کیمیا پلیمر کوشا

شرکت تولیدی پلیمر گرانول کیمیا پلیمر کوشا

330 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

از جمله واحدهای نمونه تأمین مواد اولیه تولید سیم و کابل کشور را می‌توان کیمیا پلیمر کوشا دانست. امروز در این مطلب از تکه کابل قصد داریم بیشتر درباره این شرکت صحبت کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تاریخچه و معرفی بیشتر شرکت تولیدی پلیمر گرانول کیمیا پلیمر کوشا

شرکت تولیدی پلیمر گرانول کیمیا پلیمر کوشا فعالیت خود را در سال ۱۳۸۴ آغاز کرد. زمینه فعالیت تولیدی این واحد درباره تولید گرانول نرم پی وی سی گرید سیم و کابل که شامل انواع مختلف عایق و روکش‌های رنگی انعطاف پذیر، ثابت و مخابراتی می‌شود؛ است. تمامی محصولات تولیدی این واحد بر اساس استانداردهای جهانی است.
این شرکت در طول سالها تجربه و تلاش با تجهیز و مدرن کردن تمامی ماشین آلات و همچنین با بهره‌مندی از تجارت مهندسین باتجربه و متخصص، موفق شد تولیدات خود را بر اساس نیازهای داخلی تأمین کند.

محصولات شرکت کیمیا پلیمر کوشا

۱. فیلر 

یکی از مواد اولیه مورد نیاز برای یکنواخت کردن تمامی کابل‌های چند رشته را می‌توان فیلر نام برد. زمانی که چند رشته از سیم‌ها کنار یکدیگر قرار می‌گیرند برای فراهم کردن لایه یکنواخت رو آنها فضای خالی بین همه رشته سیم‌ها باید با مواد پلیمری نرم پر شود که این ماده همان فیبر است و با اسم در کننده هم شناخته می‌شود.

۲. عایق افشان

از جمله گرانول‌های پر استفاده در صنعت سیم و کابل را می‌توان این نوع دانست‌‌. این محصول تولیدی توسط این برند در گریدها و رنگ‌های متنوع تولید می‌شود.
کیمیا پلیمر کوشا

۳. عایق نصب ثابت

به صورت کلی این گرانول بی رنگ است و از آن در تولید عایق کابل‌های سبک و ولتاژ ۳۰۰ یا ۵۰۰ ولت به‌طور عایق سیم تک رشته مفتولی، چند مفتولی و انعطاف پذیر استفاده می‌شود.

۴. بند تخت دوتایی

از این محصول در سیم‌های نایلونی و روکار برای عایق و کشسانی استفاده می‌شود. به طور کلی رنگ این محصول سفید است.

۵. روکش افشان

از جمله پر استفاده‌ترین گرانول‌ها در زمینه تولید روکش کابل را می‌توان این محصول دانست‌. این گرانول در انواع رنگ از جمله مشکی، طوسی و سفید تولید می‌شود.

۶. روکش نصب ثابت

از این گرانول در روکش کابل‌هایی با ولتاژ ۴۵۰ تا ۷۵۰ ولت استفاده می‌شود و به طور کلی رنگ آن مشکی است.

گواهینامه و افتخارات

۱. گواهینامه تاییدیه استانداردهای ایزو ۹۰۰۱

۲. گواهینامه تاییدیه استانداردهای بین المللی

آدرس و شماره تلفن

دفتر مرکزی
تهران، لاله زار نو، بالاتر از منوچهری، نبش کوچه صفامنش، پاساژ ایرانیان طبقه سه واحد ۱۴۰

تماس
۰۲۱۶۶۳۴۳۲۵۲

ایمیل
info@kpkoosha.com

سخن پایانی

شرکت کیمیا پلیمر کوشا در حوزه تولید و عرضه انواع گرانول پی وی سی برای روکش و عایق‌های مختلف در صنعت سیم و کابل در حال افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان ایران است. این گروه تولیدکننده به‌ طور مداوم و با رعایت استانداردهای داخلی و بین‌المللی به عنوان بهترین تولیدکننده انتخاب شده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این مجموعه با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

330 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط