لوستر سیاه قلم

آیا لوستر سیاه قلم انتخاب خوبی برای خرید است؟

819 بازدید معرفی محصولات صنعت برق

به منظور زیباتر شدن لوسترها آن‌ها را با استفاده از مواد مختلف آبکاری می کنند که سیاه قلم نیز جزو این تجهیزات است. لوسترهای سیاه قلم لوسترهایی هستند که بر روی آن‌ها سایه سیاه ایجاد شده که جلوه زیبا و خاصی را برای لوستر به وجود می آورند. لوستر سیاه قلم در قدیم طرفداران زیادی داشت و اکنون نیز یکی از وسایل آنتیک و قدیمی است که در خانه‌های سنتی و قدیمی یافت می‌شود. هرچند که هنوز هم بسیاری از افراد تمایل دارند از شکوه این لوسترها در خانه‌های خود بهره‌مند شوند. بنابراین اگر خانه شما وسایلی مدرن و امروزی دارد، لوستر سیاه قلم انتخاب خوبی برای ست کردن وسایل نیست. اما اگر مبل‌های سلطنتی و وسایلی سنتی دارید، این لوسترها بهترین انتخاب برای زیباتر شدن خانه شما هستند.

نمای لوستر سیاه قلم از نزدیک

ویژگی‌ها و کاربرد‌های لوستر سیاه قلم

از لوسترهای سیاه قلم می توان در قسمت‌های مختلفی مانند آشپزخانه،  پزیرایی، راهرو و سایر فضاهایی که به نورپردازی و دکوراسیونی شیک نیاز دارند استفاده کرد. سیاه قلم استفاده شده در ساخت این لوسترها باعث جلوه اصیل این لوسترها می‌شود. معمولا از سیاه قلم بیشتر در لوسترهای برنزی، مسی و نقره‌ای استفاده می‌شود و در لوسترهای امروزی که اکثرا شیشه‌ای هستند از سیاه قلم استفاده نمی‌شود.

لازم به ذکر است که برای زیبا تر شدن لوستر سیاه قلم و نمایان شدن جلوه آن، می توان از لامپ‌های فلامینتی آفتابی و ال ای دی استفاده کرد و درخشش این نوع لوستر‌ها را دوچندان کرد. برای افزایش ماندگاری رنگ سیاه قلم از لاک براق و بی رنگ بر روی آن‌ها استفاده می شود، به همین دلیل هیچ نگرانی بابت تغییر رنگ لوستر سیاه قلم وجود نخواهد داشت

819 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط