شرکت الوند توان انرژی

شرکت الوند توان انرژی

255 بازدید تولیدکنندگان ترانسفورماتور

ترانسفورماتورها یکی از دستگاه‌های مهم در دنیای صنعت برق است. از شرکت‌های مهم و فعال در زمینه ترانسفورماتور شرکت الوند توان انرژی است. امروز در این مطلب از تکه کابل قصد داریم بیشتر درباره این شرکت صحبت کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تاریخچه و معرفی بیشتر شرکت الوند توان انرژی

از شرکت‌های فعال در زمینه تست و تعمیرات ترانسفورماتور، فروش روغن ترانسفورماتور، خدمات فنی و مهندسی و تامین تجهیزات ترانسفورماتور را می‌توان شرکت الوند توان انرژی دانست که فعالیت خود را در این حوزه سال ۱۳۸۹ به صورت حرفه‌ای آغاز کرد. این شرکت دارای صلاحیت پیمانکاری در رشته نیرو است و همچنین کارگاه‌ها و وبینارهای آموزشی مربوط با صنعت برق به خصوص ترانسفورماتور را برگزار می‌کند.

خدمات ویژه شرکت مهندسی الوند توان انرژی

۱. تعمیر و بررسی ترانسفورماتور

این شرکت به دلیل داشتن امکانات مناسب در زمینه تعمیر و آزمایشگاه مجهز، قابلیت ارائه خدمات ویژه از جمله تعمیر ترانسفورماتورها را به صورت جزئی و اساسی دارد. این شرکت توانایی انجام این کار را در محل موردنظر مشتری و یا در کارگاه اختصاصی خود را دارد.

۲. سرویس انواع کلید تپ چنجر

همان‌طور که می‌دانید تپ چنجر تحت بار در قسمت متحرک ترانسفورماتور توانایی سرویس و اورهال در بازه‌های زمانی خاص را در تعداد عملکرد سازنده را دارد. اگر به دنبال تغییرات در تپ چنجر هستید تمامی پرسنل شرکت الوان توان انرژی آماده انجام این کار هستند.

۳. بررسی عمرسنجی ترانسفورماتور

این شرکت به دلیل در اختیار داشتن آزمایشگاه مجهز روغن، توانایی انجام تمامی آزمون‌های روغن نو و در حال بهره‌برداری ترانسفورماتور و بررسی نتایج آن مطابق با استانداردهای بین‌المللی را دارد. این کار باعث ارزیابی عمر مفید ترانسفورماتور می‌شود.

شرکت الوند توان انرژی

۴. انجام عملیات تصفیه

شرکت الوند توان انرژی قادر به انجام عملیات تصفیه فیزیکی، شیمیایی، تعویض روغن و خشک‌کردن ترانسفورماتورهای توزیع و قدرت را به درخواست متقاضیان دارد.

۵. فروش ترانسفورماتور

این شرکت به عنوان نماینده فروش شرکت آریاترانسفو آمادگی فروش انواع ترانسفورماتورهای نرمال و خاص را با قیمت مقرون به صرفه و تحویل آنی دارد.

۶. فروش روغن ترانسفورماتور

این شرکت به عنوان نماینده فروش شرکت ارم شیمی آذربایجان و شرکت روانکار صنعت آوات آماده ارائه انواع روغن ترانسفورماتور در گرید یک و دو را با قیمت پایین دارد.

۷. خدمات نصب و راه‌اندازی

شرکت الوند توان انرژی به دلیل کادر مجرب و امکانات مدرن خود، قابلیت نصب و راه‌اندازی انواع ترانسفورماتورهای توزیع و قدرت را در محل موردنظر مشتری را دارد.

۸. آموزش و ارائه مشاوره

این شرکت با همکاری اختصاصی خود با اساتید داخلی و خارجی در زمینه ترانسفورماتور و مباحث صنعت برق اقدام به برگزاری وبینار و کارگاه‌های آموزشی می‌کند.

گواهینامه و افتخارات

۱. گواهینامه صلاحیت پیمانکاری از سازمان برنامه بودجه کشور
۲. گواهینامه عضویت در سندیکای صنعت برق ایران

آدرس و شماره تلفن

دفتر مرکزی
تهران، فلکه دوم صادقیه، برج گلدیس، طبقه ۱۳ واحد ۱۳۱۷

آدرس کارگاه
شهرک صنعتی پرند میدان فناوری سمت چپ، میدان کارگر سمت راست، خیابان گلبهار پلاک ۴۳ کارگاه تست و تعمیرات شرکت الوند توان انرژی

تماس
۰۲۱۴۴۲۸۹۰۲۹
۰۲۱۴۴۲۸۹۰۲۸

فکس
۰۲۱۴۴۲۸۹۱۵۶

ایمیل

info@atecco.ir

سخن پایانی

شرکت الوند توان انرژی در حوزه تولید و عرضه انواع قطعات و اتصالات ترانسفورماتورها و همچنین ارائه خدمات تعمیرات مربوط به ترانسفورماتور در صنعت برق در حال افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان ایران است. این گروه تولیدکننده به‌طور مداوم و با رعایت استانداردهای داخلی و بین‌المللی به عنوان بهترین تولیدکننده انتخاب شده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این مجموعه با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

255 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط