اعتماد کابل رسانا

سیم و کابل اعتماد کابل رسانا، از 1397 تاکنون

581 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

از شرکت‌های مهم در زمینه تولید انواع سیم و کابل تخصصی برق و مخابرات را می‌توان شرکت اعتماد کابل رسانا دانست. امروز در این مطلب از تکه کابل قصد داریم بیشتر درباره این شرکت صحبت کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تاریخچه و معرفی بیشتر شرکت سیم و کابل اعتماد کابل رسانا

این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۳۹۷ به منظور تولید انواع سیم و کابل تخصصی برق و مخابرات آغاز کرد. محصولات این شرکت دارای نشان استاندارد ملی، تاییدیه توانیر، تاییدیه انجمن صنفی سیم و کابل است.

محصولات شرکت سیم و کابل اعتماد کابل رسانا

۱. کابل فرمان

این کابل که با اسم کابل کنترل نیز شناخته می‌شود از جمله کابل‌هایی است که برای انتقال سیگنال‌های آنالوگی و دیجیتالی به کار گرفته می‌شود. به طور کلی این کابل بسیار انعطاف‌پذیر است و برای استفاده در فشار مکانیکی کم، متوسط و زیاد گزینه خوبی به حساب می‌آید. این کابل محدودیت دمایی دارد و بهتر است برای محیط/ های با دمای بالا به کار گرفته نشود. از این کابل در صنعت رباتیک، دستگاه نساجی، سیستم تله متری، خط مونتاژ کارخانه‌ها، تسمه نقاله و خطوط پیشرفته مونتاژ استفاده می‌کنند. بهتر است این کابل در محیط باز به کار گرفته نشود. کابل فرمان دارای تنوع زیادی است که عبارت است از: کابل فرمان ۲۴ رشته، کابل فرمان ۱۰ رشته، کابل فرمان کولر گازی، کابل کنترل NYSLY، کابل کنترل NYRY؛ هر یک از موارد در شرکت اعتماد کابل رسانا بر اساس استانداردهای بین‌المللی و داخلی تولید و عرضه می‌شود.

اعتماد کابل رسانا

۲. کابل زوجی تلفنی

این کابل یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در برقراری ارتباطات است. به صوزت کلی کابل تلفن دارای تنوع بسیار زیادی است که هر یک دارای کاربردهای متفاوتی است. جنس سیم داخلی این کابل از مس و آلومینیوم است و از آن بین خطوط تلفن ثابت و آبفون‌های منازل استفاده می‌کنند. انواع کابل تلفن زوجی عبارت است از: کابل تلفن هوایی ساده، کابل ۲ زوجی هوایی، کابل تلفن هوایی مهاردار، کابل تلفن هوایی مهاردار دوبل، کابل هوایی ضد نویز. این کابل در داخل و خارج ساختمان به کار گرفته می‌شود.

۳. کابل آنتن

این کابل نوعی کابل چند رشته‌ای با هادی از جنس مس یا آلومینیوم است که برای مقاومت در برابر نویز از آن استفاده می‌شود و همچنین به راحتی می‌تواند انتقال تصویر و صدا را انتقال دهد. این کابل دارای تنوع مختلفی در بازار است و هر یک از آنها برای حوزه‌های مختلف کاربرد دارد؛ انواع کابل آنتن عبارت است از کابل کواکسیال هارد لاین، کابل‌های RG-6، کابل‌های کواکسیال RG-11، کابل‌های RG-59، کابل کواکسیال سه محوری.

۴. کابل شیلددار

این کابل نقش مهمی را در صنعت برق را ایفا می‌کند و وظیفه انتقال جریان برق، انتقال اطلاعات، سیگنال مخابراتی را بر عهده دارد. این کابل بسیار پراستفاده است و به طور معمول از سه بخش مهم هادی، عایق و زره ساخته می‌شود. از مزایای استفاده از کابل شیلددار می‌توان به جلوگیری از به وجود آمدن میدان الکتریکی بین رسانا، قابلیت مقاومت بالا در برابر عوامل جوی گوناگون، قابلیت تخلیه بار الکتریکی اشاره کرد. کابل شیلدار دارای انواع متنوعی از جمله کابل شیلددار قدرت، کابل شیلددار کنترل، کابل شیلددار افشان، کابل شیلددار صوتی، کابل شیلددار شبکه، کابل شیلددار بافته شده و کابل شیلددار تلفن دارد.

اهداف و خط مشی

عرضه محصولات باکیفیت و جلب اعتماد مشتریان از جمله اهداف شرکت اعتماد کابل رسانا است.

گواهینامه و افتخارات

۱. دارای نشان استاندارد ملی

۲. دارای گواهینامه تاییدیه از شرکت توانیر

۳. دارای تاییدیه از انجمن صنفی سیم و کابل

آدرس و شماره تلفن

دفتر مرکزی
تهران لاله زار جنوبی پاساژ اقتصاد طبقه اول واحد ۶

کارخانه
تهران جاجرود نبش پمپ بنزین کمرد کوچه سوارکاری پلاک ۶

تماس
۰۲۱۳۳۱۱۰۱۳۲

ایمیل
info@etemadcablerasna.com

سخن پایانی

شرکت اعتماد کابل رسانا در حوزه تولید و عرضه انواع سیم و کابل هوایی و مخابراتی در صنعت برق در حال افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان ایران است. این گروه تولیدکننده به‌طور مداوم و با رعایت استانداردهای داخلی و بین‌المللی به عنوان بهترین تولیدکننده انتخاب شده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این مجموعه با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای دسترسی به لیست کامل کارخانجات سیم و کابل ایران و اطلاعات مربوط به آن‌ها، به لینک زیر مراجعه کنید تا از بین ده‌ها شرکت سیم و کابل، مجموعه مورد نظر خود را پیدا کنید.

کارخانجات سیم و کابل ایران از گذشته تا کنون

581 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط