مدترونیک

گروه تولیدی بازرگانی مدترونیک

203 بازدید تولیدکنندگان ترانسفورماتور

از جمله گروه‌های حرفه‌ای در زمینه تولید ترانسفورماتور را می‌توان گروه تولیدی بازرگانی مدترونیک دانست. امروز در این مطلب از تکه کابل قصد داریم بیشتر درباره این گروه صحبت کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تاریخچه و معرفی بیشتر شرکت مدترونیک

مدترونیک یک گروه تولیدی بازرگانی با تیم متخصص و سابقه ۴۰ سال فعالیت متداول و مستمر در زمینه تولید ترانسفورماتور و دارای به روزترین دستگاه‌های تولیدی آزمایشگاهی و گروهی متشکل از مهندسین برق و الکترونیک و متخصصین زبردست کار خود را آغاز کرده است.

شرکت مدترونیک با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و دستگاه‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و دارا بودن نیروی کار ماهر تولید خود را در تیراژ بالا ثابت نگه داشته که نتیجه این امر کاهش هزینه‌های ثابت و به تبع آن کاهش هزینه تمام شده محصولات است که این امر با سیاست شرکت که بر پایه رعایت حال مصرف کننده است، رابطه مستقیم دارد.
با تشکیل گروهی از نیروهای فنی توانمند و با تکیه بر آخرین تکنولوژی روز و تجهیزات تمام اتوماتیک، تولید محصولات با بهترین کیفیت انجام می‌شود.

ترانسفورماتورها و لوازم برقی تولید شده در مدترونیک دارای بالاترین کیفیت ممکن و برابر با نمونه‌های خارجی است. تمام ترانسفورماتورها دارای قدرت واقعی هستند که با بهترین مواد اولیه تولید می‌شوند. در مدترونیک کیفیت محصول در اولویت است.
تمامی محصولات به دقت توسط کارشناسان کنترل کیفیت نظارت می‌شوند تا قابلیت‌های بلند مدت آنها مشخص شود. تست‌های کیفی مختلفی در آزمایشگاه رو تمامی محصولات انجام می‌شود.

آزمایشگاه کنترل کیفیت نیز به ارتقای کیفیت ترانسفورماتورها و ساخت آنها بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی کمک می ‌ند. بنابراین این شرکت اطمینان حاصل می‌کند که محصولات بی‌عیب و نقص را در اختیار کاربران قرار دهد.

محصولات مدترونیک و ویژگی آنها

مدترونیک

۱‌. منبع تغذیه درب بازکن
۲. قفل درب بازکن
۳. ترنس تبدیل ۲۲۰ به ۱۱۰ ولت
۴. منبع تغذیه درب بازکن ریموت دار
۵. کلید پنکه سقفی
۶. ترانس حلقوی
۷. مبدل صنعتی
۸. ترانس El
۹. استابلایزر

اهداف و خط مشی

مدترونیک

پشتیبانی فنی و گارانتی

پس از تحویل سفارش، ماموریت شرکت مدترونیک به پایان نخواهد رسید. گروه تولیدی بازرگانی مدترونیک متعهد می‌شود از طریق واحد پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش، کارشناسان مجرب و متعهد، ابزارها و سیستم‌های یکپارچه و هوشمند موجود، با هدف پاسخگویی سریع و رسیدگی مؤثر به در خواست‌های مشتریان، در هر ساعتی از شبانه روز پاسخگوی مشتریان پیرامون مسائل فنی و خدمات پس از فروش است. کلیه محصولات تولید شده در شرکت مدترونیک دارای گارانتی برگشت در صورت نارضایتی هستند.

ضمانت قیمت

با توجه به تحریم‌ها و جلوگیری از واردات، در راستای حمایت از تولید داخلی، سیاست تضمین کمترین قیمت، برنامه‌ای مبتنی بر اصل انصاف و احترام به مصرف‌کننده در نظر گرفته شده است تا هزینه خرید را به کمک این شرکت کاهش دهد. هموطنان عزیز با علم به بالا بودن هزینه‌ها به دنبال کاهش نگرانی‌ها و هزینه‌ها هستند. در این راستا، شرکت مدترونیک سیاست‌هایی را اتخاذ کرده که منعکس‌کننده روح مشتری مداری است. رابطه دوستانه و عاطفی ما با مشتریانمان طی چندین سال فعالیت گواه این مدعا است.

تضمین کیفیت محصولات

با تشکیل گروهی از نیروهای فنی، توانمند و با تکیه بر فناوری‌های نوین و تجهیزات تمام اتوماتیک، تولید محصولات با بهترین کیفیت انجام می‌شود. ترانس و سلف‌های تولید شده در مدترونیک دارای بالاترین کیفیت ممکن و برابر با نمونه های خارجی است. تمام ترانسفورماتورها جریان و توان واقعی هستند که با بهترین مواد اولیه تولید می‌شوند.

در شرکت مدترونیک کیفیت محصولات در اولویت قرار دارد، تمامی محصولات تحت نظارت دقیق کارشناسان بررسی کیفیت جهت تعیین قابلیت‌های بلند مدت آنها است. تست‌های کیفی مختلفی در آزمایشگاه تست انجام می‌شود. آزمایشگاه کنترل کیفیت نیز به ارتقای کیفیت ترانسفورماتورها و ساخت آنها بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی کمک می‌کند. بنابراین، ما اطمینان حاصل می‌کنیم که محصولات بی‌عیب و نقص را در اختیار کاربران قرار ‌دهیم.

آدرس و شماره تلفن

کارخانه

ساری، کیلومتر یک جاده جویبار، روبروی انبار جهاد

تماس

۰۱۱۳۳۳۵۸۳۰۸

سخن پایانی

گروه تولیدی بازرگانی مدترونیک ز در حوزه تولید و عرضه طراحی و ساخت ترانسفورماتور در حال افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان ایران است. این گروه صنعتی به‌طور مداوم و با رعایت استانداردهای داخلی و بین‌المللی به عنوان بهترین تولیدکننده انتخاب شده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این مجموعه با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

203 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط