کابل تک سیم البرز در حوزه تولید و عرضه انواع سیم و کابل در حال افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان ایران است. این گروه صنعتی به‌طور مداوم و با رعایت استانداردهای داخلی و بین‌المللی به عنوان بهترین تولیدکننده انتخاب شده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این مجموعه با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای دسترسی به لیست کامل کارخانجات سیم و کابل ایران و اطلاعات مربوط به آن‌ها، به لینک زیر مراجعه کنید تا از بین ده‌ها شرکت سیم و کابل، مجموعه مورد نظر خود را پیدا کنید.

کارخانجات سیم و کابل ایران از گذشته تا کنون

449 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط